آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 14 بهمن 1395

قالیشوی نزدیک فرصت | 66597347

قالیشویی پاکمهر در فرصت:

خیابان فرصت واقع در منطقه 6 تهران است که از بزرگراه نواب آغاز و تا خیابان کارگر شمالی ادامه می یابد این خیابان باوجود کوتاهی اما از خیابانهای اصلی در این منطقه محسوب میشود زیرا پل ارتباطی میدان توحید ،نواب و خیابان اسکندری به میدان انقلاب و خیابان کارگر شمالی است قالیشویی پاکمهر بخاطر قدمت فعالیت در تهران به تمامی مناطق 22 گانه تهران  امکان ارائه خدمات قالیشویی در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت در شستشوی انواع فرشهای دستباف و ماشینی را داراست از این جهت میتوان به عنوان یک قالیشویی مطمئن و البته مجاز و با نرخ مصوبه از جانب اتحادیه به قالیشویی پاکمهر اعتماد نمود.

هرکدام از شما عزیزان میدانید ، امروزه به دلیل وجود قالیشویی های بسیاردر تهران ،  پیداکردن یک قالیشویی خوب ، بسیار مشکل بوده . از نظر مردم تهران بهترین قالیشویی  باید ، از همه حیث و جهاتی خوب باشد ، که شامل رفتار پرسنل تا شستشوی قالی میباشد . قالیشویی پاک مهر، باکسب موفقیت های بسیار در زمینه قالیشویی ، امروزه زبان زد تمام شهروندان گرامی تهران ، میباشد. چند مورد از ویژگی های رفتاری پرسنل  قالیشویی پاک مهر، را برای شما ذکر میکنم: وقتی شما عزیزان قصدشستشوی قالی خود را دارید و با ما تماس میگیرید ، پرسنل پاک مهر ،  در نهایت ادب و صبوری ، پاسخ تمام سوال های شما را میدهند و بعد از پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان ،  از شما میخواهند که آدرس محل سکونت خود را به ایشان بدهید ،  تا پرسنل خود را به همراه یک کارشناس فرش ،  به منزل شما اعزام و به شما انواع شسشتو و انواع مواد ، را معرفی کرده و شما عزیزان با توجه به سلیقه خود می توانید آن را انتخاب کنید. در نهایت وقتی فرش شما در کارخانه قالیشویی پاک مهرشسته  میشود ، پرسنل ما به همراه  یک کارشناس ، برای تحویل فرش ،  به منزل شما می آیند و در نهایت ادب از شما میخواهند فرش را باز کرده به دقت مشاهده کرده و نظر خود را در باب شستشو به ایشان بگویید.

قالیشویی پاک مهر، با خدمات دهی حرفه ای و بی نظیر خود در منطقه فرصت ، مورد اعتماد تمام اهالی این منطقه میباشد ، اگر شما عزیزان  در منطقه فرصت به دنبال یک قالیشویی خوب میگردید ، حتما با قالیشویی پاک مهر تماس بگیرید . قالیشویی پاک مهر، با در برداشتن کادری مجرب و رعایت اصول استاندارد و مذهبی درشستشو، خدمات خود را به منطقه فرصت عرضه میکند. قالیشویی پاکمهر، متخصص درشستشوی فرشهای دستباف و ماشینی شما شهروندان تهرانی درهمه ایام هفته می باشد .فرش های منزل شما را هم چون نگین درخشان می نمایند. پاکمهر متخصص درشستشوی مبلمان و موکت و پتو می باشد.قالیشویی پاکمهر، باسرعت درتحویل فرشها ، سعی درجلب رضایت شما را دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.