آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 8 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک کاووسیه | 22552909

قالیشویی پاکمهر نزدیک کاووسیه ، یکی از بهترین قالیشویی های کاووسیه میباشد که خدمات خود ر ا به صورت 24 ساعت شبانه روزی و 7 روز هفته ، در اختیار ساکنین محترم این منطقه میگذارد . قالیشویی پاکمهر خدمات ارزنده خود را در نزدیکی کاووسیه با ضمانت کامل در اختیار شهروندان این منطقه قرار میدهد . قالیشویی درمنطقه کاووسیه در زمینه های شستشوی مبل ،صندلی نهارخوری،موکت،گلیم،صندلی اداری،صندلی خودرو،جاجیم،گبه،پادری،کفپوش اتاق و کودک وتابلو فرشو… فعالیت دارد.

این قالیشویی  تخصص ومهارت بالایی که در شست وشو داشته ، همچنین این قالیشویی برای سلامت فرشهای شما بسیار کوشا بوده و در شست و شوی آنها بسیار دقت نموده زیرا سلامت یک فرش به شست و شویی بی نظیر نیاز دارد که به بافت ونخ و رنگ فرش آسیی نرساند . این قالیشویی با تجربه بسیار بالایی که دارد ، از استاد کاران شست وشو و رفوکاران ماهر میخواهد که هرگونه مشکلات و آسیب در فر ش را برای شما عزیزان حل کند تا رضایت کامل شما را به دست آورد. این قالیشویی با تجربه 16 سال کاری به تمام مشتریان خود ثابت کرده است که فقط رضایت مشتریان خود را سر لوحه قرار دادیم . اگر شما اهالی محترم کاووسیه نیاز به قالیشویی ومبل شویی دارید ، تنها بایک تماس میتوانید از خدمات قالیشویی پاکمهر جهت شست وشوی فرش های خود اقدام نمایید.

قالیشویی دراطراف کاووسیه ، درزمینه های ترمیم فرش شامل : سوختگی ، رنگ برداری ، ریشه زنی فعالیت دارد و همه ایام هفته حتی ایام تعطیلات آماده پاسخگویی به شما شهروندان عزیز می باشد . این قایشویی فر شهای شما را در مدت 3 روز به شما عزیزان تحویل خواهد داد . قالیشویی پاکمهردر میدان کاووسیه ، با تضمین و قیمت مناسب فرش های شما را در عوض ارائه فاکتور به شما تحویل میدهد تا شما از قیمتهای این قالیشویی آگاهی کامل داشته باشید . با پاکمهر حس خاص بودن را تجربه نمایید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.