آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 17 آبان 1401

قالیشویی در خیابان بهار پاک مهر | 88611079|☎📞

قالیشویی پاکمهر در خیابان بهار:

خیابان بهار در منطقه 7 شهرداری تهران است که به دوبخش شمالی و جنوبی تقسیم می شودو از تقاطع خیابان طالقانی تا انقلاب بخش جنوبی و از طالقانی تا بهار شیراز را بخش شمالی این خیابان تشکیل می دهد، از مهمترین محله های اطراف این خیابان میتوان سهروردی، بهارستان، خاقانی، کاج و خواجه نصیر طوسی را یاد کرد.

   

قالیشویی پاکمهر با بیش از 17 سال سابقه کاری درخشان در عرصه فعالیت خود در زمینه شستشوی انواع فرش های آنتیک ماشینی، دستباف، گبه، مبلمان، پادری، کف پوش، پله پوش و خدمات ترمیمی؛ رفو و رفع زردی و سوختگی فرش، پرداخت، بافت، ریشه زنی و…مفتخر است که در نزدیکی خیابان بهار به مشتریان خود خدمت رسانی میکند.

پرسنل و نیروهای مجرب قالیشویی پاکمهر در اسرع وقت در خدمت شما می باشند وشما می توانید مرمت و بازسازی وشستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف، گلیم ، گبه جاجیم ، موکت  و مبلمان خود را  در خیابان بهاربه قالیشویی پاکمهر بسپارید.

قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل در خدمت شما همشهریان گرامی می باشد و خدمات خود را به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار شما می گذارد.

شستشو انواع قالی ابریشم  به صورت تضمینی وبا تثبیت رنگ وبا دستگاه های مدرن در خیابان  بهارانجام می شود.

خشکشویی مبلمان ، خوشخواب ، کفپوش و …. در محل نیز انجام میگیرد .

خدمات خاک گیری جهت جلوگیری از پوسیدگی و برای قابلیت بهتر شستشو جهت حفظ دوام فرش ، آبکشی کامل بارعایت اصول مذهبی و اسلامی ، انجام شستشوی اعلاء شویی با بهترین شامپوهای ضد الکتریسیته ، ضد قارچ و حاوی مواد ضد عفونی کننده ، انجام عملیات سفید شویی که این شستشو مختص فرشهای زمینه روشن وکرم میباشد که این شستشو با عالیترین کیفیت جهت حفظ دوام وزیبایی و براقی فرش انجام میشود .

ارائه خدمات قالیشویی مجاز پاکمهر با بهترین کیفیت وقیمت استثنایی صورت می پذیرد.

شماره تماس قالیشویی: 02188611079

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.