آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 9 بهمن 1395

قالیشویی در بزرگراه سعیدی | 66553719

پاک مهر نزدیک اتوبان سعیدی:

بزرگ را سعیدی از بزرگراه های غرب تهران محسوب می شود که سوی شمالی آن از میدان آزادی شروع و در گذر خود از میدان فتح ، خیابان قزوین، محله یافت آباد و میدان زمزم عبور میکند و در سوی جنوبی به اتوبان آزادگان و آزادراه تهران _ ساوه می رسد.

قالیشویی پاکمهر ، قالیشویی خوب در سعیدی میباشد که نسبت به ارائه خدمات خود در این منطقه کوشا میباشد . قالیشویی پاکمهر ، متخصص ترین قالیشویی در شست و شوی فرشهای شما شهروندان گرامی در تمام ایام هفته میباشد . قالیشویی پاک مهر ، با ارائه خدمات بی نظیر خود در سعیدی ، سعی دارد تا نیاز شما عزیزان این منطقه را نسبت به قالیشویی ومبل شویی رفع نماید . پاک مهر ، بزرگ ترین و با تجربه ترین قالیشویی در سعیدی میباشد . این قایشویی با در برداشتن کادری مجرب و کاردان در جمع و شست و شویه فرش های شما سعی دارد تا ، رضایت کامل شما را نسبت به شست و شو به دست آورد و وروز به روز بر تعدادمشتریان عزیز خود افزون نماید . شما شهروندان عزیز ساکن در سعیدی میتوانید ، تنها بایک  تماس از خدمات ارزنده این قالیشویی بی نظیر ، استفاده نمایید.

قالیشویی پاکمهر متخصص درشست و شوی فرشهای دستباف و ماشینی شما شهروندان تهرانی در همه ی ایام هفته می باشد .قالیشویی پاکمهر متخصص درشست و شوی مبلمان و موکت و پتو می باشد.چنانچه شما عزیزان قصد شست و شوی فر شهای خود را در این قالیشویی دارید ، با بهترین قالیشویی سعیدی تماس حاصل فرمایید. این قالیشویی از بهترین کارگران ، کار فرمایان و رفوکاران ماهر تشکیل شده است . در صورت تماس شما با این قالیشویی ، کادر مجرب و خوش برخورد قالیشویی پاک مهر ، در منزل شما حاضرشده و با برخوردی مناسب ، با شما درمورد مشکلات  و انوع شست و شوی فرشهای شما صحبت کرده و درنهایت ، با احترام به شما فاکتور لازمه را با مهر این شرکت ، ارائه داده و فر شهای شمارا به صورت لول شده جمع کرده و به کارخانه جهت شست و شو حمل میکنند.

قالیشویی پاکمهر رضایت شما عزیزان را سر لوحه کار خویش قرارداده.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.