آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 25 آذر 1401

قالیشویی شهرک غرب |02188690517|☎📞

خبری خوب برای ساکنین شهرک غرب، قالیشویی پاکمهر این بار در شهرک غرب فعالیت خود را آغاز کرده است. قالیشویی پاک مهر با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در این عرصه توانسته که به عنوان بهترین قالیشویی در منطقه 2 شناخته شود. همچنین با استفاده از مجهزترین دستگاه‌های قالیشویی بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. با ما همراه شوید تا با امکانات و انواع خدمات قالیشویی شهرک غرب آشنا شوید.

پاکمهر؛ قالیشویی شهرک غرب

شاید مدتی است که به دنبال یک قالیشویی معتبر در شهرک غرب می‌گردید که امکانات ویژه‌ای نسبت به قالیشویی‌های دیگر داشته باشد. ما قالیشویی پاک مهر را به شما معرفی می‌کنیم. قالیشویی پاک مهر با استفاده از نیروی متخصص و دستگاه‌های به روز قالیشویی اقدام به ارائه خدمات کرده است.

پاک مهر باسابقه ای چند ساله و عضو اتحادیه قالیشویان تهران است و از سراسر تهران به خصوص ساکنان منطقه شهرک غرب مشتریان بیشماری دارد. کیفیت در اولویت کار است و حرف اول را میزند و همین باعث شده تا مشتریان ما به ما اعتماد کنند و این به نوعی خود نشانگر صدق ادعای ما میباشد.

امکانات قالیشویی پاکمهر

قالیشویی پاکمهر دارای خدمات متنوعی از جمله شست‌وشوی فرش‌های دست‌بافت و ماشینی، روفرشی، گلیم، رو تختی و… است. همچنین با در اختیار داشتن نیروی متخصص در این زمینه رفو و تعمیرات فرش و مبلمان شما مشتریان عزیز را انجام می‌دهد. موارد گفته شده گوشه‌ای از خدمات قالی شویی پاکمهر است که در ادامه این مطلب بیشتر با امکانات قالیشویی در سعادت آباد آشنا می‌شوید.

 

قالیشویی شهرک غرب

ویژگی‌های قالیشویی شهرک غرب

شاید برای شما این سوال پیش آمده است که یک قالیشویی معتبر باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد که آن را نسبت به بقیه قالیشویی‌ها متمایز کند. ما در ادامه با بخشی از ویژگی‌ها و خدمات قالیشویی در شهرک غرب آشنا می‌شویم.

سابقه درخشان

اولین چیزی که در مورد یک شرکت به گوش شما می‌خورد، سابقه و تجربه آن قالیشویی است. قالیشویی پاکمهر با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در این زمینه توانسته جزو ۱۰ قالیشویی برتر پونک قرار بگیرد. سابقه درخشان نشان دهنده ارائه خدمات با کیفیت است.

شست وشوی مناسب

در قالیشویی شهرک غرب با استفاده از نیروی متخصص و دستگاه‌های به روز فرش‌های شما در بهترین حالت شسته خواهند شد؛ حتی کثیفی‌هایی که در عمق الیاف فرش وجود دارند نیز از بین می‌روند. این شستشوی عمقی آسیب‌هایی همچون پوسیدگی و یا رنگ مردگی را در پی نخواهد داشت؛ زیرا این کار توسط دستگاه‌ها و نیروی فنی مخصوص انجام می‌شود.

قیمت مقرون به صرفه در قالیشویی شهرک غرب

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم قالیشویی پاکمهر قیمت‌گذاری خدمات بر اساس نرخ تصویب شده از سوی اتحادیه قالیشویی تهران است. همچنین قالیشویی پاکمهر رضایت مشتری را مد نظر دارد که همین امر باعث شده که با قیمت‌گذاری مناسب مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

سرعت و کیفیت در ارائه خدمات

سرعت در ارائه خدمات برای مشتریان بسیار مهم است. قالیشویی پاکمهر در کم‌تر از ۴۸ ساعت فرش شما را تحویل می‌دهد تا خانه شما مدت طولانی بدون فرش نماند. همچنین فعالیت قالیشویی پاک مهر در تمام روز هفته بدون تعطیلی پا برجا است. در کنار سرعت، کیفیت هم مورد توجه این قالیشویی است. حمل فرش‌های شما توسط کارکنان مجرب به صورت لول و کاور شده انجام می‌شود و به صورت لول و کاور شده تحویل داده می‌شوند.

شست و شو انواع فرش

شما می‌توانید برای شست و شو انواع فرش‌های دست بافت و ماشینی، تابلو فرش، گلیم، گبه، موکت، رو فرشی، قالیچه و مبلمان خود از خدمات قالیشویی پاکمهر استفاده کنید؛ بدون آن که کمترین آسیبی به فرش‌های شما برسد.

رفو و تعمیرات

اگر فرش‌های دستبافت ارزشمند شما دچار سوختگی یا صدمه شده‌اند آن را به ما بسپارید تا مانند روز اول به شما تحویل دهیم. رفو و تعمیرات انواع فرش‌های دستبافت، ریشه زنی، احیای رنگ، ثبات در رنگ‌های طبیعی و رفع سوختگی از جمله ویژگی‌های قالیشویی در شهرک غرب است.

مواد شوینده با کیفیت

یکی از مواردی که در تمیز شدن هرچه بهتر فرش تاثیر دارد، مواد شوینده است. قالیشویی پاکمهر در شهرک غرب با استفاده از مواد شوینده‌ی باکیفیت و خارجی، فرش‌های شما را مانند روز اول به شما تحویل می‌دهد. همچنین استفاده از مواد شوینده‌ی باکیفیت باعث می‌شود که فرش‌های شما تا حد ممکن تمیز شود و از پوسیدگی آن جلوگیری می‌کند؛ پس در نتیجه مواد شوینده‌ی درجه یک عمر فرش‌های شما را زیاد می‌کند و در عین حال پاکیزگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

خشک کن مدرن و مجهز

شاید شما هم با این مسئله رو به رو شده‌اید که زمان تحویل فرش از قالیشویی، حس کنید که فرش کمی نم دارد. خشک نشدن کامل فرش باعث می‌شود که بوی نامطبوعی به خود بگیرد؛ همچنین باعث پوسیدگی زود هنگام الیاف فرش شما خواهد شد. قالیشویی پاک مهر در شهرک غرب با استفاده از خشک‌کن‌های گازی، فرش‌های شما را کاملا خشک تحویل می‌دهد و دیگر خبری از نم و بوی نامطبوع نیست.

خدمات آنلاین قالیشویی شهرک غرب

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد قالیشویی پاک مهر در شهرک غرب سفارش آنلاین است. شما مشتریان عزیز در هر ساعت از شبانه روز که به خدمات قالیشویی نیاز پیدا کردید می‌توانید به صورت آنلاین ثبت سفارش و از خدمات قالیشویی پاک مهر استفاده کنید. پاکمهر تنها قالیشویی آنلاین در سعادت آباد است که فرآیند شستشوی فرش‌ها را بسیار ساده‌تر کرده است.

مطالب مرتبط

یکی از شعبه‌های قالیشویی پاکمهر قالیشویی در محدوده شهرک غرب است. این قالیشویی نیز بسیاری از خدمات باکیفیت پاکمهر را ارائه می‌دهد. قالیشویی پاکمهر یکی از قالیشویی‌های شناخته شده در تهران است که سابقه چندین دهه فعالیت را در کارنامه خود ثبت کرده است. این قالیشویی خدمات خود را بر اساس مکانیسم‌های پیشرفته ارائه می‌دهد […] ...

1 شهریور 1402
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در شهرک غرب: خدمات قالی شویی شرکت پاکمهر را با سرویس سراسری در کلیه مناطق بیست و دو گانه تهران از شمال غرب و شمال شرق تا جنوب به صورت یک پارچه با تضمین شرایط شستشوی در جه و نگهداری و محافظت از فرشهایتان در یافت کنید. قالیشویی پاک مهر درمنطقه  شهرک […] ...

3 خرداد 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.