آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 16 دی 1400

قالیشویی نزدیک اتوبان کردستان |88690517

قالیشویی پاکمهر در جوار بزرگراه کردستان:

بزرگراه کردستان که یکی از بزرگراه های شمالی _ جنوبی است در دو منطقه 3 و منطقه 6 شهرداری تهران جای گرفته که مرکز تهران را به شمال تهران میپیوندد. 3راهی بزرگراه کردستان که بزرگراه شهیدگمنام و بزرگراه آل احمد هستند. نقطه آغازین این بزرگراه در جنوب میباشد و در این مسیر به سمت شمال از محله های یوسف آباد، امیرآباد، کاووسیه و ونک گذر کرده و به بزرگراه شرقی_ غربی نیایش ختم میشود. بزرگراه کردستان در راستای مسیر خود به سمت شمال با بزرگراه های همت و حکیم همچنین با خیابان ملاصدرا تقاطع دارد. از اماکن مهم در حاشیه بزرگراه کردستان می توان شهرک فجر، وزارت نیرو، بوستان و محله سئول و سفارت بلغارستان را نام برد.قالیشویی پاکمهر برترین و مجهزترین قالیشویی تهران در نزدیک اتوبان کردستان است که بهترین خدمات قالیشویی در منطقه سئول و ونک را ارائه می دهد. اگر خواهان خدمات ویژه و ارزنده ای برای شستشوی فرشهای دستباف و ماشینی خود در ونک یا اطراف آن هستید قالیشویی پاکمهر بالاترین کیفیت خدماتی قالیشویی را ارائه مینماید.

بهترین قالیشویی در مرکز تهران:

قالیشویی پاکمهر یکی از 10 برند برترین قالیشویی های مرکز تهران است که بالغ بر 16 سال است در تهران فعالیت مینماید در مرکز تهران شما در هر جایی که باشید و بخواهید خدمات ممتاز و بهترین کیفیت خدماتی را برای فرشها و موکتهای خود دریافت نمائید که مناسب با ارزش فرشهایتان باشد تنها قالیشویی مطمئن و مجهز به تمامی امکانت کارخانه ای قالیشویی پاکمهر است که میتواند رضایت و خرسندی شما را جلب نماید.

   

خدمات قالیشویی پاکمهر بر سه قسم میباشد:

شستشو: شستشوی انواع و اقسام فرشهای ماشینی و دستباف ، موکت، تابلوفرش، روفرشی، پادری، گلیم و … بصورت تضمینی و تخصصی در قالیشویی پاکمهر انجام میپذیرد.

رفوء: تعویض و ترمیم ریشه و بافت قالی توسط استادکار ماهر و زبردست ، چرم دوزی، دارکشی، پرداخت، رفع جای سوختگی با بالاترین درصد و رفع پارگی و پوسیدگی بصورت تخصصی و حرفه ای با ضمانت در کارخانه قالیشویی پاکمهر صورت می پذیرد.

خشکشوئی: اگر برای مبلمان و موکت های کثیف و رنگ پریده خود دچار دردسر و نگرانی شده اید و میخواهید که دوباره پاکیزگی و درخشندگی را به آنها بازگردانید قالیشویی پاکمهر با پرسنل زبده و کاردان خود این امر را برایتان محقق میسازد، کافیست یک بار از سرویس خشکشویی قالیشویی پاکمهر برای فرش، موکت، مبلمان ، صندلی ناهارخوری و خوشخواب خود استفاده کنید تا برای سالیان سال مبلمان خود را تازه و تمیز در خانه یا محل کارتان نگداری کنید.

فرشها و موکتها بصورت لول شده به کارخانه حمل شده و پس از انجام خدمات، تمیز و عاری از هر گونه آلودگی بصورت لول و کاور کشیده فقط در مدت زمان حداکثر48 ساعت به شما تحویل می گردد. 

راه های ارتباط با قالیشویی پاکمهر در اطراف اتوبان کردستان و محله های یوسف آباد و امیرآباد بصورت 7/24 روز هفته حتی ایام تعطیل سال از طریق تلفن:88690517 و سرویس سفارش آنلاین میباشد.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.