آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 15 دی 1402

قالیشویی نزدیک پاسداران | 22553767|☎📞

قالیشویی نزدیک پاسداران نام یکی از قالیشویی‌های خوب در این منطقه است. اما منظور ما از قالیشویی نزدیک پاسداران هر نوع قالیشویی نیست؛ بلکه این قالیشویی یکی از شعبه‌های قالیشویی پرسابقه پاکمهر است. قالیشویی نزدیک پاسداران که به لحاظ دسترسی جغرافیایی می‌توان آن را قالیشویی در هروی نیز نامید، کار شست و شوی قالی‌ها را با حساسیت و کیفیت بسیار بالایی انجام می‌دهد.

همین ویژگی باعث شده است تا نام قالیشویی نزدیک پاسداران به عنوان یک قالیشویی مهم مطرح شود. البته این قالیشویی تنها محدود به پاسداران نیست؛ بلکه شامل قالیشویی در فرمانیه و سایر مناطق تهران (مناطق 22 گانه) نیز است.

دلیل معروفیت قالیشویی پاکمهر

قالیشویی در شریعتی (همان شعبه پاسداران) همانطور که گفتیم شعبه‌ای از قالیشویی پاکمهر است. قالیشویی پاکمهر به دلیل خدمات خاص، متمایز و باکیفیت خود در میان اهالی پاکمهر شناخته شده و معروف است. این خدمات شامل خدمات شست و شو، حمل و نقل اصولی قالی‌ها، خدمات تعمیر و خدمات مشتری مداری است.

خدمات شست و شو قالیشویی نزدیک پاسداران

بدون شک مهمترین خدمات ارائه شده در هر قالیشویی، خدمات مربوط به شست و شو است. هر چه خدمات شست و شو بهتر و باکیفیت‌تر باشد، استقبال مردم از آن نیز بیشتر خواهد بود. خوشبختانه خدمات شست و شوی قالیشویی نزدیک پاسداران نیز از این ویژگی برخوردار است. این قالیشویی اصول شست و شو را بر استفاده از روش‌های مختلف و ماشین آلات کاملا مجهز قرار داده است. منظور از روش‌های شست و شو استفاده از روش‌های متعدد برای کسب بهترین نتیجه و کیفیت است. در واقع روش‌ها بر اساس نوع قالی و میزان کثیفی آنها مشخص می‌شود.

قالیشویی نزدیک پاسداران برای شست و شوی قالی‌ها از دو روش ساده و اعلاشویی استفاده می‌کند. روش ساده شامل قرار دادن قالی‌ها در دستگاه و طی کردن مراحل شست و شو در یک مرتبه است. اما در اعلاشویی مراحل شست و شو چندین بار تکرار می‌شود. البته نتیجه کار برای تمام قالی‌ها یکسان است. دلیل استفاده از اعلاشویی این است که وقتی قالی‌ها خیلی کثیف هستند روش شست و شوی عادی ممکن است تمیزی موردنظر را ایجاد نکند. بنابراین از شست و شوی پیشرفته یا اعلاشویی استفاده می‌شود.

شست و شو در قالیشویی پاسداران با استفاده از شوینده‌های باکیفیت و نیز مواد استرلیزه کننده انجام می‌شود. این کار علاوه بر ایجاد تمیزی کامل، باعث می‌شود تا قالی‌های شما کاملا استریلیزه و بدون عوامل بیماری‌زا باشند. در کنار این ویژگی شست و شو به شکلی است که از نظر شرعی نیز جای شک و شبهه به جا نمی‌گذارد. زیرا در مراحل شست و شو، مرحله آبگیری به صورت کامل انجام می‌شود و آب به تمام بخش‌های قالی نفوذ می‌کند. بنابراین اگر نجاستی در قالی وجود داشته باشد، به طور کامل از بین می‌رود.

قالیشویی نزدیک پاسداران

مرمت و تعمیر قالی‌ها در قالیشویی نزدیک پاسداران

تعمیرات مربوط به قالی‌ها نیز یکی از خدمات تخصصی قالیشویی نزدیک پاسداران است. خدمات مربوط به تعمیرات و مرمت قالی‌ها توسط نیروهای کاردان و آموزش دیده انجام می‌شود. طوری که قالی‌های شما بعد از تعمیرات به همان شکل سابق و اولیه خود درمی‌آیند. برخی از بهترین و مهم‌ترین خدمات تعمیرات قالیشویی نزدیک پاسداران عبارتند از:

تعمیر پارگی

به خدمات مربوط به تعمیر پارگی و پوسیدگی قالی‌ها رفوگری گفته می‌شود. با رفوگری قسمت‌های پاره شده قالی از طریق بافت تار و پودها اصلاح می‌شود.

تعمیر ریشه‌ها

خدمات تعمیر ریشه‌های قالیشویی نزدیک پاسداران ریشه زنی نامیده می‌شود. با ریشه زنی، ریشه‌های از بین رفته قالی‌ها از جنس و رنگ ریشه‌های قالی انتخاب و به آن اضافه می‌شود.

تعمیر رنگ

آسیب‌های مربوط به رنگ شامل به هم ریختن رنگ‌ها و نیز از بین رفتن یکنواختی رنگ‌ها است. برای اصلاح این دو نوع آسیب معمولا از رنگبندی و قلم زنی استفاده می‌شود.

تعمیر شیرازه

شیرازه قالی یا همان قسمت‌های کناری نیز مانند ریشه‌ها مستعد آسیب دیدن است. در این موارد از خدمات «تعمیر شیرازه» استفاده می‌شود.

خدمات تعمیر کجی قالی

کج شدن قالی نیز جزء آسیب‌های رایج در قالی‌ها است. این نوع آسیب نیز از طریق دارکشی اصلاح و ترمیم می‌شود.

حمل و نقل اصولی قالی‌ها

احتمالا موضوع نحوه جابه جایی قالی‌ها چندان برایتان مهم نباشد؛ اما این موضوع نیز اهمیت زیادی دارد. در برخی از موارد جابجایی غیر اصولی علاوه بر آن که بر کیفیت کار تاثیر می‌گذارد با نارضایتی و بی‌نظمی‌های زیادی نیز همراه است. در روند جابجایی قالیشویی نزدیک پاسداران، اول از همه آنکه جمع آوری به فاصله کمی بعد از ثبت سفارش انجام می‌شود.

برای زمان و نحوه تماس محدودیت خاصی وجود ندارد. در مورد روش تماس نیز می‌توانید از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه آنلاین به سایت پاکمهر، سفارشات خود را ثبت کنید. روند تحویل قالی‌ها نیز معمولا دو یا سه روز بعد از جمع آوری قالی‌ها انجام می‌شود. نکته منحصر در مورد تحویل قالی‌ها، استفاده از کاور است. یعنی قالی‌ها داخل کاور قرار داده می‌شوند تا قسمت زیرین آنها نیز از هر گونه آلودگی مصون باشد.

مشتری مداری

همانطور که در مورد کیفیت خدمات قالیشویی نزدیک پاسداران گفتیم احتمالا متوجه اهمیت مشتری مداری در این قالیشویی شده‌اید. قالیشویی نزدیک پاسداران علاوه بر نظم، اهمیت زیادی برای نظرات مشتریان خود قائل است. بر این اساس اگر کوتاهی یا نارضایتی پیرامون خدمات قالیشویی نزدیک پاسداران وجود داشته باشد، می‌توانید از طریق تماس با مدیریت این مجموعه، دلایل نارضایتی خود را گزارش دهید.

بعد از ثبت نظرات، مدیریت قالیشویی نزدیک پاسداران و پاکمهر، انتقاد و نارضایتی شما را بررسی کرده و پاسخگوی شما خواهند بود. این کار با هدف ارتقای کیفی و رضایت شما مشتریان عزیز انجام می‌شود.

سخن نهایی قالیشویی نزدیک پاسداران

در قالیشویی پاسداران علاوه بر خدماتی که به آنها اشاره کردیم خدمات سایر کفپوش‌ها نیز ارائه می‌شود. شما به جز انواع قالی‌های دستباف و ماشینی، می‌توانید زیلو، موکت و حتی شست و شوی پتو، مبلمان، تابلوفرش و… را نیز به قالیشویی نزدیک پاسداران بسپارید. شست و شوی تمام این کفپوش‌ها و لوازم نیز از طریق دستگاه‌های پیشرفته و تعرفه‌های عادلانه انجام می‌شود.

تعرفه‌های قالیشویی نزدیک پاسداران در مقایسه با کیفیت آنها بسیار مقرون به صرفه است. مطمئن باشید استفاده از خدمات این قالیشویی به حفظ انرژی، زمان و حتی هزینه‌های شما کمک می‌کند. بنابراین برای یک بار هم که شده است از خدمات این قالیشویی استفاده کنید تا از نزدیک و به طور ملموس متوجه کیفیت خدمات ما شوید.

مطالب مرتبط

یکی از بزرگ‌ترین مناطق و محله‌های تهران پاسداران نام دارد؛ قالیشویی پاکمهر، مشتری‌های بسیاری دارد که در این محله سکونت دارند. با توجه به این موضوع باید عرض کنم که در طول روز افراد بسیاری هستند که از قالیشویی پاکمهر در مورد نحوه سرویس دهی در پاسداران سوال می‌پرسند. قالیشویی پاکمهر امروزه به سراسر تهران […] ...

12 بهمن 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر نزدیک پاسداران: ، به روز ترن قالیشویی در بین تمام شرکت های قالیشویی در پاسداران قالیشویی فوق تخصصی پاکمهر میباشد . این قالیشویی با به کارگیری از دو شیوه در شستشو، سعی دارد بهترین شستشو را برای فرش های شما انجام دهد. خدمات این قالیشویی توسط مجرب ترین نیروها وپرسنل به شما […] ...

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.