آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 21 بهمن 1395

قالیشویی شهرک امید | 88690517

قالیشویی پاکمهر در شهرک امید:

شهرک امید یکی از شهرک‌های مسکونی تهران است که در شمال شرقی این شهر در مجاورت پارک جنگلی لویزان و جنوب اراضی قوچک قرار گرفته‌است.  این شهرک که در میان جنگل لویزان و بوستان جنگلی یاس در شمیرانات واقع شده، محل تلاقی مناطق یک و چهار شهر تهران است. قالیشویی پاکمهر مفتخر است که در شهرک امید، در زمینه ؛ شستشوی انواع فرش های آنتیک ماشینی، دستباف، تابلو فرش، پتو، خوشخواب، کف پوش اتاق، پله پوش، پادری و خدمات ترمیم فرش؛ اصلاح سوختگی ، بافت زنی، رفع زردی، پرداخت و خدمات پس از شستشو ، به مشتریان گرامی خدمت رسانی می کند. درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود، که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد.

اگر درمنطقه شهرک امید  به دنبال یک شعبه قالیشویی با کیفیت و ارزان  نزدیک به منزل خود هستید، ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی و باکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

قالیشویی پاکمهر دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران است و بهترین و برترین خدمات شستشو و رفو انواع فرشهای دستباف و ماشینی شما را عرضه میدارد. در قالیشویی پاکمهر اعلاشویی با بالاترین درجه کیفی برای فرشهای گران بها و آنتیک دستباف و ماشینی در منطقه شهرک امید در قالیشویی پاکمهر انجام میشود. شستشوی انواع موکت ساده، طرحدار و پالاز با بهترین مواد شوینده و استاندارد و توسط دستگاه های تمام اتوماتیک با آبکشی اسلامی انجام میشود.

کلیه خدمات قالیشویی پاکمهر در شهرک امید دارای ضمانت و گارانتی بوده و هزینه های تعیین شده از اتحادیه تهران اعمال میشود. ارتباط با قالیشویی پاکمهر در محله ی شهرک امید  بصورت شبانه روزی از طریق شماره تلفن 02188611079 و ثبت سفارش آنلاین در تمام روزهای سال بدون تعطیلی صورت میپذیرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.