آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 11 خرداد 1400

قالیشویی در میدان شهران پاکمهر | 44308040|☎📞

قالیشویی در شهران و کوهسار:

قالیشویی پاک مهر در نزدیکی شهران و شهر زیبا ، اولین قالیشویی مجاز و مورد پسند اهالی محترم شهران میباشد که تمام خدمات را به صورت تضمینی و تخصصی با بالاترین کیفیت به شما عزیزان عرضه میکند.

شما با تماس با سامانه تلفتی 118 میتوانید شماره های قالیشویی پاک مهر را از پرسنل دریافت نمایید و با این قالیشویی تماس گرفته تا پرسنل خود را جهت جمع آوری فرش های شما به منزل شما اعزام کنیم.

از آنجا که فرش های ما برای ما بسیار ارزشمند هستند و ما برای خریداری آنها  بهای سنگینی را پرداخت کرده ایم ، پس باید در شستشو و نگهداری از آنها بسیار کوشا بوده  و همیشه به کیفیت کار یک قالیشویی توجه کنیم نه به قیمت . مبنا را کیفیت قرارداده تا از خدمات بی نظیر پاک مهر بهره مند شوید. زیرا یک قالیشویی مجاز باید نرخ هایش بر اساس نرخ تعیین شده توسط اتحادیه باشد و هرگز نرخی پایین تر ازنزخ اتحادیه را برای  شستشو در نظر نگیرند.

نرخ قالیشویی:


قالیشویی های ارزان به دلیل بی تجربه بودن و کمبود مواد مرغوب ، نرخ های خود را ارزان مینامند.قالیشویی پاک مهر تمام نرخ ها را براساس نرخ های تعیین شده توسط اتحادیه در نظر میگیرد و در شستشو از مواد مرغوب و کارا کمک میگیرد. برای دریافت  بهترین خدمات از یک قالیشویی مطمعن با مراجعه به سایت اتحادیه قالیشویان مجاز تهران میتوانید در قسمت لسیت مجاز، نام قالیشویی پاک مهر را مشاهده نمایید.

برای اطمینان یافتن از یک قالیشویی مطمعن همین مجاز بودن کافی است با دقت به اینکه قالیشویی مجاز است و در لیست قالیشویان مجاز اتحادیه قراردارد ، 50 درصد از احتمالات به قطع یقین رفع میشود و 50 در صد دیگر به شستشو و کیفیت  این قالیشویی مربوط میشود.از جمله نکات که باید به آن توجه کنید، چند سوال میباشد که باید از ایشان سوال فر مایید. با ماهمراه شوید تا ادامه به بحث در مورد این موضوع بپردازیم .

قالیشویی پاکمهر بزرگترین قالیشویی در شهران

شما با قالیشویی مد نظر خود تماس گرفته و از ایشان در مورد چند مطلب سوال فرمایید . سوال 1. مواد مورد استفاده شما در قالیشویی برای شستشوی فر شهای دستباف و ماشینی چیست ؟ 2 . افراد که مشغول شستشو هستد آموزش ها ی لازمه را دیده اند یا خیر؟ 3. فرش تحت گارانتی شرکت شما میباشد یا خیر؟ 4. آیا تضمنی برای  تمیز و سالم تحویل دادن فرشم به من میدهید ؟ 5. مدت زمان تحویل فرش چقدر میباشد؟ با پاسخ قطعی و مطعن در باب این سوالات میتوانید به مطمعن بودن این قالیشویی پی برده و از ایشان خدمات قالیشویی را دریافت نمایید.

قالیشویی پاک مهر با پاسخ قطعی به تمام سوالات ریز تا درشت شما در نهایت ادب و صبوری  شما را نسبت به دریافت خدمات از این قالیشویی مطمعن میکند.  قالیشویی  پاک مهر مجاز بوده و مطمئن ترین قالیشویی در خدمات رسانی نزدیک جنت آباد و شهران میباشد.

مطالب مرتبط

قالیشویی در شهران همانطور که می‌دانید قالیشویی پاک مهر کلیه خدمات قالیشویی را برای تمامی محدوده‌ها را انجام می‌دهد. شهران نیز یکی دیگر از مناطقی است که پاکمهر زیر مجموعه خود قرار داده است؛ بنابراین اگر به دنبال قالیشویی در شهران و دیگر مناطق اطراف هستید، می‌توانید از خدمات منحصر به فرد قالیشویی پاکمهر بهره […] ...

29 دی 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در منطقه شهران ، از بزرگترین مجموعه های قالیشویی تهران میباشد: این قالیشویی به دلیل خدمات رسانی سریع توسط نیروهای کاردان و مجرب نظر بیشماری از اهالی شهر تهران و شهران را به خود جذب کرده است. شهران یکی از از مناطق خوش آب و هوای غرب تهران میباشدکه این منطقه به […] ...

11 خرداد 1400
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در شهران: قالی شویی پاک مهر قدیمی ترین قالی شویی در منطقه شهران است که تمامی محله های واقع در شهران ( شهران شمالی و شهران جنوبی) وسک، نیمایوشیج، مجتمع های اوپی جی، اسحاقی ، محله کن و کوهسار حتی مناطق مسکونی جاده سولقان و منطقه 5 تهران را تحت پوشش خدمات […] ...

11 خرداد 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.