آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 8 بهمن 1395

قالیشویی نزدیک میدان کاج | 22376723

قالیشویی نزدیک میدان کاج :

میدان کاج واقع در سعادت آباد در منطقه 2 ،  واقع در شمال غرب تهران میباشد که از جنوب به شهرک غرب و از شرق به بزرگراه چمران ،  از شمال شرق به اوین و از شمال غرب به فرحزاد راه دارد . میدان کاج یکی از مهم ترین میادین سعادت آباد به شما میرود . در حوالی میدان کاج مجتمع های تجاری و اداری زیادی تاسیس شده است زیرا رونق بیشتری به این منطقه داده است . از این رو قالیشویی پاکمهر سعی دارد تا خدمات رسانی خود را  در این منطقه و همچنین در سعادت آباد رونق داده و خدمات رسانی را هر چه بهتر و بیشتر برای ساکنین محترم این منطقه عرضه نماید . از این رو که سعادت آباد یکی ار مناطق مدرن و مرفه  تهران به شما میرود ، اغلب اهالی این منطقه از فرشهای گران بها و ابریشم خالص استفاده میکنند . از این رو باید در شستشو ی این گونه از فرش ها دقت  کافی به عمل آید زیرا  اینگونه از فرش ها ، شستشوی تخصصی را میطلبند و از جهتی که  این فرش ها حساس بوده و ممکن است با یک شستشوی نادرست فرش تغییر رنگ دهد ، باید شستشوی اینگونه از فرش ها را به استاد کاران ماهر بسپارید .

قالیشویی پاکمهر در نزدیکی میدان کاج ، خدمات رسانی خود را در سعادت آباد نیر ، ارائه میدهد و شما میتوانید با کوچکترین تماس از خدمات این قالیشویی برای شستشوی فرش های گران بهای خود استفاده نمایید . ضمن اینکه این قالیشویی عضو فعال اتحادیه بوده و تمامی قیمت های خود را طبق تعرفه های اتحادیه برای شما عزیزان محسابه مینماید .

خدمات قالیشویی پاک مهر در نزدیکی میدان کاج :

شستشوی فرش های دستبافت وماشینی ، ابریشم ، گل ابریشم ، بلژیکی گلیم ، پتو ، پشم ، کرک ، گبه و جاجیم .

خدمات رفو :

مرمت ، رنگبرداری ، ریشه زنی ، شیرازه دوزی ، رفع سوختگی و پارگی ورفو میباشد .

خدمات شستشوی فرش در میدان کاج :

شستشوی فرش ها به صورت اعلاشویی با رعایت اصول ومذهبی و بهداشتی و با آب کشی کامل همراه با آب کر میباشد . شما با اطمینان خاطر فرشهای خود را به قالیشویی بزرگ و تخصصی پاکمهر بسپارید و دیگر نگران پارگی و چروک شدن فرش های خود نباشید . این قالیشویی فرش های شما را به صورت لول و اتو شده در بسته بندی کاور ظرف مدت 24 ساعت تحویل شما عزیزان میدهد.

خدمات خشکشویی مبلمان :

قالیشویی پاکمهر مبلمان شما را در منزل با بهترین دستگاه  و شوینده های استاندارد از جمله ، دستگاه رادکتور و شامپو تگزافون آلمانی ، خشکشویی کرده و مبلمان شما به صورت کامل خشک و درخشنده میشوند.

قالیشویی درمنطقه کاج در زمینه های شستشوی ،صندلی نهارخوری،موکت،گلیم،صندلی اداری،صندلی خودرو،،پادری،کفپوش اتاق و کودک وتابلو فرشو… فعالیت دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.