آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 6 بهمن 1400

قالیشویی نزدیک هفت تیر | 88611079

قالیشویی در 7تیر:

میدان هفت تیر یکی از میادین مرکزی تهران است که در منطقه 7 قرار دارد.این میدان از شمال به خیابان مفتح شمالی ، بهارشیراز و بزرگراه مطهری و از جنوب به خیابان مفتح جنوبی، کریم خان زند دسترسی دارد.

قالیشویی پاکمهر با داشتن تمام تجهزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی ودستباف  و شستشوی مبلمان و خوشخواب و پتو و تابلو فرش و صندلی ماشین و… به صورت تضمینی و باکیفیت عالی ومواد درجه یک مخصوص خدمات شستشو را انجام میدهد.

  خدمات قالیشویی پاک مهر 

 

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی میباشد، قالیشویی نزدیک قائم مقام فراهانی  قالیشویی پاک مهر است ، که این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.

اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و باسابقه می باشید،قالیشویی .پاکمهر درتمامی نقاط تهران بزرگ دارای شعبه می باشد،قالیشویی پاکمهر در هفت تیر تمام خدمات قالی و…شمارا بادقت کافی و آبکشی بسیار عالی انجام میدهد،پس این فرصت طلایی را ازدست ندهید،با ما حس خوب پاکیزکی را احساس کنید.

      

کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را در اینترنت سرچ نمایید و مشاهده خواهید کرد که کدام شعبه درنزدیک محل سکونت شماست و کادر مجرب قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز حتی در ایام تعطیلات در اختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد،حمل کرده و درکوتاه ترین زمان و با کیفیت عالی و تضمینی وشستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و درکاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد.

قالیشویی در قائم مقام فراهانی:

نزدیکترین شعبه قالیشویی مجاز درمنطقه هفت تیر، قالیشویی قائم مقام و میدان شعاع از جمله محدوده پوششی قالیشویی پاک مهراست که با رعایت تمام نکات اسلامی،آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است،این قالیشویی با مجهزترین دستگاه های روز دنیا و با حضوری دائم در بازارکار با بیش از پانزده سال سابقه درخشان کاری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

قالیشویی پاک مهر،با مدرن ترین تجهیزات و ماشین آلات روزدنیا و با نازلترین قیمت ها و کیفیت و سرعت و دقت درکار،آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

       ****این یک تبلیغ نیست، بلکه حقیقت کارما وتجربه ی درخشان ما طی سالهاست****

مطالب مرتبط

قالیشویی محدوده 7تیر: محله هفت تیر که بیشتر به میدان هفت تیر شهرت دارد در منطقه 7 شهرداری تهران و در مرکز شهر قرار دارد که خیابان های شهید مفتح و کریمخان زند، خیابان بهارشیراز و بزرگراه مدرس از نزدیک ترین محله های اطراف این میدان هستند و قالیشویی پاک مهر که یکی از برترین […] ...

15 مرداد 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.