آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 7 مرداد 1400

قالیشویی اشرفی اصفهانی | 44444679

قالیشویی پاک مهر در اشرفی اصفهانی: 

بزرگراه اشرفی اصفانی اتوبانی شمالی _ جنوبی است که از فلکه دوم صادقیه در جنوب تا بلوار سیمون بولیوار در شمال کشیده شده است که سمت جنوب به شمال آن در منطقه 2 و سمت شمال به جنوب آن در منطقه 5 قرار دارند. قالی شویی پاکمهر با تجربه ای 20 ساله در غرب تهران و اشرفی اصفهانی سرویس ممتاز و درجه یک قالیشویی خود را ارائه میکند در هر جایی از حاشیه این بزرگ راه هستید می توانید از خدمات بی نظیر این شرکت استفاده نمایید. ساکنین محله قدیمی باغ فیض و برج آرمان از بیشترین مشترکین قالیشویی پاک مهر را تشکیل میدهند ، همینطور ساکنین محله پونک ، خیابان میرزا بابائی و سردار جنگل شمالی و جنوبی هم از سرویس خدماتی قالی شویی پاکمهر استفاده می نمایند.

هرآنچه در باب پاکیزگی در شستشو ی یک فرش میخواستید، قالیشویی پاک مهر، با راه انداز ی شعبه خود در اشرفی اصفهانی برای شما فراهم و با افتتاح این شعبه در منطقه اشرفی اصفهانی، نیاز اهالی این منطقه را به قالیشویی رفع کرده است.

در هرکجای تهران ساکن بودید می توانید از شعبه نزدیک به محل سکونت خود تماس حاصل نمایید.قالیشویی اطراف اشرفی اصفهانی   پاکمهربا پرسنل و نیروهای مجرب قالیشویی پاک مهر در اسرع وقت در خدمت شما می باشند و شما می توانید برای مرمت و بازسازی وشستشو انواع فرشهای ماشینی ، دستبافت  و گلیم و گبه جاجیم و موکت  و مبلمان خود را  به قالیشویی پاک مهر بسپارید.قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل در خدمت شما همشهریان گرامی می باشد و خدمات خود را به صورت تضمینی وبا کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار شما می گذارد.شستشو انواع قالی ابریشم  به صورت تضمینی و با تثبیت رنگ وبا دستگاه های مدرن دراطراف اشرفی اصفهانی  انجام می شود.ارائه خدمات قالیشویی مجاز پاک مهر با بهترین کیقیت وقیمت استثنایی صورت می پذیرد.

شستشوانواع:

-فرش عشایری

-ترمه

-کفپوش اتاق

-کفپوش اتاق کودک

-تابلو ترمه

-سجاده

-پشتی

-پادری

پله پوش

شستشوی فرشهای دستبافت ظریف و نکات قابل توجهی دارد . در این مقاله با برخی ازاین نکات آشنا میشویم. بدیهی است با رعایت این نکات میتوان از آسیب رساندن به فرش دستباف مان جلوگیری کنیم. نکتنه بسیار مهم در شستشوی فرش دستبافت این است که این کار باید با نظارت کارشناسان با تجربه قالیشویی و  توسط یک قالیشویی حرفه ای انجام شود نه در خانه.قالیشویی پاک مهر، با دارا  بودن کارشناسان زیده و با تجربه شستشوی فرش را با آخرین متدهای علمی و با مدرن ترین ادوات قالیشویی مجهزترین کارخانه قالیشویی تهران انجام میدهد.

 قالیشویی مجازپاک مهر در پونک ، سردارجنگل ،  و اشرفی اصفهانی  سرویس دهی منظم  و پی در پی داشته و رضایت مندی شما بوده  که پاک مهر پایدار میباشد.این قالیشویی با حضور دائمی و همیشگی خود در بازار کار مایه دلگرمی شما میباشد.

مطالب مرتبط

قالیشویی در بزرگراه اشرفی: اتوبان اشرفی اصفهانی بزرگ راهی شمالی و جنوبی در غرب تهران است که از میدان فلکه دوم صادقیه شروع و تا چهاردیواری (سیمون بولیوار ) امتداد می یابد. این بزرگراه مرز بین منطقه 2 و منطقه 5 قرارگرفته بطوری که ضلع جنوب به شمال این اتوبان در منطقه 2 و ضلع […] ...

7 مرداد 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.