آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 15 دی 1400

قالیشویی در چمران | 88690517

قالیشویی پاکمهر در چمران:

بزرگراه چمران یکی از بزرگراه های طولانی و اصلی تهران به شمار میرود که از پل پارک وی واقع در خیابان بیدار آخاز می شود و تا میدان توحید امتداد می یابد.

قالیشویی پاک مهر با دارا بودن چندین شعبه در سراسر تهران ، آماده سرویس دهی به مشتریان گرامی در محدوده بزرگراه چمران ، بزرگراه مدرس ،  پارک وی، ولنجک ، اوین ، شهرک غرب ، ونک، ملاصدرا، امیرآباد، گیشا، شهرآرا ، ستارخان میدان توحید و… میباشد.

قالیشویی در شهرک آتی ساز:

اهالی محترم ساکن در منطقه اوین ، آتی ساز و سعادت آباد آیا تا بحال برای شستشوی فرشهای خود با مشکل مواجه شده اید ؟ آیا تا کنون شده به دنبال یک قالیشویی معتبر و مطمئن باشید ونتوانسته اید آن را بیابید ؟

اگر این چنین است , میتوان این مژده رابه شماعزیزان داد که ازاین پس دیگر نگران شستشوی اصولی و مطمئن فرشها تابلو فرشها کفپوش موکت وغیره نباشید قالیشویی مجاز و باسابقه ی پاکمهر این آسودگی خاطر را به شما ساکنین محترم در آتی سازرا هدیه میدهد.

جهت سفارش خدمات قالیشویی در منطقه سعادت آباد و شهرک آتی ساز می توانید با شماره تلفن: 22376723 تماس حاصل فرمائید.

   

قالیشویی ممتاز و معتبر پاکمهر دارای کادری ویژه و کاردان است که به تمامی مشتریان گرامی در محدوده بزرگراه چمران خدمات منحصر بفرد و تخصصی خود در زمینه خدمات قالی و فرش آنتیک دستباف و ماشینی ، شستشوی انواع مبلمان، خوشخواب، کف پوش اتاق، پتو، پادری، انواع تابلو فرش وخدمات ترمیم؛ اصلاح سوختگی، بافت زنی، رفع زردی، پرداخت و خدمات پس از شستشو… را در اسرع وقت از لحاظ تحویل و استرداد فرش با بهترین کیفیت خدماتی ارائه میکند. درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود.که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهد شد.

اگر درمنطقه چمران  به دنبال یک شعبه قالیشویی ارزان و باکیفیت  نزدیک به منزل خود هستید، ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی وباکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

متشکر از اینکه شستشوی قالی های خود را  به قالیشویی پاک مهر می سپارید.

شماره تماس قالیشویی: 02188690517

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.