آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 27 تیر 1400

قالیشویی نزدیک کارون | 66597347

قالیشویی در خیابان کارون:

خیابان کارون یکی از خیابانهای قدیمی در منطقه تهران است و قالیشویی پاک مهر با بیست سال تجربه تخصصی در زمینه خدمات قالیشویی فرشهای دستی و ماشینی در این خیابان حضور دارد تا با بهترین و کاملترین ارائه خدمات فرشهای ماشینی و دستبافت شما شستشو و رفوء نماید.

قالیشویی در محدوده کارون ، قالیشویی بزرگ و تخصصی پاک مهر میباشد که با در دست داشتن پروانه رسمی کسب از هیات عالی نظارت بر صنف قالیشویان ، بهترین و به روز ترین خدمات را به اهالی ساکن در کارون، خوش ، قصرالدشت و جیحون عرضه میکند. این قالیشویی همه روزه حتی در ایام تعطیل، خدمات ارزنده ای را به این منطقه عرضه میکند که با سرویس دهی های منظم خود سعی دارد ، تمام این مناطق را تحت پوشش دهی خدمات خود کرده و اعتماد همه را نسبت به خود کسب کند. قالیشویی پاک مهر با داشتن تمام تجهیزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف ، شستشوی مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، تابلو فرش و… به صورت تضمینی و با کیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص خدمات شستشو را انجام میدهد. اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی میباشد ، قالیشویی پاک مهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و با سابقه می باشید ، باید به شما عزیزان ، پیشنهاد قالیشویی پاک مهر را دهم زیرا ، قالیشویی پاکمهر در تمامی نقاط تهران بزرگ خدمات رسانی کرده .قالیشویی پاکمهر داری چند ویژگی مهم میباشد از جمله این ویژگی ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1. اولین ویژگی قالیشویی بزرگ و تخصصی پاک مهر این است که فر ش ها را خوب میشناسد مسلما اولین نکته ای که در قالیشویی به نظر خیلی مهم میباشد، زیرا اگر جنس الیاف و نخ بکار رفته در بافت فرش بدن شناخت به مرحله شستشو که با دستگاه انجام میشود انتقال یابد فر شاز شستشوی با کیفیتی برخوردار نمیشود، در واقع شستشوی فرش ها میتواند ، در سالم ماندن فرشهای شما بسیار مهم باشد. اگر یک فرش خوب شسته شود، مسلما برای همیشه خوب و سالم میماند.

2. از دیگر نکاتی  که یک قالیشویی باید آن را مورد توجه قرار دهد ، در نظر داشتن نرخ های مناسب برای شهروندان خویش میباشد، پاک مهر خدمات خود را با نرخ های تعیین شده توسط اتحادیه در نظر میگیرد .

3. قالیشویی پاکمهر در مدت 48 ساعت فرشهای شما را به شما تحویل داده  و نیاز نیست برای مدت زیادی در خانه بدون فرش بمانید .

4. از ویژگی های مهم قالشویی پاک مهر این است که مجاز میباشد، یک قالیشویی مجاز  که سالها زیر نظر اتحادیه مشغول به خدمات رسانی به مردم عزیز میباشد.

5. قالیشویی پاکمهر به تمام نظرات  مشتریان خویش اهمیت داده و از مهم ترین ویژگی یک قالیشویی خوب این است که باید به نظرات مشتریان خویش اهمیت دهد.

در صورت تماس شما با قالیشویی بزرگ و تخصصی پاک مهر ، فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و در کوتاه ترین زمان و با کیفیت عالی و تضمینی و شستشوی اعلاء ، فرش ها  را به صورت لول شده و در کاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد. مجهز ترین قالیشویی درحوالی کارون، قالیشویی خوب پاکمهر در اختیار شما عزیزان می باشد.

 

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.