آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 تیر 1400

قالیشویی در امیرآباد |88690517

قالیشویی امیر اباد:

قالیشویی پاک مهر که یک شرکت با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران است با 20 سال تجربه تخصصی در ارایه خدمات قالی و فرش دستبافت و ماشینی و همچنین خشکشویی انواع مبل و موکت چسبیده و تشک خوشخواب در محل هم شامل این خدمات می گردد آماده خدمت در محله امیرآباد و محلات اطراف منطقه کار گر شمالی می باشد.

خشکشویی مبلمان در منزل

محله امیر آباد که در قلمرو منطقه 6 تهران قرار دارد خیابانیست شمالی _ جنوبی که از خیابانهای اصلی تهران محسوب میشود. این خیابان نسبتا طویل از بزرگراه حکیم و جلال آل احمد آغاز و به میدان راه آهن ختم میشود ، با خیابانهای شرقی و غربی مهمی چون بزرگراه آل احمد، خیابان فاطمی، بلوار کشاورز، خیابان انقلاب ، خیابان جمهوری، خیابان امام خمینی و خیابان مولوی متقاطع است و در مسیر خود با میادین مهمی نیز برخورد میکند مانند میدان انقلاب، میدان پاستور، میدان حر، میدان رازی و میدان راه آهن که ختم کننده این خیابان نیز میباشد.

قالیشویی پاکمهر در امیر آباد که یکی از خیابانهای اصلی و بزرگ تهران میباشد آماده سرویس دهی و ارائه خدمات قالیشویی در این منطقه و کلیه محله های اطراف مانند بلوار کشاورز خیابان  نصرت ، خیابان دکتر قریب ، خیابان جمالزاده است . قالیشویی پاکمهر همچنین سرتا سر خیابان امیر آباد ( کارگر کنونی ) که از محله آ اس پ ( انرژی اتمی ) شروع و تا  ایستگاه راه آهن در انتها میرسد و قسمتهایی از محله یوسف آباد و بزرگراه کردستان  که در مجاورت خیابان امیر آباد میباشند را تحت پوشش دهی برای خدمات قالیشویی دارد . 

قالیشویی در ده ونک:

قالیشویی پاکمهر در ده ونک که یکی از محله های قدیمی در تهران است انجام کلیه خدمات ( شستشو ، خاک گیری ، لکه گیری ، رنگبرداری ، رفو ، تعمیر و ترمیم و…) فرش را بر عهده دارد. این محله باصفا و قدیمی تهران که در میان سه بزرگراه نیایش از شمال ، بزرگراه همت از جنوب ، بزرگراه شهید چمران از غرب و محله ونک از شرق قرار گرفته است به دلیل اینکه از  قدیم بافت روستایی این محله حفظ شده است و هم اکنون نیز دارای باغهای بیشماری میباشد ، امکان خاک گرفتگی و کثیف شدن فرش ، موکت و قالیچه های شما بالا میرود . قالیشویی هایی که به این منطقه آشنایی ندارند و یا از پرسنل بی تجربه بهره میبرند ، امکان دارد فرشهای شما را در هنگام حمل و نقل گلی و یا خاکی کنند و یا حتی نتوانند آدرس شما را براحتی پیدا کنند، قالیشویی پاکمهر اما با تیمی کاملا آشنا به منطقه و شرایط محیطی آن به ده ونک اعزام میشوند ، فلذا ساکنین محدوده ده ونک میتوانند با خیالی آسوده از خدمات قالیشویی پاکمهر بهرمند شوند.

کارخانه قالیشویی پاکمهر که مجهز به پیشرفته ترین امکانات روز دنیاست یک کارخانه ی مجاز تخصصی با دستگاه های مدرن قادر است کلیه نیاز های شما مشتریثان مشکل پسند و سخت گیر را در مورد شستشو و خدمات فرش برآورده سازد ، زیرا این شرکت تا کنون توانسته بیش از 15 سال فعالیت در زمینه خدمات فرش و قالی بیشترین امتیاز را در بروز رسانی امکانات کارخانه ، کادر متخصص و استفاده از مواد درجه یک و استاندارد در کارنامه فعالیت خود ذخیره نماید .

پاکمهر یک کارخانه مجاز قالیشویی است که تحت نظارت اتحادیه فعالیت میکند و قیمت کلیه خدماتی که ارائه میدهد مطابق با تعرفه های تعین شده از سوی خود اتحادیه است که این امر خود موجب آسودگی خیال مشتری میشود زیرا کارخانه قالیشویی که مجاز نباشد ضمانتی هم در قبال فرشهای مشتری نخواهد داشت اما قالیشویی پاکمهر همه خدماتی که عرض میدارد دارای ضمانت وگارانتی میباشد پس شما میتوانید با فراغت خاطر به پاکمهر اعتماد کنید حال به خدماتی که قالیشویی پاکمهر ارائه مینماید در اینجابه چندمورد اشاره میکنیم : 

* در قالیشویی پاکمهر شستشوی انواع فرش دستباف و ماشینی بصورت مدرنیزه و سنتی به شیوه اسلامی وآبکشی با آب پاک وکر انجام میگیرد .

* شستشوی با آب و تاید که مناسب فرشهای ماشینی با تراکم پایین وتیره  و قرمز لاکی و به اصطلاح معمولی هستند میباشد و همچنین شستشوی اعلاء شویی و سفید شویی که مختص شستشوی فرشهای با تراکم بالا ، زمینه روشن ، فانتزی ، بلژیکی یا فوق العاده کثیف که حتما باید با شامپو و مواد لکه بر ومخصوص شسته شوند نیز دراین کارخانه انجام میشود.

خشکشویی انواع مبلمان منزل و اداری ، کفپوش ، پله |پوش ، خوشخواب ، پشتی ،صندلی داخل اتومبیل اتومبیل نیز توسط کادر مجرب این شرکت بصورت تخصصی و تضمینی انجام میشود .

خدمات فرش مانند، بافت و ترمیم ، ریشه زنی وشیرازه ، چرمدوزی ، رفع عیوب فرش مثل رفع سوختگی و پاره گی فرش توسط استادکار ماهر قالیشویی پاکمهر ، همینطور انجام خدمات لکه برداری ، رنگبرداری با بهترین مواد در حین شستشو نیز در کارخانه قالیشویی پاک مهر امکان پذیر است.

خدمات قالیشویی در منطقه امیر آباد و محدوده های اطراف آن بصورت تلفنی و اینترنتی 7/24 درتمام طول سال در قالیشویی پاکمهر انجام میپذیرد .           

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.