آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 13 تیر 1402

قالیشویی نزدیک جشنواره |66553719|☎📞

اگر با کیفیت خدمات قالیشویی پاکمهر آشنا هستید و از طرفی ساکن یکی از مناطق جشنواره، حکیمیه، تهرانپارس یا شرق تهران هستید، باید این نوید را به شما بدهیم که پاکمهر در این مناطق نیز دارای شعبه است. قالیشویی نزدیک جشنواره، مناطقی مانند حکیمیه، قنات کوثر و تهرانپارس را در برمی‌گیرد. در واقع این قالیشویی در شرق تهران فعالیت گسترده‌ای دارد. این قالیشویی نیز مانند سایر شعبه‌های قالیشویی پاکمهر، خدمات و سرویس‌های باکیفیتی را ارائه می‌دهد. اگر ساکن این مناطق هستید و می‌خواهید با خدمات قالیشویی پاکمهر آشنا شوید، تا انتها این مطلب را دنبال کنید.

 خدمات قالیشویی نزدیک جشنواره

سرویس‌ها و قالیشویی نزدیک جشنواره مربوط به شست و شوی باکیفیت، تحویل به موقع قالی‌ها، خدمات تعمیر و پوشش‌دهی انواع کفپوش‌ها است.

خدمات شست و شوی قالیشویی

شست و شو در قالیشویی تهرانپارس در ظاهر تفاوتی با قالیشویی‌های دیگر ندارد. اما آنچه که کیفیت شست و شو در این قالیشویی را متمایز می‌کند، نحوه شست و شو و ابزارهای شست و شو است. خدمات شست و شو قالیشویی نزدیک جشنواره در وهله اول شامل طی کردن مراحل شست و شو یعنی استفاده از شوینده‌های مختلف آبگیری و خشک کردن قالی‌ها است. مواد شوینده شامل انواع شوینده‌های مرغوب و همچنین مواد استریلیزه است.

این فرآیند ممکن است در هر قالیشویی وجود نداشته باشد. حتی برخی از قالی‌ها بر حسب دستگاه‌هایی که به کار می‌برند تنها از مواد شوینده استفاده می‌کنند، سپس مواد را با دستگاه پاک می‌کنند. یعنی عملا کار شست و شو به معنای واقعی آن انجام نمی‌شود. همین موضوع باعث شده است تا برخی از افراد به دلیل اعتقادات دینی، نسبت به شست و شوی قالی‌ها در قالیشویی حساسی داشته باشند.

اما خوشبختانه فرآیند شست و شو در قالیشویی جشنواره نه تنها با اصول و موازین شرعی منطبق است؛ بلکه به دلیل استریلیزه شدن قالی‌ها، هر گونه میکروب یا آلودگی نیز از آن دور می‌شود. استریلیزه شدن قالی‌ها در قالیشویی در حکیمیه تنها مختص قالی‌های خاص یا در زمانی به خصوصی نیست؛ بلکه این فرآیند در مورد تمام قالی‌ها و در همه دوره‌ها انجام می‌شود.

خدمات تحویل قالیشویی 

تحویل قالی‌ها در قالیشویی پاکمهر نیز با خدمات خوبی همچون جمع آوری سریع قالی‌ها و تحویل مرتب و سریع آنها همراه است. به محض تماس شما با قالیشویی، نیروهای قالیشویی به آدرس ثبت شده مراجعه می‌کنند و به جمع آوری قالی‌ها می‌پردازند. فرآیند جمع آوری قالی‌ها بسیار سریع است و تحویل آنها نیز معمولا طی سه روز کاری صورت می‌گیرد. قالی‌ها در زمان جمع آوری به صورت لول شده جمع می‌شوند تا هیچ گونه آسیبی به قالی‌ها وارد نشود. در زمان تحویل نیز قالی‌ها به صورت لول شده و در کاوری مخصوص قالی‌ها به صاحبان آنها داده می‌شود.

برای ثبت درخواست قالی‌ها نیز شما می‌توانید به راحتی با شماره تماس‌های قالیشویی پاکمهر ارتباط برقرار کنید. نیروهای قالیشویی پاکمهر به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعال هستند و به تقاضاهای شما پاسخ می‌دهند. علاوه بر این، سایت پاکمهر نیز به صورت آنلاین در خدمت شما مشتریان عزیز است. در صورتی که به هر دلیلی به تماس تلفنی تمایل نداشته باشید می‌توانید سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. علاوه بر این می‌توانید هزینه سفارشات را نیز به صورت آنلاین پرداخت کنید.

قالیشویی نزدیک جشنواره

خدمات تعمیر قالیشویی 

قالیشویی جشنواره خدمات مربوط به تعمیر قالی‌ها را نیز ارائه می‌دهد. اگر قسمتی از قالی‌های شما پوسیده یا پاره شده است، به جای تعویض آنها، به تعمیر آنها بپردازید. مطمئن باشید با خدمات تعمیر قالیشویی نزدیک جشنواره، قالی‌های شما مثل روز اول نو و سالم می‌شوند. خدمات تعمیر شامل رفوگری و نیز رنگبندی قالی‌ها است.

رفوگری مختص پارگی یا پوسیدگی قالی‌ها است؛ اما رنگبندی برای تعمیر رنگ‌ قالی‌ها است.منظور از رنگ قالی‌ها به هم خوردن رنگبندی قالی‌ها و یا ریختن جوهر یا مایعی است که باعث به هم خوردن رنگ قالی‌ها شود. اگر به هم خوردن رنگ قالی‌ها عمیق نباشد، در اکثر موارد قابل برطرف کردن است. این کار توسط نیروهای ماهر قالیشویی پاکمهر انجام می‌شود.

خدمات متنوع قالیشویی 

خدمات قالیشویی نزدیک جشنواره تنها مختص قالی‌ها نیست. در این قالیشویی علاوه بر آنکه خدمات مربوط به انواع قالی‌ها از جمله قالی‌های دستباف و ماشینی را تحت پوشش دارد، خدمات سایر کفپوش‌ها مانند انواع موکت‌ها، مبلمان، گلیم و… نیز ارائه می‌دهد. خدمات مربوط به سایر کفپوش‌ها نیز از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با قالی‌ها ندارد و توسط دستگاه‌های بسیار پیشرفته انجام می‌شود.

دسترسی آسان به قالیشویی 

همانطور که گفتیم قالیشویی پاکمهر در جشنواره نیز دارای شعبه است. علاوه بر این پاکمهر در مناطق 22 گانه تهران نیز دارای شعبه است. از این رو شما در هر گوشه از مناطق 22 گانه که باشید به راحتی می‌توانید به قالیشویی پاکمهر دسترسی داشته باشید.

قیمت‌های قالیشویی نزدیک جشنواره چگونه است؟

ما ادعا نمی‌کنیم که ارزان‌ترین خدمات را ارائه می‌دهیم. اما با جرات می‌گوییم که خدمات ما جزء بهترین خدمات است و قیمت خدمات ما نسبت به کیفیت آنها بسیار مناسب است. هر چند از نظر ما شستن قالی‌ها در قالیشویی‌ها نسبت به سایر روش‌ها مانند شست و شوی دستی هم از لحاظ اقتصادی و هم از نظر زمانی بسیار به صرفه است. حال اگر قالی‌ها را به یک قالیشویی باکیفیت مانند قالیشویی پاکمهر بسپارید قطعا از مزایای بیشتری برخوردار خواهید شد.

نکات نهایی درباره قالیشویی نزدیک جشنواره

همانطور که مشاهده کردید خدمات قالیشویی نزدیک جشنواره، خدماتی کامل و منحصر است. خوشبختانه تاکنون تمام مشتریان پاکمهر از خدمات این قالیشویی رضایت کامل داشته‌اند. با این حال مدیریت این مجموعه در راستای احترام به دیدگاه‌های شما مشتریان عزیز، از هر گونه پیشنهاد یا انتقادی نیز استقبال می‌کند. پاکمهر در راستای جلب اعتماد شما مشتریان، خدمات خود را با قیمت بسیار مناسب ارائه می‌دهد. پایبندی پاکمهر به این اصل به دلیل آن است که این مجموعه اولویت خود را کسب رضایت مشتریان قرار داده است.

 

مطالب مرتبط

قالیشویی در جشنواره ساکنین شرق تهران که می‌خواهند فرش یا دیگر لوازم خانگی خود را جهت شستشو به یک قالیشویی معتبر بسپارند؛ می‌توانند به قالیشویی در جشنواره که یکی از شعب‌ ما می‌باشد مراجعه کنند. قالیشویی در جشنواره یا قالیشویی در تهرانپارس متعلق به مجموعه پاک مهر می‌باشند که در شرق تهران جهت دسترسی آسان […] ...

31 فروردین 1402
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.