آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 18 دی 1402

قالیشویی اختیاریه جنوبی |22552909|☎📞

ما در این مطلب قصد داریم شما را با یک قالیشویی اختیاریه جنوبی که شعبه‌ای از پاکمهر است آشنا کنیم. اگر ساکن تهران هستید به احتمال زیاد با قالیشویی پاکمهر آشنا هستید. با این حال ما برای آشنایی بیشتر شما با این قالیشویی به یکی از شعبه‌های آن یعنی قالیشویی اختیاریه جنوبی پرداخته‌ایم.

این قالیشویی در پاسداران نیز دسترسی مناسبی دارد. یعنی اگر ساکن پاسداران هستید قالیشویی اختیاریه جنوبی جزء شعبه‌های نزدیک به شما است. با توجه به این ویژگی، ما در این مطلب ابتدا سایر مناطق نزدیک به قالیشویی اختیاریه جنوبی را بررسی کرده‌ایم، سپس با اشاره به ویژگی‌های قالیشویی خوب، به امکانات قالیشویی اختیاریه جنوبی پرداخته‌ایم.

مناطق نزدیک به قالیشویی اختیاریه جنوبی

قالیشویی اختیاریه جنوبی به بسیاری از مناطق تهران دسترسی دارد. با این حال اگر به دنبال قالیشویی در دیباجی هستید، شعبه اختیاریه جنوبی برای شما مناسب است. علاوه بر این برای دسترسی به قالیشویی در خیابان دولت نیز می‌توانید از شعبه اختیاریه جنوبی استفاده کنید.

ویژگی‌ها و خدمات قالیشویی اختیاریه جنوبی

یک قالیشویی خوب در وهله اول خدمات شست و شوی خود را به بهترین شکل ممکن و با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. این نوع قالیشویی‌ها معمولا از دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌کنند و مراحل شست و شو از جمله آبگیری را به صورت کامل انجام می‌دهند. در کنار این ویژگی، قالیشویی خوب، خدمات تعمیر را ارائه می‌دهد و برای مشتریان خود نیز ارزش و احترام زیادی قائل است. خوشبختانه قالیشویی اختیاریه جنوبی از تمام ویژگی‌های فوق برخوردار است.

خدمات شست و شو

قالیشویی اختیاریه جنوبی خدمات شست و شوی خود را از طریق به کارگیری دستگاه‌های مجهز و به روز ارائه می‌دهد. دستگاه‌های قالیشویی به طور کلی مراحل شست و شو را با کیفیت بالا و به طور کامل انجام می‌دهند. منظور از مراحل کامل این است که دستگاه‌های برخی از قالیشویی‌ها معمولا برخی از مراحل مانند آبگیری را انجام نمی‌دهند.

همین موضوع باعث می‌شود تا برخی از شبهات دینی نیز در این رابطه مطرح شود؛ زیرا در موازین اسلامی، یکی از راه‌های رفع نجاست، آبگیری کامل است. بنابراین اجرای این مرحله باعث می‌شود تا قالی‌ها از نظر موازین اسلامی نیز مشکلی نداشته باشند و جای هیچ گونه شک و شبهه‌ای مطرح نباشد.

در کنار استفاده از ماشین‌های پیشرفته، قالیشویی اختیاریه جنوبی از روش‌های متنوعی همچون شست و شوی عادی و پیشرفته نیز برای اطمینان از تمیزی کامل قالی‌ها، استفاده می‌کند. وقتی قالی شما کثیفی زیادی نداشته باشد و یا مشکلات تمیزی آن از طریق طی کردن مراحل شست و شو به صورت یک بار رفع شود در این صورت از شست و شوی عادی استفاده می‌شود. اما در صورتی که قالی شما بسیار کثیف باشد و شست و شوی عادی پاسخگوی آن نباشد از شست و شوی پیشرفته استفاده می‌شود. در شست و شوی پیشرفته، مراحل شست و شو چندین بار تکرار می‌شود.

قالیشویی اختیاریه جنوبی

استفاده از مواد شوینده باکیفیت

قالیشویی اختیاریه جنوبی در راستای رسیدن به هدف اصلی خود یعنی تمیزی کامل قالی‌ها از شوینده‌های بسیار قوی استفاده می‌کند. شوینده‌هایی که توسط این قالیشویی استفاده می‌شوند، علاوه بر حفظ بافت و کیفیت قالی‌ها، با محیط زیست نیز سازگار هستند. همچنین در کنار شوینده‌ها از مواد استریلیزه نیز جهت پاکسازی قالی‌ها از وجود عوامل بیماری‌زا نیز استفاده می‌شود.

خدمات قالیشویی اختیاریه جنوبی تنها مختص قالی‌ها نیست. خوشبختانه در این قالیشویی خدمات بسیاری از کفپوش‌ها و حتی لوازم خانگی نیز ارائه می‌شود. مبلمان، تابلوفرش‌ها، پتو، گلیم، زیلو و… تنها برخی از لوازم و کفپوش‌هایی هستند که خدمات آنها در قالیشویی اختیاریه جنوبی پذیرفته می‌شود. خدمات مربوط به این لوازم نیز با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود.

خدمات تعمیر

مرمت و تعمیر قالی‌ها یکی از خدمات خاص و منحصر به فرد است که معمولا در قالیشویی‌های اندکی ارائه می‌شود. خدمات تعمیر به نیروهای متخصص و کاردان نیاز دارد. در این رابطه قالیشویی اختیاریه جنوبی نیز با به کارگیری نیروهای متخصص، بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می‌دهد. برخی از خدمات مربوط به تعمیر قالی‌ها در این قالیشویی عبارتند از: رفوگری، رنگ بندی، قلم زنی، دارکشی، تعمیر شیرازه و تعمیر ریشه‌های قالی.

خدماتی که به آنها اشاره کردیم به ترتیب جهت رفع پارگی یا ساییدگی، از بین بردن مشکلات رنگبندی، رفع عدم یکنواختی یا سایه روشن‌ها، برطرف کردن کجی قالی‌ها، حل مشکلات مربوط به شیرازه و ترمیم و اصلاح ریشه‌های قالی‌ها استفاده می‌شود. با این خدمات به جای عوض کردن قالی خود یا حتی دور انداختن آن، می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و قالی آسیب دیده خود را مانند روز اول آن نو کنید.

احترام به مشتریان

کسب و کارهای بزرگ و موفق اهمیت و جایگاه خاصی برای مشتریان خود قائل هستند. آنها از هر روشی استفاده می‌کنند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را به دست آورند. این اصل در قالیشویی اختیاریه جنوبی نیز اهمیت زیادی دارد. این قالیشویی به همراه سایر شعبه‌های پاکمهر تلاش خود را به کار می‌بنندد تا شما مشتریان عزیز به راحتی و بدون هیچ گونه معطلی بتوانید از خدمات قالیشویی بهره‌مند شوید. به عنوان نمونه شما در هر روز از سال که با قالیشویی اختیاریه جنوبی تماس بگیرید، می‌توانید سفارشات خود را ثبت کنید. دیگر هیچ خبری از وقت نداشتن یا منتظر ماندن برای ثبت سفارشات وجود ندارد.

این اصل در روزهای نزدیک به عید نیز صادق است و شما می‌توانید به راحی ثبت سفارش کنید. اما در کنار این موضوع، قالیشویی اختیاریه جنوبی برای دیدگاه‌های شما مشتریان عزیز نیز ارزش زیادی قائل است. بر این اساس شما می‌توانید تمام دیدگاه‌های خود را اعم از دیدگاه‌های مثبت و حتی منفی با مجموعه پاکمهر مطرح کنید تا در صورت لزوم به آنها رسیدگی شود. اگر از خدمات این قالیشویی رضایت کامل نداشتید و یا کوتاهی و قصوری مشاهده کردید حتما آن را با مدیریت این مجموعه در میان بگذارید. این فرصت برای همه شما مشتریان و در رابطه با همه خدمات ایجاد شده است.

سخن نهایی قالیشویی اختیاریه جنوبی

با جرات می‌توان گفت خدمات قالیشویی اختیاریه جنوبی شامل تمام خدمات یک قالیشویی استاندارد و باکیفیت است. این قالیشویی در کنار ارائه خدمات باکیفیت، تعرفه‌های عادلانه‌ای نیز برای خدمات خود در نظر گرفته است. بنابراین همه شما به راحتی و بدون آنکه دغدغه پرداخت هزینه‌های خدمات این قالیشویی را داشته باشید می‌توانید از مزایا و خدمات خوب آن بهره‌مند شوید.