آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 23 دی 1402

قالیشویی نزدیک شمیران نو |88690517|☎📞

ساکنین شمیران نو آماده باشید که قرار است شما را با یک قالیشویی نزدیک شمیران نو آشنا کنیم. این قالیشویی یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر است. پس باید این نوید را به شما بدهیم که پاکمهر در شمیران نو نیز در خدمت شما شهروندان عزیز است.

البته این شعبه تنها به شمیران نو محدود نیست؛ زیرا این قالیشویی در شمال شرق تهران قرار دارد و می‌توانند تمام مناطق این محدوده را تحت پوشش داشته باشد. چنانچه اگر به دنبال قالیشویی در نارمک باشید این قالیشویی می‌تواند یکی از بهترین شعبه‌ها برای شما باشد. قالیشویی نزدیک شمیران نو نیز مانند سایر شعبه‌های پاکمهر خدمات خوبی را ارائه می‌دهد که ما در این مطلب به همه آنها پرداخته‌ایم.

خدمات قالیشویی نزدیک شمیران نو

قالیشویی در هنگام که در واقع می‌توان آن را همان قالیشویی نزدیک شمیران نو دانست، خدمات متعددی را در زمینه شست و شوی قالی‌ها، تعمیرات و مشتری مداری ارائه می‌دهد. اما پیش از آنکه به این خدمات بپردازیم بد نیست با نحوه ثبت سفارش قالیشویی نزدیک شمیران نو نیز آشنا شویم.

ثبت سفارشات در قالیشویی نزدیک شمیران نو

برای ثبت سفارشات قالیشویی نزدیک شمیران نو بهترین و آسان‌ترین راه، تماس تلفنی است. البته نیازی نیست نگران این موضوع باشید که مبادا قالیشویی وقثت نداشته باشد و امکان ثبت سفارش منتفی شود. قالیشویی نزدیک شمیران نو به دلیل مکانیسم‌های خاص خود و سرعت بالا در ارائه خدمات، همیشه برای شما وقت دارد. حتی در روزهای شلوغ سال. تا فراموش نکرده‌ایم این موضوع را نیز یادآوری کنیم که به جز تماس تلفنی، می‌توانید از طریق مراجعه آنلاین نیز سفارشات خود را ثبت نمایید.

بعد از سفارش چه اتفاقی می‌افتد؟

وقتی سفارش شما ثبت شد نیروهای پاکمهر به آدرس شما مراجعه می‌کنند و با جمع آوری قالی‌ها، آنها را به قالیشویی منتقل می‌کنند. فاصله مراجعه نیروهای پاکمهر به آدرس شما معمولا به فاصله بسیار کمی انجام می‌شود و حتی به چند ساعت هم نمی‌کشد. بعد از حمل قالی‌ها، مرحله شست و شوی قالی‌ها شروع می‌شود.

مرحله شست و شو

شست و شوی قالیشویی نزدیک شمیران نو بر پایه اصول شست و شوی عادی و اعلاشویی، شست و شوی شرعی و شست و شوی استریلیزه قرار دارد. با این حال نکته مشترک در مورد تمام این نوه شست و شوها، طی کردن مراحلی چون پاک کردن کثیفی از طریق شوینده‌ها، آبگیری و خشک کردن قالی‌ها است. این مراحل توسط دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود و تقریبا نیروهای انسانی نقش چندانی در آن ندارند.

طی کردن مراحلی که به آنها اشاره کردیم در واقع همان شست و شوی عادی است. وقتی این مراحل چند بار تکرار شود در این صورت به آن اعلاشویی می‌گویند. اعلاشویی یا شست و شوی پیشرفته معمولا به درخواست خود مشتریان و یا پیشنهاد نیروهای قالیشویی نزدیک شمیران نو صورت می‌گیرد. این نوع شست و شو مختص قالی‌های بسیار کثیف است.

قالیشویی نزدیک شمیران نو

استفاده از مواد شوینده باکیفیت و خارجی

شست و شوی قالیشویی نزدیک شمیران نو با یک ویژگی کلیدی دیگر نیز همراه است و آن استفاده از شوینده‌های باکیفیت و نیز استریلیزه کردن قالی‌ها. قالیشویی نزدیک شمیران نو در استفاده از شوینده‌های خود حساسیت زیادی قائل است و موادی را به کار می‌گیرد که علاوه بر تمیزی کامل، با محیط زیست نیز سازگار باشد. استفاده از مواد مناسب جهت استریلیزه کردن قالی‌ها نیز از دیگر ویژگی‌های قالیشویی نزدیک شمیران نو است. این فرآیند در مورد همه قالی‌ها و در تمام دوره‌ها صورت می‌گیرد.

در نهایت آنکه شست و شوی قالیشویی نزدیک شمیران نو با موازین شرعی نیز مطابقت دارد. یعنی چه؟ یعنی آنکه قالی‌ها در فرآیند شست و شو، مرحله آبگیری را به طور کامل طی می‌کنند و این ویژگی باعث می‌شود تا تمام نجاسات قالی به طور کامل پاک شود.

شاید این سوال برایتان مطرح شود که مگر این روند در قالیشویی‌های دیگر وجود ندارد؟ پاسخ این است که خیر. متاسفانه برخی از قالیشویی‌ها به دلیل استفاده از دستگاه‌های قدیمی، این مرحله را به طور کامل انجام نمی‌دهند.

خدمات تعمیرات

تعیرات یکی از بهترین بخش‌های قالیشویی نزدیک شمیران نو است. اگر قالی شما آسیب خاصی داشته باشد نیروهای قالیشویی نزدیک شمیران نو به شما پیشنهاد تعمیر آن را می‌دهند. البته خودتان نیز می‌توانید تقاضای تعمیر قالی را داشته باشید.

خدمات تعمیر شامل خدمات متنوعی همچون رفوگری، رنگ بندی، ریشه زنی، دارکشی، قلم زنی و تعمیر شیرازه‌های قالی است. این تعمیرات به طور اختصاصی آسیب‌هایی همچون پارگی، مشکلات مربوط به ریشه‌ها، شیرازه، رنگ‌ها و… را پوشش می‌دهند.

خدمات مشتری مداری

احتمالا همه شما تعریف مختصری از مشتری مداری دارید. مشتری مداری یکی از خدمات باارزش بسیاری از کسب و کارها است که میزان اهمیت آن با توجه به هر شرکت یا کسب و کاری متفاوت است. در واقع میزان اهمیت کسب و کارها به این موضوع، تعیین کننده میزان موفقیت کسب و کارها نیز است؛ زیرا بخش مهمی از موفقیت کسب و کارها به میزان و نحوه تعامل آنها با مشتریان بستگی دارد. مشتری مداری نوعی احترام به مشتریان است. این احترام به روش‌های مختلفی ایجاد می‌شود.

در قالیشویی نزدیک شمیران نو احترام به مشتریان بر روش‌هایی چون رفتار احترام آمیز نیروها با مشتریان تا اصولی چون تشویق آنها به ارائه دیدگاه‌ها و شکایات خود از خدمات قالیشویی نزدیک شمیران نو استوار است. بر این اساس اگر شما از خدمات این قالیشویی رضایت کافی نداشتید می‌توانید آن را با مدیریت پاکمهر مطرح کنید تا در کمترین زمان ممکن به آنها رسیدگی شود.

مرحله آخر در قالیشویی نزدیک شمیران نو

آخرین مرحله قالیشویی نزدیک شمیران نو، تحویل قالی‌ها است. بعد از آنکه قالی‌ها جمع آوری شدند، طی دو یا سه روز کاری شسته شده و به شما مشتریان عزیز تحویل داده می‌شوند. بعد از اتمام شست و شو، شما قالی‌های خود را در کاوری تمیز تحویل خواهید گرفت. این کاور که مختص پاکمهر است مانع از کثیفی قالی‌های شما می‌شود.

سخن نهایی قالیشویی نزدیک شمیران نو

قالیشویی نزدیک شمیران نو در خدمت شما است تا پاکیزگی را به خانه‌های خود ارمغان دهید. البته خدمات این قالیشویی تنها به قالی‌ها محدود نیست؛ بلکه شما می‌توانید مبلمان، پتوها، انواع تشک‌ها، تابلوفرش‌ها و… را نیز به قالیشویی نزدیک شمیران نو بسپارید و آنها را کاملا تمیز تحویل بگیرید.

همه این خدمات با تعرفه‌های بسیار مناسب و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شوند. پس ما دوباره شعار همیشگی خود را تکرار می‌کنیم که با پاکمهر در زمان، انرژی و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.