آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 23 بهمن 1395

قالیشویی در شهرک آسمان |44444679

قالیشویی پاکمهر در شهرک آسمان:

قالیشویی پاکمهر آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در شهرک آسمان و محله های منطقه 21 تهران میباشد. قالیشویی پاکمهر خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی ، دستباف ، انواع مبلمان ، خوشخواب ، پتو، پادری ، کف پوش اتاق ، پله پوش و شستشوی انواع تابلوفرش را به صورت تضمین شده انجام میدهد.

درشستشوی فرش از بهترین مواد شوینده فرش های ماشینی و دستباف استفاده میشود، که این امرباعث افزایش عمر فرش خواهدشد. و از دیگر خدمات قالیشویی بزرگ پاکمهر اصلاح سوختگی فرش، بافت زنی، خدمات پس از شستشو، رفع زردی فرش، پرداخت، انجام میدهد.

اگر درمنطقه شهرک آسمان به دنبال یک شعبه نزدیک به منزل خود دارید ما قالیشویی پاکمهر را به شما پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت در محل سکونت شماحاضر شده و فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و بعداز شستشوی اسلامی و باکیفیت فرش های شما را به صورت لول شده و کاورکشیده به شما همشهریان گرامی تحویل می دهد.

نزدیکترین قالیشویی به  شهرک آسمان قالیشویی مجاز پاکمهر میباشد.

برای سفارش شستشو درمنطقه شهرک آسمان با قالیشویی پاک مهر درشهرک آسمان در تماس باشید. همکاران ما در قالیشویی مرزداران در پاک مهر 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما مشتریان گرامی بوده و باعث افتخار ما میباشد که در قالیشویی پاک مهر شعبه شهرک آسمان در خدمت شما باشیم. شاید برای برخی از شما عزیزان یک کابوس باشد که چرا فرش های ما پس از هربار شستشو بازهم کدر و چرک است؟ من شمارا به شستشوی هرچه بهتر قالی با قالیشویی پاک مهر، آشنا میکنم. قالیشویی پاک مهربا استفاده  از تمامی مواد مرغوب ودستگاه های روز دنیا توانسته فرشهایی را احیا کند که از آنها خلع امیدشده بود یا به زبانی دیگر، یکی از مشتریان ما میگفت من یک فرش دستبافت قدیمی دارم که واقعا برایم ارزشمند است و نمیخواهم که با شستشو دچار پارگی و پوسیدگی شود ،آیا شما میتوانید این فرش دستبافت قدیمی ام را طوری شستشو دهید که علاوه بر پاکیزگی ، تضمین ازبین نرفتن فرشم را بدهید ؟ پرسنل پاک مهر، در این باب به ایشان پاسخی دادند که ایشان واقعا حیرت زده بودند، در تمام مدتی که فرش شما در کارخانه و تحویل ما میباشد ،فرش شما در گارانتی پاک مهر است و ضمانت میدهیم که فرش شما را  پاکیزه و سالم و عاری از هرگونه لکه و آثار پوسیدگی به شماتحویل دهیم.مشتریان ما پاکمهر را به هرکسی که بشناسند معرفی میکنند چون ضمانت کیفیت در کار را به ایشان داده ایم.

قالیشویی پاکمهر در شهرک آسمان و حومه بصورت 7/24 روز هفته بدون تعطیلی از طریق ثبت سفارش آنلاین و تماس با شماره  02144444679 در خدمت شهروندان گرامی میباشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.