آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 8 آذر 1395

پاک مهر قالیشویی عضو اتحادیه

اگر شما قصد شستن فرش و قالی های خود را داشته باشید باید حتما حتما به این موضوع توجه کنید که قالیشویی عضو اتحادیه قالیشویی باشد .

بیشتر مردم پس از تماس با قالیشویی ابتدا از نرخ شستشو فرش و قالی خود اگاه شده و پس از سوال پرسیدن درمورد مدت زمان شستشو به تحقیق در مورد قالیشویی بین دوستان و آشنایان پرداخته و سپس جهت شستشو فرش با قالیشویی تماس میگیرند .

همیشه سعی کنید قبل از هر سوالی پس از پرسیدن قیمت شستشو فرش و قالی حتما از عضو اتحادیه بودن قالیشویی مد نظر خود آگاه شوید زیرا اگر قالی و فرش های قیمتی خود را به قالیشویی های غیر مجاز بسپارید و برای قالی و یا فرش شما مشکلی ایجاد شود نمیتوانید به راحتی از سمت اتحادیه یا سازمانی پیگیری شکایت خود شوید .

عضو اتحادیه قالیشویی بودن و مجوز فعالیت قالیشویی 50 درصد کار شما را جهت اعتماد به آن قالیشویی انجام داده و مابقی بستگی به اعتماد و پرسش پاسخ و همچنین نظرات مشتریان آن قالیشویی دارد .اما اگر نام قالیشویی مورد نظر را در بین فهرست قالیشویی عضو اتحادیه ندیدید کلا از خیر امتیازات آگهی یا تعریف بستگان گذشته و دوباره جست وجو کنید تا گزینه مجاز و مناسبی بیابید.قبل از امضای فاکتور و صورتحساب آن را بدقت مطالعه کنید .

قالیشویی

براساس رسم قدیمی ما ایرانی ها، فرش دستباف جزو سرمایه زندگی محسوب می شود؛ بنابراین قبل از تحویل دادن این سرمایه به دست ماموران حمل و نقل قالیشویی مجازی که انتخاب کرده اید بدقت فاکتور یا قرارداد ارائه شده را مطالعه کنید و هرگز خجالت نکشید و از کارمند قالیشویی درباره آن بپرسید یا این که اگر قانع نشدید با دفتر قالیشویی تماس بگیرید و در نهایت باز هم می توانید از نظر کارشناسی اتحادیه استفاده کنید به هر حال اصلا عجله نکنید و کاملا خونسرد و با دقت هم فرشتان را تحویل بدهید و هم تحویل بگیرید.

قالیشویی پاک مهر پس از داشتن برترین سرمایه (( اعتماد مشتریان )) با افتخار عضو اتحادیه قالیشویی استان تهران نیز میباشد .

مطالب مرتبط

در این مطلب از قالیشویی پاک مهر به این موضوع میپردازیم که چرا باید فرش و قالی خود را به قالیشویی های دارای مجوز بدهیم فرش شما دارای ارزش است و وقتی شما فرش و یا قالیچه خود را به یک قالیشویی میدهید برای شما دارای اهمیت و مهم است که این قالیشویی فرش شما را […] ...

از زمان کشف فرش در زمان قدیم و تا زمان بافت و تولید انبوه آن شستشوی فرش نیز بعنوان دغدغه ای مخصوصا در ایام عید نوروز برای خانم ها محسوب میشد درحالی که برخی افراد که صاحب فرش های نفیسی همچون دست بافت بودند از شستشوی زیاد فرش خود بدلیل از بین رفتن الیاف و […] ...

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.