آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 28 بهمن 1395

قالیشویی در خیابان سپهبد قرنی | 88690517

قالیشویی پاکمهر در خیابان ایرانشهر:

همشهریان عزیز ساکن در سپهبد قرنی وخیابانهای اطراف چون خیابان کریم خان ، ایرانشهر ، عضدی و… آیا تا بحال به دنبال یک قالیشویی با برند کیفی بالا ومجاز بوده اید ونیافته اید ؟ آیا تا بحال شده از یک قالیشویی بخاطر ناآشنایی وعدم تخصص شکایت داشته باشید ؟ اگر چنین بوده دیگر نگران نباشید ، قالیشویی مجاز ومتخصص فرش پاکمهر با داشتن مجوز وتخصص های لازم برای ارائه خدمات عالی وپیشرفته در امر شستشو فرش دستی وماشینی چه بصورت زیرانداز وچه بصورت تابلوفرش و…. با تجهیزات مدرن اعم از کارخانه قالیشویی با دستگاه های مکانیزه وتمام اتومات وهمچنین استفاده از بهترین ومرغوب ترین مواد وشامپوهای استاندارد در نزدیکی شماست تا اعتماد از دست رفته شما را با ارائه خدمات بی نظیر خود بازگرداند . 

قالیشویی پاکمهر زیر نظر اتحادیه صنف قالیشویی میباشد ونرخ مصوبه اعلام شده از طرف این نهاد را در مورد کلیه خدماتی که ارائه میدهد اعمال میکند ، حتی  با کیفیت خدماتی که ارائه میدارد هزینه ای پایین تر از دیگر قالیشویان رقیب برای مشتریان خود در نظر میگیرد .  

از آنجایی که این منطقه در مرکز شهر میباشد و نسبت به جاهای دیگر در بیشتر در معرض دود وآلودگی ناشی از تردد ماشینها وترافیک است و همچنین بیشتر ساختمانهای اداری و تجاری در این ناحیه مستقر هستند ، فرشها وموکتها زودتر کثیف وآلوده میشوند پس نیاز بیشتری برای شستشو و تمیزی فرشها و… احساس میشود و قالیشویی پاکمهر با سابقه درخشان خود در اینجا حضور دارد تا این مشکل شما را برطرف کند .

پاکمهر 7/24 آماده سرویس دهی به ساکنین این محدوده است و حد اقل زمان تحویل سفارش بدون اتلاف وقت 48 ساعته میباشد .    

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.