آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 3 بهمن 1400

قالیشویی نزدیک مطهری | 88690517

قالیشویی محدوده مطهری:

قالیشویی پاک مهر در مطهری ، از بزرگترین و مجهز ترین مجموعه های قالیشویی در بین تمام شرکت های قایشویی مطهری ، میباشد که با دربرداشتن نیروهای متعهد و مجرب ، همه روزه در خدمات رسانی به شما عزیزان  میکوشد تا ، بهترین خدمات را به بهترین شکل ممکن در اختیار شهروندان محترم قرار دهد.قالیشویی پاک مهرکه خدمات شستشوی انواع فرش های : ماشینی و دستباف ،انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش ، شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد. درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود.که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهد شد.از دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر اصلاح سوختگی فرش،بافت زنی،خدمات پس از شستشو،رفع زردی فرش،پرداخت،انجام میدهد.

 

قالیشویی پاکمهرکه خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف وانواع مبلمان و خوشخواب و پتو و پادری وکف پوش اتاق و پله پوش و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد و در شستشو ی فرشهای شما با به کارگیری از دو شیوه شستشو ( سنتی و مکانیزه )  بهترین و بیشترین عمل را به کار میگیرد تا فرش های شمارا سالم و تمیز به شما تحویل دهد این قالیشویی تنها قالیشویی میباشد که علاوه بر شستشو به سلامت و دوام فرشهای شما نیز اهمیت میدهد.یک قالیشویی خوب باید علاوه بر یک شستشوی بینظیر، به سلامت فرشها درطولانی مدت نیز دقت نمایید و این نباشد که فقط هدفش به شستشو ختم شود  باید ، به تمام نکات در مورد یک شستشوی بی نظیر دقت نماید.

قالیشویی درمیدان ولیعصر:

برا پیداکردن یک قالیشویی خوب باید به چند نکته دقت زیاد فر مایید از جمله این نکات میتوان به مجاز بودن یک قالیشویی دقت کرد، یک قالیشویی مجاز باید زیر نظر اتحادیه باشه برای اینکه یک قالشویی مجاز باشد باید ابتدا ، دارای پروانه کسب از هیات نظارت بر صنف قالیشویان باشد . برای اینکه پروانه کسب را دردست داشته باشد باید ، علم قالیشویی ایشان به حدی رسیده بادشد که بتواند یک شستشوی بی نظیر را برای شهروندان خویش در اختیار بگذارد، از این رو قالیشویی پاک مهربا دردست داشتن جواز رسمی کسب از هیات نظارت برا صنف قالیشویان ، داری علم و تدبیر بی مانند در قالیشویی میباشد که به هموطنان خویش خدمات ارزنده ای را در اختیار میگذارد، از جمله خدمات میتوان به :

1. خدمات رفو : پرداخت ، ریشه، شیرازه ، چرم دوزی ، رفع سوخگی و پارگی ، خدمات رفع پوسیدگی و ترمیم و باز سازی فر شهای قدیمی و دستباف.

برای اینکه با قالیشویی پاک مهر در تماس باشید با شماره های پاک مهر تماس بگیرید .شهروندان محترم ساکن در بهشتی نیز میتوانند ازخدمات ارزنده پاک مهر در شستشو یفرش های خود، برخوردارباشند.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.