آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 17 دی 1402

قالیشویی در اختیاریه شمالی |22553767|☎📞

به قالیشویی در اختیاریه شمالی خوش آمدید. قالیشویی در اختیاریه شمالی یک مرکز قالیشویی اختصاصی است. این قالیشویی شعبه‌ای از پاکمهر است و طیفی از خدمات با استانداردهای بالا ارائه می‌دهد. قالیشویی در اختیاریه شمالی متعهد به ارائه کیفیت و نوآوری بی نظیر در هر راه حل تمیز کاری است.

این قالیشویی که شامل قالیشویی در پاسداران و سایر مناطق نزدیک به آن است مانند شعبه اصلی پاکمهر خدمات بی‌نظیری را جهت نظافت و سایر امور مربوط به قالی ارائه می‌دهد. بنابراین ما به بخشی از این خدمات پرداخته‌ایم تا شما شهروندان عزیز این منطقه، آشنایی بهتری با قالیشویی در اختیاریه شمالی داشته باشید.

خدمات قالیشویی در اختیاریه شمالی

آنچه قالیشویی در دیباجی (این منطقه نیز به اختیاریه شمالی نزدیک است) را از سایر مراکز قالیشویی متمایز می‌کند، رویکرد جامع  به خدمات است. خدمات شامل شست و شو و روش‌های خاص آن، تعمیرات قالی و اهمیت به جایگاه مشتریان است.بر این اساس  ما درک می کنیم که فرش نه تنها بخشی جدایی ناپذیر از فضای زندگی یا کار شما شهروندان عزیز است، بلکه می‌دانیم سرمایه‌ای است که سزاوار مراقبت حداکثری است. بنابراین تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا خدماتی با کیفیت را ارائه دهیم.

خدمات شست و شو قالیشویی در اختیاریه شمالی

ما در قالیشویی خیابان دولت (این منطقه نیز از دیگر مناطق نزدیک به اختیاریه شمالی است) از فناوری‌های پیشرفته و تیمی از متخصصان ماهر استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که فرش‌های شما مورد توجهی قرار می‌گیرند که شایسته آن است. بر این اساس دستگاه‌های به رفته در این قالیشویی جز بهترین و به روزترین دستگاه‌ها هستند که کار شست و شو را به ترتیب از طریق خیس کردن قالی‌ها، استفاده از شوینده‌ها، آبگیری و خشک کردن انجام می‌دهند. این مراحل همان شست و شوی عادی است که در مورد همه قالی‌ها انجام می‌شود.

اعلاشویی

جدا از روشی که به آن اشاره کردیم، اگر احساس کنیم قالی شما بیش از حد کثیف است و نیاز به تکرار مراحل است این کار را دوباره تکرار می‌کنیم. این روش شست و شو، اعلاشویی یا روش پیشرفته است. البته قیمت شست و شوی پیشرفته با شست و شوی عادی متفاوت است. لازم به یادآوری است که ما از پاک کننده‌های سازگار با محیط زیست استفاده می کنیم که نه آنها در برابر کثیفی مقاوم هستند بلکه آسیبی به محیط زیست نیز وارد نمی‌کنند.

روند شست و شوی قالیشویی در اختیاریه شمالی ویژگی‌های دیگری نیز دارد. یکی از ویژگی‌ها شست و شوی استاندارد است که طبق آن قالی‌ها استریلیزه نیز می‌شوند. این کار برای حفظ سلامتی شما و از بین رفتن عوامل بیماری‌زا در قالی صورت می‌گیرد. در کنار این ویژگی، باید گفت شست و شوی قالیشویی در اختیاریه شمالی با موازین شرعی نیز کاملا مطابقت دارد. بدین معنا که قالی‌های شما به طور کامل آبگیری می‌شوند و از این رو اگر نجاستی در قالی شما وجود داشته باشد کاملا تمیز و مباح می‌شود.

آخرین ویژگی شست و شوی قالیشویی در اختیاریه شمالی، پشتیبانی از انواع کفپوش‌ها است. یعنی شست و شوی این قالیشویی تنها به قالی‌ها محدود نیست؛ بلکه شما می‌توانید از این خدمات برای سایر کفپوش‌های خود نیز استفاده کنید. در کنار کفپوش‌ها، خدمات مبلمان، پتو، پرده و… نیز ارائه می‌شود.

قالیشویی در اختیاریه شمالی

خدمات تعمیر و مرمت قالی‌ها

قالیشویی در اختیاریه شمالی پاسخگوی خدمات تعمیر از پارگی قالی‌ها گرفته تا اصلاح رنگبندی نیز است. به طور کلی خدمات تعمیر قالیشویی در اختیاریه شمالی بسیار متنوع است. به طوری که اگر قالی شما با آسیب خاصی مواجه شده باشد، در این قالیشویی تعمیر و اصلاح خواهد شد. برخی از بهترین و متنوع‌ترین خدمات تعمیر عبارتند از:

رفوگری

از خدمات رفوگری برای ترمیم پارگی و پوسیدگی قالی‌ها استفاده می‌شود.

رنگبندی

خدمات رنگبندی مختص ترمیم رنگ‌های قالی است. اگر رنگ‌های قالی شما به هم ریخته باشد در این صورت با رنگبندی اصلاح می‌شود.

ریشه زنی

با ریشه زنی می‌توانید ریشه‌های فرسوده قالی خود را مانند روز اول آن نو کنید.

دارکشی

اگر از طرفداران قالی‌های دستباف هستید احتمالا تا به حال کج شدگی قالی‌ها را تجربه کرده‌اید. در این موارد معمولا از دارکشی برای اصلاح کجی قالی‌ها استفاده می‌شود.

قلم زنی

خدمات قلم زنی نیز به نوعی مربوط به اصلاح رنگ‌های قالی است. قلم زنی جهت یکنواخت کردن رنگ قالی‌ها استفاده می‌شود.

 تعمیر شیرازه

شیرازه قالی یا همان کناره‌های طولی قالی یکی از قسمت‌های مهم قالی است که در معرض آسیب‌هایی همچون پارگی قرار دارد. در این موارد معمولا از خدمات تعمیر شیرازه برای از بین بردن آسیب‌ها استفاده می‌شود.

اهمیت به جایگاه مشتریان

تعهد ما به ارائه خدمات باکیفیت و سریع تنها یکی از دلایل اعتماد مشتریان به ما است. اما ما در کنار خدمات سریع و باکیفیت، از طریق احترام به دیدگاه‌های مشتریان، خود را متعهد به مشتری مداری نیز می‌دانیم. بر این اساس شما مشتریان عزیز می‌توانید با مشاهده هرگونه اشتباه یا کم کاری در ارائه خدمات، آن را به مرکز قالیشویی اطلاع دهید.

همچنین اگر نارضایتی یا انتقادی پیرامون خدمات ارائه شده داشتید نیز می‌توانید آن را با ما در میان بگذارید. بعد از ثبت نظرات و یا شکایات شما در اسرع وقت به آنها رسیدگی خواهد شد.

سخن نهایی قالیشویی در اختیاریه شمالی

خواه صاحب خانه یا صاحب کسب و کار خاصی باشید و قالی‌های شما از انواع متعدد باشد، قالیشویی ما در اختیاریه شمالی اینجاست تا از انتظارات شما فراتر رود.ما مدعی هستیم که با قالیشویی در اختیاریه شمالی می‌توانید  تفاوت در خدمات، کیفیت و نوآوری را تجربه کنید. از نظر ما خانه و قالی‌های شما لایق بهترین‌ها هستند.

علاوه بر این ما تمام خدمات خود را با سرعت بالا ارائه می‌دهیم تا به حفظ زمان شما نیز کمک کرده باشیم. چنانچه اگر با این قالیشویی تماس بگیرید نیروهای پاکمهر بعد از ثبت سفارش شما، به آدرس مشخص شده مراجعه می‌کنند و قالی‌های شما را به محل شست و شو منتقل می‌کنند. در زمان تماس با قالیشویی، شما به هیچ وجه پشت خط نخواهید ماند؛ زیرا خطوط ارتباطی این مرکز بسیار متنوع است.

از طرفی روش ثبت نام آنلاین نیز وجود دارد. بعد از شست و شو نیز قالی‌ها در کمترین زمان ممکن و حداکثر طی سه روز کاری تحویل داده می‌شوند. با توجه به شرایط می‌توانید به راحتی متوجه شوید که استفاده از خدمات قالیشویی در اختیاریه شمالی تا چه حد به نفع زمان، انرژی و هزینه‌های شما است.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.