آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 11 دی 1401

قالیشویی نزدیک خیابان خرمشهر | 88690517 |☎📞

قالیشویی در خرمشهر:

خیابان خرمشهر که برخی هنوز آن را با نام پیشین آپادانا میشناسند در منطقه عباس آباد خیابانی شرقی _ غربی است که، از شرق به خیابان سهروردی و از غرب به خیابان قنبرزاده در مجاورت مصلای بزرگ تهران در منطقه 7 شهرداری تهران محدود میشود. از آنجایی که قالیشویی پاکمهر در منطقه عباس آباد شعبه دایر و فعال دارد و از این شعبه میتواند کلیه نیازهای قالیشویی و خدمات فرش و موکت و… این محله را با بهترین کیفیت در انواع شستشوی ممتاز و درجه یک مرتفع سازد.

قالیشویی پاک مهر با داشتن تمام مجهزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف و شستشوی مبلمان و خوشخواب و پتو و تابلو فرش و… به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص خدمات شستشو را انجام میدهد.

بهترین قالیشویی در خیابان سهروردی:

قالیشویی پاکمهر دارنده تمامی مجوز های قانونی و پروانه کسب از اتحادیه قالیشویان تهران است که بیش از 15 سال است در تهران با سابقه ای روشن و پربازده فعالیت میکند و خود دارنده کارخانه ای مستقل و مجهز به تمامی ماشین آلات مجاز و استاندارد میباشد و حرفه ای ترین استادکاران برای شستشوی انواع فرشهای دستبافت با روش سنتی که کوچکترین آسیبی از دستگاه ها به این فرشها نرسد قالیشویی پاکمهر را در کارخانه همراهی میکنند.

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی میباشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.

اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و با سابقه می باشید .قالیشویی پاکمهر درتمامی نقاط تهران بزرگ دارای شعبه می باشد.

کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را در اینترنت سرچ نمایید و مشاهده خواهید کرد که کدام شعبه درنزدیک محل سکونت شماست و کادر مجرب قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز حتی در ایام تعطیل دراختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و در کوتاه ترین زمان و با کیفیت عالی و تضمینی و شستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و در کاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد.

نزدیک ترین شعبه قالیشویی مجاز را در خیابان  خرمشهر که قالیشویی اسلامی پاکمهر می باشد فقط با یک شماره: 02188690517 پیداکنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تیم حرفه ای پاکمهر را برای انجام خدمات قالیشویی خود ملاقات نمایید. 

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.