آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 23 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک شهید گلاب | 66597347

قالیشویی در اطراف شهید گلاب،قالیشویی بزرگ و تخصصی پاک مهر میباشد که این شرکت شاخص ترین  شرکت قالیشویی در بین تمام قالیشویان تهران میباشد. این قالیشویی با در برداشتن کادری مجرب و دستگاه های روز دنیا ، بروزترین و بهترین قالیشویی مجاز در شهید گلاب میباشد . برای اینکه اینکه از مجاز بودن یک قالیشویی مجاز مطمعن باشید از این  طریق میتوانید اقدام کنید :

* رجوع به سایت اتحادیه قالیشویان تهران و جستجوی نام شرکت قالیشویی مجاز خود در این سایت . در صورتی که نام قالیشویی مورد نظر شما در قالیشویی به ثبت رسیده باشد این قالیشویی مجاز بوده و شما میتوانید با اطمینان خاطر نسبت به دریافت خدمات از قالیشویی پاک مهر اقدام نمایید.

قالیشویی مجاز شما باید در لیست مجاز قالیشویان تهران به ثبت رسیده باشد در غیر این صورت مجاز نبوده و شما باید از انتخاب خود صرفه نظر کرده و به دنبال یک قالیشوی مجاز دیگر باشید.

قالیشویی مجاز پاک مهر با در برداشتن کادری مجرب و دستگاه های روز دنیا بهترین قالیشویی مجاز در منطقه شناخته شده است.

این قالیشویی سرویس های خود را در غالب سرویس های کامل و بدون هیچ عیب و نقصی به نام سرویس های  VIP به شهروندان خویش ارائه میدهد . قالیشویی پاک مهر در اختیار شما شهروندان محترم در تمام نقاط تهران در تمام ایام سال میباشد . همه روزه تعداد بیشماری از اهالی ساکن در شهید گلاب ، جهت شستشو ی فر شهای خود با قالیشویی بزرگ و تخصصی پاک مهر تماس میگیرند. برای اینکه خدمات رسانی  را به شما در این مناطق بیشتر کنیم، به لطف خدا خدمات ارزنده خود را توسط سرویس های پی در پی بالا برده تا نیاز شما عزیزان را در همان تماس اولیه رفع کنیم . از جمله خدماتی را که قالیشویی پاک مهر به عزیزان ساکن در شهید گلاب عرضه میکند، میتوان به خدمات رفو، لکه برداری، خاک  گیری ، پرداخت ، ریشه،شیرازه  و رنگ برداریاشاره کرد . پاک مهر خدمات شستشوی انواع فر شهای ماشینی و دستباف، انواع فرش های رولی، گبه، گلیم و جاجیم را به صورت تخصصی و تضمینی برایتان انجام میدهد.اعتماد به قالیشویی پاک مهر، موجب سلامت و ماندگاری فرش های شما در درازا مدت میباشد . پس با اعتماد به قالیشویی پاک مهر، عمری تضمین فرش هایتان را از ما بخواهید.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.