آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 5 بهمن 1401

قالیشویی در گلبرگ (88690517)☎📞

قالیشویی پاک مهر، شاخص ترین شرکت های قالیشویی در گلبرگ میباشد. این قالیشویی با ارئه خدمات 24 ساعته شبانه روزی خود ، سعی دارد نیاز قالیشویی ومبل شویی  تمام اهالی محله گلبرگ را به صورت کامل و مجهز رفع کند . 

قالیشویی گلبرگ:

پاکمهر خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف و فانتزی و بلژیکی و خشکشویی انواع مبلمان و خوشخواب و موکت  را به صورت تضمینی و با 15 سال تجربه برای شما عزیزان ساکن در گلبرگ انجام داده و شستشوی فرش ها را تضمین کرده وشما عزیزان در زمان تحویل ، فرش را بازدید کرده و در صورت بهره مندی رضایت کامل از شستشو توسط قالیشویی شرق تهران می توانید، هزینه را پرداخت کنید و در صورت رضایت نداشتن قالی شما را برای بار دیگر در کارخانه شستشو داده و تحویل شما عزیزان میدهد.

قالیشویی پاک مهردرشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستبافت استفاده میکند که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد. اگر فرش های قدیمی دستبافت و گران بها دارید که بسیا رکهنه و پوسیده شده اند نگران نباشید ، زیرا پاک مهر فرش شما را به وسیله استاد کاران ماهرو متخصص در بازسازی و مرمرت سازی  ،فرش شما را مثل روز اول به شما تحویل میدهند و در شستشو از موادی استفاده میکنند که  فرش شما دوباره زنده شود و بتواند برای بار دیگر به عنوان یک فرش سالم و تازه در عین نرمی و لطافت ازآن برای زینت بخش کردن منازل خود استفاده کنید.

قالیشویی در محدوده گلبرگ

خدمات قالیشویی در گلبرگ:

اصلاح سوختگی و پارگی و پوسیدگی فرش های دستبافت و ماشینی ، شیرازه فرش دستبافت و ماشینی ، چرم ودزی، پراخت، رفو گری، ریشه فرش دستبافت و ماشینی، مرمت وبازسازی ، احیای فرش های کهنه و پوسیده و لکه برداری .

اگر درمحل گلبرگ ساکن هستید و نیاز به یک قالیشویی مجهز و تمام اتوماتیک همراه با روشهای سنتی میباشید ، پیشنهاد من به شما عزیزان انتخاب قایشویی پاک مهر میباشد .چون پاک مهر تنها قالیشویی مطمعن و مجهز در ارائه خدمات به محله گلبرگ میباشد.

بایک تماس شما ، پرسنل خود را در اسرع وقت در محل سکونت شما اعزام و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شسشتو با موازین شرعی و اسلامی در کارخانه قالیشویی پاک مهر، به شما عزیزان  تحویل میدهیم . قالیشو.یی پاک مهر، تنها قالیشویی است که خدمات فرش  را به صورت تمام و کمال با سرویس VIP به محله گلبرگ عرضه کرده و بعد از شستشو در کارخانه جهت جلوگیری از چروک و شکستگی ، اتو زده و لوله شده در بسته بندی کاور درب منزل ، تحویل شما عزیزان میدهد. قالیشویی پاک مهر سرویس دهی خود را برای رفع نیاز اهالی  منطقه رسالت  ، به صورت VIPبه این منطقه عرضه میکند.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.