آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 5 مرداد 1400

قالیشویی نزدیک سردارجنگل |44444679

قالیشویی در نزدیک سردارجنگل:

قالیشویی پاک مهر قدرترین قالیشویی در غرب تهران می باشد که در محدوده سردار جنگل و سی و پنج متری گلستان (مخبری) سرویس دهی منظم برای ارائه خدمات قالیشویی دارد این قالیشویی مجاز و مطمئن به مدت بیست سال است که در تهران تحت نظارت اتحادیه قالیشویان فعالیت می نماید.

هرساله تعداد زیادی از خانم های خانه دار، برای خانه تکانی های خود از بهترین ها برای هرچه تمیزکزدن لوازم خانگی خود استفاده میکنند . برای مثال : از بهترین شوینده ها جهت برق انداختن شیشه ها ، از بهترین خشکشویی جهت خشکشویی پرده ی اتاق و پذیرایی و از بهترین قالیشویی جهت شستشوی فرش های خود استفاده میکنند.

باتوجه به اینکه سردار جنگل یکی از بهترین محلاتی میباشد که تعداد زیادی از اهالی تهران را به دلیل آب و هوای خوب خود، در خود گنجانده است .  آپارتمان ها و ساختمان های زیادی که در این مطنقه وجود دارد ، دیگر به شهروندان ساکن در این منطقه اجازه این را نمی دهد که برای شستشوی فرش های خود درمنازل خود اقدام کنند. در این راستا ، قالیشویی پاک مهر جهت خدمات رسانی به اهالی سردارجنگل ، آماده میباشد و شستشوی فرش های شما را با پاکیزگی و تازگی و نرمی و لطافت خاصی ضمانت کرده و لذا فرش هایی را که به اصطلاح مرده و قدیمی هستند را با بهترین مواد شوینده ، فرش شما را احیا کرده . پاک مهر به دلیل برخوراری از پرسنل مجرب و کارآزموده هر روز تعدا بیشماری تماس از منطقه سردارجنگل جهت شستشو دارد و دلیل این موفقیت مشتری مداری و استفاده از مواد مرغوب میباشد. شما عزیزان ساکن سردرا جنگل اگر نیاز به قالیشویی و مبل شویی  معتبر و مجهز و مطمعن در سردارجنگل  دارید ، میتوایند با قالیشویی پاک مهر تماس گرفته و آدرس محل سکونت خود را به پرسنل ما جهت اعزام نیروبه سردارجنگل بدهید.  فرش های شما را  جهت شستشو به کارخانه پاک مهر حمل کرده و در مدت 48 ساعت با خشک شدن کامل و به صورت لول ، اتو جهت جلوگیری از شکستگی  و چروک و در بسته بندی کاور ،  درب منزل تحویل شما عزیزان میدهد. . پاک مهر با استفاده از مواد مرغوب و در جه یک بهترین شستشو را برای فرش های شما انجام میدهد و جالب است بدانید خدمات اعلاشوئی فرشهای شما را با قیمت های باورنکردنی برای شما انجام میدهد. پاک  مهرعضو رسمی اتحادیه بوده  و15 سال سابقه کاری درخشان ، همه روزه حتی در ایام تطعیل در خدمت شما عزیزان میباشد و به هیچ وجه در تعهدی که به شما عزیزان داده است ، کوتاهی نکرده و بدقولی در کارش معنایی نداشته و همواره به دنبال کسب رضایت از شما عزیزان می باشد.

خشکشویی مبلمان و موکت و خوشخواب در محل : پاک مهر خدمات خشکشویی مبلمان شما را به صورت تضمینی و پاکیزگی صد درصد درمحل ، با بهترین کفیت و کمترین زمان ، با دستگاه رادکتور و شامپوهای تگزافون آلمانی برای شما عزیزان انجام میدهد.

اهالی  ساکن در نزدیکی پونک و سردارجنگل میتوانند، بااطمینان خاطر نسبت به دریافت خدمات ازپاک مهر به دلیل مطمئن ترین قالیشویی ، اقدام نمایند.

مبل شویی در سردراجنگل

مبل شویی در سردراجنگل

مطالب مرتبط

قالیشویی یکی از خدمات مهم در حوزه نگهداری و تمیزی فرش و قالی است. با گذر زمان و استفاده مداوم از فرش و قالی‌ها، آ‌نها آلوده می‌شوند و به طور طبیعی نیاز به شستشو دارند. در این بین قالیشویی در سردار جنگل یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین قالیشویی‌های موجود در منطقه غرب تهران است. قالیشویی […] ...

8 آذر 1402
ادامه مطلب