آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 26 بهمن 1395

قالیشویی در عبدل آباد |66597347

قالیشویی پاکمهر در عبدل آباد:

قالیشویی پاکمهر آماده خدمت رسانی به همشریان گرامی در محله عبدل آباد تهران و دیگر محله های خانی آباد نو، شهرک شریعتی، نعمت آباد، صالح آباد، دولتخواه، شهرک احمدیه و شهرک بخارائی و… میباشد.

قالیشویی پاکمهر خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو ، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد.

در شستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود.که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد. و از دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر اصلاح سوختگی فرش، بافت زنی، خدمات پس از شستشو، رفع زردی فرش، پرداخت، انجام میدهد.

پاکمهر با هدف بهبود در شستشو در محله عبدل آباد ، دفاتر خود را افتتاح کرد  تا  اهالی این منطه و دیگر محله های جنوب تهران ، دیگر فرشهای گران  قیمت خود را با شستشوهای غیرتخصصی و غیر اصولی خود، ازبین نبرند. بارها شده که مردم زیادی برای اینکه در زمینه شستشو اطلاعاتی جامع ندارند ، فرشهای نفیس خودرا ازبین برده و دیگر راه چاره ای برای  بازگرداندن رنگ اصلی و طرح قبلی فرش خودر ا نداشتند، در این زمینه قالیشویی پاک مهر، آماده است که خدمات ارزنده خود را در اختیار اهالی این منطقه  قرار داده  تا دیگر این مشکلات برای فرش هایشان پیش نیاید. با  قالیشویی پاک مهر یک بار دیگر فرش هایتان  را  احیا کنید. پاک مهر متخصص در شستشو و تثبیت رنگ فرش های دستبافت و فانتزی ، ابریشم و ماشینی میباشد. اگر درمنطقه عبدالله آباد  به دنبال یک شعبه نزدیک به منزل خود دارید ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعد از شستشوی اسلامی و باکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

مفید ترین شستشو و حس خوب پاکیزگی قالی را، نزد قالیشویی پاک مهر، با بیش از 15 سال سابقه کاری در خشان و دستگاه های تمام اتو ماتیک در منطقه عبدل آباد تهران تجربه کنید.

نزدیکترین شعبه قالیشویی به عبدالله آباد قالیشویی بزرگ پاکمهر میباشد.

شماره تماس قالیشویی: 02166597347

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.