آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 بهمن 1400

قالیشویی نزدیک کریم خان | 88690517

قالیشویی در کریمخان:

در ابتدای جمله لازم به ذکراست ، قالیشویی پاک مهر، در راستای خدمات رسانی به اهالی کریم خان ، باهدف بهبودی در وضعیت شستشو و صرفه جویی در آب ( منبع مهم و حیاتی بشر )  و وقت شما ، آماده است تا به شما عزیزان در منطقه ای از تهران که باشید، ارائه خدمت کند.

بازهم خانه تکانی دارید؟ بازهم به فکر برق انداختن  خانه و فرش و مبلمانتان هستید؟ آیا پیداکردن یک قالیشویی معتبر و باکیفیت برای سپردن فرش هایتان برای شما ملال آور است؟ با ما همراه باشید تا بهترین قالیشویی را به شما معرفی کنم.

بهترین قالیشویی ، قالیشویی است ،  که از همه حیث درجه یک باشد، خواه رفتار پرسنل خواه کیفیت  شستشو ی آنها. یک قالیشویی برای اینکه در تهران و از نظر مشتریان  در رتبه اول قرار بگیرد ، باید همیشه ، در پاسخ  به مشتری ، صبور و تمام سوالات آنها را در نهایت آرامش ، پاسخ و پرسنل خود را در وقت تعیین شده به آدرس محل سکونت ایشان اعزام کند.از دیگر مزیت های یک قالیشویی خوب ، عمل به تعهدات در زمینه شستشوی فرش میباشد. قالیشویی معتبر، حتما باید عضو رسمی و شناخته شده توسط اتحادیه بوده و نرخ های خود را براساس اتحایه تعیین کند ، تا هم مشتری راضی باشد هم قالیشویی مورد اعتماد مردم باشد.

   

قالیشویی در میدان ولی عصر:

قالیشویی  پاک مهر با خدمات دهی در میدان ولیعصر و کریم خان ،در راستای هدف خدمت رسانی به اهالی تهران و حومه ، بابیش از 15 سال سابقه درخشان کاری ، در خدمت شما عزیزان میباشد. این قالیشویی ، عضو رسمی اتحادیه بوده و تمام نرخ های خود را طبق نرخ اتحادیه تنظیم و خدماتش را به صوت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به شهروندان تهرانی ارائه میدهد.قالیشویی و مبل شویی پاک مهر، خدماتی از قبیل : رفو ،رفع سوختگی و پارگی و پوسیدگی ، پرداخت ،ریشه زنی ، شیرازه ماشینی و دستبافت ، چرم دوزی. شستشوی تشک خوشخواب،. مبلمان ، تشک صندلی ، پتو، تابلو فرش ،تابلو ترمه ، گلیم ، گبه و جاجیم را  ، به کادر خود ملحق کرده است و بیش از 15 سال است که در این زمیه ها کسب تجربه کرده است.قالیشویی پاک مهر، با پرسنل و کادری مجرب  خدماتش را به منطقه کریم خان ، ارائه و در پی رضایت مندی شما عزیزان میباشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.