آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 شهریور 1401

قالیشویی در توانیر | 88690517

قالیشویی پاک مهر در محله توانیر(عباسپور) :

خیابان یا محله توانیر که امروزه به نام عباسپور تغییر نام داده است یکی از معروف ترین خیابان های منطقه 6 تهران است که میدانی نیز به همین نام دارد که مشهور ترین میدان در منطقه توانیر می باشد. محله توانیر به علت نزدیکی با میدان ونک به توانیر ونک نیز شهرت دارداین خیابان از شمال با بزرگراه همت و ونک، از جنوب با خیابان آبشار( ساعی)، از غرب با محله یوسف آباد( اسدآبادی) و از شرق با خیابان ولیعصر مرتبط می باشد و با محله های گاندی، ونک، آرژانتین، ساعی و یوسف اباد مجاورت دارد.

قالیشویی پاک مهر با بیست سال تجربه بصورت رسمس و قانونی در تهران فعالیت دارد و از جمله محله هایی که تحت پوشش خدماتی این شرکت قدرتمند و مجاز نیز هست منطقه شش و خیابان توانیر می باشد، لذا اگر قصد شستشو و ترمیم یا حتی روشویی مبلمان و موکت خودرا دارید و به دنبال یک قالیشویی معتبر و حرفه ای هستید قالیشویی نام |آشنای پاکمهر در خدمت شما شهروندان گرامی در میدان توانیر و منطقه6 می باشد.

 

خدمات کارخانه قالیشویی پاک مهر:

* شستشوی انواع فرش های دستباف و ماشینی با استفاده از با کیفیت ترین مواد شویینده استاندارد وعاری از مواد شیمیایی و به روز ترین دستگاه ها و ماشین آلات مخصوص شستشوی فرش.

* شستشوی انواع موکت (ساده، طرحدار، پالاز، ظریف و…) و روفرشی و پتو با مواد شوینده درجه یک و آبکشی اسلامی.

* خدمات رفو( ریشه زنی، شیرازه دوزی، چرم دوزی، متقالدوزی، بافت و پرداخت سوختگی و پارگی، قلم کاری، چله و دار کشی، ….) برای فرشهای دستی و ماشینی.

همچنین مبلشویی و روشویی انواع مبلمان و موکت اداری و منزل در محل مورد نظر مشتری را شرکت قالیشویی پاک مهر می پذیرد.

قالیشویی در یوسف آباد:

یوسف آباد از چهار طرف شمال، شرق، غرب و جنوب توسط محله های ونک و اتوبان همت، بهشتی و خیابان ولیعصر، اتوبان کردستان و امیرآباد، فاطمی و دوراهی یوسف آباد احاطه شده است. این محله اکثرا مسکونی است و وجود یک قالیشویی مکانیزه در یوسف آباد بسیار ضروری است و پاکمهر مفتخر است تا اعلام کند که سریعترین، با کیفیت ترین و محبوب ترین قالیشویی در یوسف آباد بشمار میآید و در عین حال بدون گرفتن هزینه اضافه و مطابق با نرخ های اتحادیه قالیشویی اقدام به جمع آوری فرش های شما عزیزان میکند. امید است تا بانظر لطف شما که همه سرمایه ما هستید این مسیر را ادامه دهیم و بتوانیم نظر مثبت شما را بصورت پیوسته جلب کنیم.

مطالب مرتبط

قالیشویی محدوده توانیر: محله توانیر در منطقه 6 شهرداری قرار دارد و جزو محله های مرکز تهران محسوب می شود  قالیشویی پاکمهر به تازگی توانسته درمنطقه توانیر هم مانند دیگرمناطق تهران وهمچنین نواحی نزدیک به توانیر نظر جمع کثیری از ساکنان محترم رابه خود جلب نماید. قالیشویی پاکمهر یکی از نام آوران صنعت قالیشویی است […] ...

2 بهمن 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.