آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 14 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک چوب تراش | 66553719

قاليشويی  پاکمهر، يکي از بزرگترين و مجهزترين کارخانه های قاليشويی درتهران بزرگ می باشد ، که خدمات خود را به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به اهالي محترم چوب تراش رائه ميدهد . پاک مهر، که خدمات شستشوی انواع فرش هاي ماشينی و دستباف ،انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمين شده انجام ميدهد.پاک مهر،درشستشوی فرش از بهترين مواد شوينده فرش های ماشينی و دستباف استفاده ميکند ، که اين امرباعث افزايش عمر فرش خواهدشد و از ديگر خدمات قاليشویی بزرگ پاکمهر، اصلاح سوختگی فرش ، بافت زنی ، خدمات پس از شستشو ، رفع زردی فرش ، پرداخت ، را انجام ميدهد.

اگر در تهران به دنبال يک قاليشويي بزرگ و مطمعن ميگرديد که خدمات شستشو را به محله چوب تراش  ارائه دهد، پيشنهاد من به شما قاليشويی  پاک مهر ميباشد ، که در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحويل گرفته و بعداز شستشو با رعايت نکات اسلامی و باکيفيت ، فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشيده به شما همشهريان گرامی تحويل می دهد.

اهالی محترم چوب تراش، به شما اطمينان مي دهم که پاک مهر، مطمعن ترين قاليشويی در، ارائه خدمات به ساکنين ،محله چوب تراش ميباشد.

قالیشویی پاکمهر یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانه های قالیشویی درتهران بزرگ می باشد. پاک مهر،  خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف وانواع مبلمان و خوشخواب و پتو و پادری وکف پوش اتاق و پله پوش و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد و درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود.که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد .از دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر اصلاح سوختگی فرش،بافت زنی،خدمات پس از شستشو،رفع زردی فرش،پرداخت،انجام میدهد.

اگر درمنطقه   چوب تراش به دنبال یک قالیشویی که خدماتش را چوب تراش عرضه کند میگردید، ، ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشو با رعایت نکات اسلامی وباکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.