آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 دی 1400

قالیشویی نزدیک خیابان ولیعصر | 88690517|☎📞

 قالیشویی در خیابان ولیعصر:

قالیشویی پاک مهر در خیابان ولیعصر ، ممتاز ترین شرکت قالیشویی در بین تمام قالیشویی های خیابان ولیعصر میباشد.این قالیشویی همه روزه به صورت 24 در 7روز هفته ، در ارائه بهترین خدمات به شهروندان ساکن خیابان ولیعصر میباشد . با توجه به اینکه ولیعصر طولانی ترین خیابان خاورمیانه است و تقریبا از جنوب تهران تا شمال آن امتداد دارد، محله های زیادی به این خیابان ختم و یا از آن شروع می‌شوند، ما نیز بر آن شدیم که خدمات خود را در تمامی مناطق اطراف ولیعصر از میدان راه آهن تا تجریش ارائه کنیم.

قالیشویی تجریش

پاک مهر در خدمات رسانی به کلیه مناطق تهران  بسیارکوشا بوده و همه ی شستشو ها را با نرخ های تعیین شده توسط اتحادیه در نظر میگیرد برای سفارش و برخورداری از خدمات تخصصی پاک مهر، با قالیشویی پاک مهر تماس بگیرید برخی از خدمات ارزنده و ارائه شده به مشتریان پاک مهر :

1. شستشوی فر شهای دستباف و ماشینی مشتریان ، با بهترین مواد و دستگاه های روز دنیا.

2. لکه  بردری از فرش های مشتریان با استفاده از مواد مرغوب ، بدون آسیب رسیدن به الیاف فرش. 

3. خدمات رفو گری : پرداخت ، ریشه ، شیرازه، بافت و تعمیر فرش های قدیمی و دستباف، رفع سوختگی ، پارگی ، رفع پوسیدگی.

4. رنگ برداری : برداشتن رنگ از فرش های آسیب دیده بر اثر تداخل رنگ درهنگام شستشوی نا درست با در صد مشخص و بررسی کارششناسان.

انواع شستشو را به صورت تخصصی با دستگاه های روز دنیا و مواد مرغوب را با دستگاه های روز دنیا انجام میدهد.

خدمات ما:

قالیشویی پاکمهر از روش های متفاوتی برای شستشوی فرش های دستباف و ماشینی  شما روش های مختلفی را برمیگزیند که متناسب با جنس و هویت فرش ، کارشناس تشخیص میدهد که فرش ها را با چه روشی بشوید . یک قالیشویی متمایز باید در شستشو از بهترین روش ها و شیوه ها کمک بگیرد یعنی ، فقط متکی به یک شستشو و یک روش ، نباشد و علم لازمه برای شستشو های مختلف را داشته  باشد. مثلا : برای شستشو ی فر شهای دستباف ، روش مورد نظر استفاده و به کار گیری از روش سنتی میباشد .

شستشوی فرش بادستگاه به روز دنیا

روش سنتی برای این نوع فر شها بسیار کارا میباشد زیرا الیاف این فر شها بسیار حساس بوده و در شستشو به روش مکانیزه احتمال پارگی آنها وجو دارد. اما استفاده از روش سنتی در شستشو ی فرش های دستباف به سلامت فرش های شما کمک میکند و عمر فر شها شما را طولانی تر میکند اما در شستشو ی فر شهای ماشینی به کار گیری از روش سنتی زیاد اکتفا نمکیند و حاجت به یک روش ماشینی و مکانیزه دارد که روش مدرن نامیده میشود بهترین روش برای شستشو ی فرش های ماشینی شماعزیزان میباشد. به دلیل اینکه فرش های ماشینی با دستگاه و ماشین آلات بافته شده از این رو  بهترین روش برای شستشوی فرش های ماشینی میباشند. 

 هدف پاک مهراز به کارگیری دونوع شیوه ، حفظ سلامت فرش های شما عزیزان میباشد. جهت سفارش و برخورداری از خدمات ارزنده پاک مهر، با شماره های قالیشویی پاک مهر تماس بگیرید اهالی ساکن در مطهری و خیابان ولیعصر، شما میتوانید با اطمینان خاطر نسبت به دریافت خدمات از قالیشویی پاک مهر اقدام نمایید.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.