آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 10 بهمن 1395

قالیشویی پامنار | 66597347

قالیشویی پاکمهر در پامنار 

قابل توجه ساکنین محترم محله پامنار:

قالیشویی پامنار با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی در محله پامنار و سایر محله های واقع در منطقه 12 شهرداری تهران میباشد. قالیشویی پاکمهر با دارابودن چندین سال سابقه درخشان در عرصه فعالیت خود در زمینه شستشوی انواع فرش های آنتیک ماشینی ، دستباف، موکت، مبلمان، پتو، پادری، کف پوش اتاق، پله پوش و خدمات ترمیم فرش؛ رفع زردی فرش، رفو ، پرداخت، رفع سوختگی، بافت زنی و… در محله پامنار خدمت رسانی میکند. 

قالیشویی پاکمهر باسرعت درتحویل فرشها سعی درجلب رضایت شما را دارد. وفرش های منزل شما را هم چون نگین درخشان می نمایند.

 قالیشویی نزدیک پامنار پاک مهر با بالاترین کیفیت دروخدمت شما همشهریان عزیز می باشد.

قالیشویی پاکمهر در پامنار مفتخر است که میتواند بصورت 24 ساعته بدون تعطیلات ازطریق تلفنی و ثبت سفارش آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن در خدمت همشهریان محترم ساکن درمحله پامنار باشد.

مشتریان و کسانی که قصد گرفتن خدمات قالیشویی را دارند علاوه بر اینکه میتوانند از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشند ، میتوانند از طریق سایت  پاکمهر و به صورت آنلاین نیز سفارشات خود را مکتوب نمایند.

قالیشویی پاکمهر در سراسر تهران بزرگ دارای شعبه می باشد شما همشهریان گرامی باتوجه به منطقه ای که سکونت دارید می توانید با نزدیک ترین شعبه قالیشویی پاکمهر تماس حاصل فرمایید تا پرسنل مجرب قالیشویی در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و قالی ها را به صورت لول شده تحویل بگیرند.

شماره تماس قالیشویی: 02166597347

مجهز-تخصصی-منظم

تحویل 48 ساعته حتی روزهای تعطیل

لول+اتو=کاور

پیشنهاد از ما= حق انتخاب با شما

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.