آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 1 مرداد 1401

قالیشویی نزدیک فاطمی | 66553719

قالیشویی پاکمهر در فاطمی:

خیابان فاطمی (نام پیش ازانقلاب: خیابان ایران‌نوین و خیابان آریامهر) یکی از خیابان‌های مرکزی شهر تهران است. این خیابان جهتی شرقی-غربی دارد و از شرق به خیابان ولیعصر و از غرب به بزرگراه چمران منتهی می‌شود.  خیابان فاطمی با خیابان‌های شمالی-جنوبی مانند خیابان جمالزاده، خیابان کارگر، خیابان حجاب، خیابان کاج، بزرگراه شهید گمنام و خیابان فلسطین نیز تقاطع دارد. میدان فاطمی، هتل بین‌المللی لاله، موزه فرش ایران، پارک لاله، ساختمان وزارت کشور، مرکز آمار ایران و مسجد نور نیز در این خیابان جای گرفته‌اند.

   

قالیشویی پاکمهر خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، پادری، کف پوش اتاق و پله پوش ، شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد.

درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود.که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد.

خدمات قالیشویی پاکمهر بر سه قسم میباشد:

خدمات شستشو: این خدمات شامل کلیه فرشهای فرشهای دستباف ، عتیقه، نفیس، ابریشم و پشمی و…که بصورت سنتی و مدرنیزه با تثبیت 100% رنگ و بدون کوچکترین آسیب رساندن به فرش با تضمین در کیفیت میباشد و فرشهای ماشینی با تراکم بالا ، کرم و سفید ، لاکی و تیره که در دسته های مختلفی همچون ماشینی ایرانی یا خارجی معمولی یا گل ابریشم و طرح ابریشم باشند و انواع موکت ( موکتهای ساده ، پالاز، گل برجسته و…) و پتو ، روفرشی، گلیم جاجیم و… میشود بصورت تضمینی با شستشو و آبکشی اسلامی.

خدمات رفوء: اگر فرشهای شما دچار آسیب های جدی یا خفیف از جمله پارگی ، پوسیدگی، سوختگی ، ازبین رفتن ریشه و شیرازه شده اند خوشبختانه قالیشویی پاکمهر میتواند تمامی این موارد فوق الذکر را براحتی و در کمترین زمان ممکن با مناسب ترین قیمت برای فرشهای دستباف و ماشینی شما با ضمانت حفظ و مرقبت از آنها برای شما به انجام برساند از دیگر خدمات این قالیشویی میتوانیم پرداخت، دارکشی و چرمدوزی را نام برد.

خدمات خشکشویی: قالیشویی پاکمهر برای موکت های چسبیده و انواع مبلمان، صندلی ناهارخوری و خوشخواب خدمات خشکشویی با دستگاه های مخصوص خشکشویی همراه با استفاده از شامپو تگزافون آلمانی با تضمین در تمیزی و حفظ ظاهر آن ها را در محل نیز دارد. 

واز دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر اصلاح سوختگی فرش،بافت زنی،خدمات پس از شستشو،رفع زردی فرش،پرداخت، میباشد..

قالیشویی پاکمهر مفتخر است که با سابقه ای بالغ بر 17 سال فعالیت مستمر و پی در پی و ارائه بهترین خدمات قالیشویی که برازنده هر خانواده ایرانی میباشد در سراسر تهران بزرگ برای جلب رضایت مشتریان گرامی خدمت میکند.

اگر درمنطقه فاطمی  به دنبال یک شعبه نزدیک به منزل خود دارید ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی و باکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

شماره تماس قالیشویی: 02166553719

مطالب مرتبط

قالیشویی در خیابان فاطمی: خیابان دکتر فاطمی که جهتی شرقی_ غربی داشته مبداء آن از اتوبان شهیدچمران آغاز شده و با خیابانهای شمالی _ جنوبی که به ترتیب : خیابان جمالزاده شمالی، خیابان کارگر شمالی، خیابان حجاب، خیابان کاج، خیابان فلسطین و بزرگراه شهیدگمنام تقاطع دارد تا به میدان دکتر فاطمی و خیابان ولیعصر در […] ...

1 مرداد 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در خیابان فاطمی: باسلام ؛ قالیشویی پاکمهر با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی در خیابان فاطمی، خیابان جمالزاده، خیابان کارگر، خیابان حجاب، خیابان کاج، خیابان فلسطین میباشد. قالیشویی بزرگ پاکمهر ، یک قالیشویی متخصص وحرفه ای میباشد که تمام خدمات خود را  به صورت تضمین شده به ساکنین این منطقه […] ...

1 مرداد 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.