آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 2 اسفند 1395

قالیشویی در مدائن |88690517

محله مدائن :

محله مدائن از محلاتی است که در نارمک واقع شده و ساخت آن به سال 1330 تا 1340 با ساختن 120 میدان در نارمک بر میگردد. این محله در منطقه ی 8 تهران قرار دارد و در نزدیکی هفت حوض معروف می باشد. تا قبل از انقلاب اسلامی این محله در اختیار کارمندان بیمه قرار داشت که از طریق دولت به آنان واگذار شده بود. پس از انقلاب اسلامی این محله گسترش یبشتری یافت.

بانک رهنی و ساختمانی با کمک گروهی از مهندسان فرانسوی متبحر شروع به طراحی 100 میدان با خیابان بندی های بسیار مدرن کردند، و الگویی برجسته و متفاوت از بقیه ی نقاط تهران را ایجاد کردند.

خدمات قالیشویی پاکمهر:

قالیشویی پاک مهر با داشتن تمام تجهیزات مدرن برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف  و شستشوی مبلمان و خوشخواب و پتو وتابلو فرش و صندلی ماشین و… به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص خدمات شستشو را انجام میدهد.

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی میباشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد. پاکمهر با بهره برداری از بهترین متخصصان در امور قالیشویی بیشترین خدمات ممکن را در خدمت مشتریان  عرضه میدارد. با استفاده از سایت قالیششویی پاکمهر، شما مشتریان عزیز می توانید ثبت سفارش آنلاین کرده و از طریق اینترنت همکاران ما را فراخوانید تا فرش ها ، قالیچه ها و مبلمان شمارا از درب منزل شما دریافت کرده و تمیز مانند روز اولش به شما تقدیم نمایند.

از دیگر خدمات قالیشویی پاکمهر آب کشی اسلامی می باشد که اگر فرش شما نجاست داشته باشد، همکاران ما آن را با استفاده از روش های اسلامی تطهیر میکنند و عاری از هرگونه نجاست خدمت شما تقدیم میکنند.

پاکمهر مفتخر است که با 15 سال سابقه ی درخشان با مجهز ترین و مدرن ترین ابزار قالیشویی و همچنین با بهترین مواد شوینده در خدمت تمام ساکنین عزیز تهران باشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.