آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 19 دی 1400

قالیشویی اطراف پل صدر |22553767

قالیشویی در نزدیک پل صدر:

قالیشویی پاک مهر، اطراف پل صدر میباشد. پاک مهر بنا به  در خواست مشتریانش ، تصمیم بر آن گرفت که خدمات رسانی خود را به صورت گسترده تر و کامل تر در منطقه قیطریه و پل صدر عرضه نماید و تنها به رضایتمندی مشتریانش   درباب شستشو فکر کند. نزدیکترین قالیشویی مجاز درنزدیکی  قیطریه و پل صدر قالیشویی بزرگ پاکمهر میباشد . خدمات قالیشویی پاک مهر به صورت 24 ساعت شبانه روزی و 7 روز هفته حتی در ایام تعطیلات  ، به کلیه مناطق صدر عرضه شده و بهترین شستشو را برای شما انجام خواهیم داد.

 

شستشو و نظافت فرش برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد. با توجه به اینکه فرش به هر دلایلی کثیف و چرک میشوند ، باید شستشو را برای فر شمان توسط یک قالیشویی مجاز انجام دهیم . اما در خصوص قالی های دستباف باید بیشترین دقت و بهترین کفیت را برای فرش در نظر داشت تا فرش کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و حتی الا مکان  خصوصیات ظاهری و ساختمانی خود را حفظ کند.دراین خصوص قالیشویی پاک مهر با بهره مند ی از تخصص فوق حرفه ای و تجربه ی چندین ساله خود در  منسب قالیشویی ، آماده است  که بهترین خدمات را برای فرش های ماشینی و دستباف شما عزیزان عرضه کند. پاک مهر متخصص در شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف، ابریشم، گل ابریشم ، قالی و قالیچه تابلو فرش ، تابلو ترمه. متخصص در شستشوی انواع پله پو ش ، کفپوش پادری و پتو. متخصص در خشکشویی مبلمان ، خوشخواب  و موکت میباشد.

قالیشویی در کامرانیه:

کامرانیه یکی از محله های منطقه یک شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات محسوب می شود که در شمال بزرگراه صدر واقع شده و قالیشویی پا ک مهر که بیش از 20سال سابقه ارائه خدمات قالیشویی را به صورت مجاز و رسمی در سراسر پایتخت دارد، آمادگی سرویس دهی به محله کامرانیه را دارد.

شستشوی  فر شهای ماشینی شما را با بهترین مواد و به روزترین دستگاه ها شستشو میدهد و شستشوی فرش های دستباف را با مواد مخصوص و با استفاده از روش سنتی انجام میدهد.قالیشویی پاک مهر تمامشستشو ها را به صورت تضمینی و با کیفیت انجام میدهد وشستشوی فرش های ابریشم و دستباف را با ضمانت تثبیت رنگ انجام  و تمام خدماتش دارای گارانتی میباشد و نیاز فرش شما را نسبت به هرگونه خدمات رفع میکند . از جمله خدمات قالیشویی پاک مهر : رفو، ترمیم و بازسازی فرش های قدیمی و کهنه ، مرمت ، پرداخت ، رفع زردی ، لکه برداری ، رفع سوختگی و پارگی و پوسیدگی ، شیرازه زنی برای فرش های ماشینی و دستباف چرم دوزی ، ریشه زنی برای فرشهای ماشینی و دستباف. میباشد که تمام این خدمات به صورت تضمینی بر روی فرش انجام میشود. مرمت و بازسازی فرش های قدیمی را برای فرش های شما ، توسط بهترین استاد کاران به انجام میرساند و چندین در صد فرش شما را احیا میکند .جهت بهره مندی از خمات قالشویی پاکمهر با شماره های پاک مهر تماس گرفته و از بهترین قالیشویی برای شستشوی فرش های خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط

قالیشویی نزدیک پل صدر: بزرگراه صدر که اتوبان دوگل نام پیش از انقلاب آن بوده اتوبانی دو طبقه در شمال تهران است که جهت این بزرگ راه شرقی__غربی است و محله های کامرانیه ، اقدسیه ، فرمانیه ، چیذر، قیطریه و الهیه در شمال آن؛ و محله های قلهک، اختیاریه و زرگنده در جنوب این […] ...

19 دی 1400
ادامه مطلب