آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 23 بهمن 1395

قالیشویی در فلسطین |66553719

قالیشویی پاکمهر در فلسطین:

خیابان فلسطین، خیابانی شمالی-جنوبی در مرکز تهران است که پیش از انقلاب ۱۳۵۷، خیابان کاخ نامیده می‌شد. این خیابان به خیابان زرتشت غربی از شمال و به دانشگاه افسری امام علی و خیابان امام خمینی (سپه پیشین) از جنوب محدود است. ادامه خیابان فلسطین از سمت شمال خیابان جویبار است که به میدان فاطمی ختم می‌شود. خیابان فلسطین در محدوده منطقه ۶ و منطقه ۱۱ شهر تهران واقع است.

این خیابان به ترتیب از شمال به جنوب با بلوار کشاورز، خیابان طالقانی (میدان فلسطین)، خیابان انقلاب، خیابان جمهوری و خیابان پاستور (نهاد ریاست جمهوری) تقاطع دارد. بخش جنوبی این خیابان در محدوده نهاد ریاست جمهوری، کاخ مرمر (محل تشکیل جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام) و حسینیه امام خمینی (بیت رهبری) قرار دارد.

رضایت مشتریان یکی از اولویت های مهم می باشد.

 ازخدمات قالیشویی مجهز و مدرن پاکمهر:

شستشوی انواع فرش دستباف، ماشینی، موکت، مبلمان، خوشخواب، کفپوش اتاق، تابلوفرش، پادری، صندلی خودرو و…

شستشوی انواع فرش های گل ابریشم و ابریشم بامواد مخصوص و تضمین شده که به بافت فرش آسیب نمیرسد.

اگر درمنطقه فلسطین  سکونت دارید و به دنبال یک قالیشویی مطمئن می گردید. ما به شما قالیشویی پاکمهر که درسراسر تهران شعبه داراست معرفی می نماییم.

کافیست به هرشعبه که درنزدیک محل سکونت شما بود تماس حاصل نمایید. که پرسنل مجرب ما درکوتاه ترین زمان ممکن درمحل سکونت شما حاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعد از شستشوی اسلامی و باکیفیت به صورت لول شده و کاور کشیده به شما همشهریان عزیز تحویل می نمایند.

اگرمشترک ما میباشد که از کیفیت کار ما اطلاع دارید و از تخفیفات خوب برخوردار شوید.

و اگر برای اولین بارمیخواهید ازخدمات قالیشویی مجاز پاکمهر استفاده نمایید کافیست فقط یک بار امتحان نمایید .

قالیشویی پاکمهر مفتخر است با سابقه ای بالغ بر 17 سال فعالیت مستمر و پی در پی و ارائه بهترین خدمات قالیشویی که برازنده هر خانواده ایرانی میباشد در سراسر تهران بزرگ برای جلب رضایت مشتریان گرامی خدمت میکند.

نزدیک ترین قالیشویی مجاز در اطراف فلسطین قالیشویی پاکمهر دراختیار شماست.

با سپاس ازتمام همشهریان عزیز

شماره تماس قالیشویی: 02166553719

مطالب مرتبط

قالیشویی در فلسطین: خیابان فلسطین که جهتی شمالی _ جنوبی دارد در منطقه 6 و 11 شهرداری تهران جای گرفته و از شمال به زرتشت غربی و از جنوب به خیابان امامخمینی محدود میشود. قالیشویی پاکمهر در نزدیکی خیابان فلسطین حضور فعال دارد و میتواند علاوه بر خیابان فلسطین به محله های اطراف و متقاطع […] ...

3 مرداد 1401
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.