آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 2 اسفند 1395

قالیشویی نزدیک حشمتیه |88690517

قالیشویی پاکمهر در حشمتیه:

محله حشمتیه یکی از محله های قدیمی تهران است که از دوره 1340 شروع گسترش کرده و مجامع مسکونی را در خود جای داد و هم اکنون در منطقه 7 تهران قرار دارد این محله از شمال به خیابان ایت ا… قدوسی و از جنوب به خیابان پلیس از شرق به خیابان سبلان شمالی و از غرب به خیابان مرودشت محدود میشود. از خیابانهایی که در محله حشمتیه جای دارند میتوان خیابان آقابیگی، گوهری ، اجاره دار، معلم و استادحسن بنا را نام برد. قالیشویی پاکمهر نیز قریب به 15 سال است که در نزدیکی میدان سبلان شعبه فعال دارد. قالیشویی پاکمهر دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران است که اگر در سایت اتحادیه قالیشویی مراجعه کنید در قسمت قالیشویان مجاز نام پاکمهر را خواهید یافت. 

قالیشویی پاکمهر در سبلان:

قالیشویی پاکمهر در نزدیک میدان سبلان میتواند به تمامی ساکنین محترم در خیابان سبلان جنوبی و شمالی نیز خدمات ویژه و ممتاز شستشوی قالی دستباف و ماشینی و انواع موکت و پتو ، خدمات خشکشویی و …. را در کمترین زمان ممکن با حداکثرسرعت در نهایت پاکیزگی بصورت لول شده و کاور کشیده انجام و به تحویل مشتری برساند. 

قالیشویی پاکمهر با داشتن تمام مجهزات برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف  و شستشوی مبلمان و خوشخواب و پتو و تابلو فرش و… به صورت تضمینی و باکیفیت عالی و مواد درجه یک مخصوص خدمات شستشو را انجام میدهد.

اگر فرش های شما همشهریان عزیز دچار لک شده و یا دچار سوختگی و یا پارگی شده باشد قالیشویی پاکمهر این خدمات را به صورت تضمینی انجام میدهد.

اگر برای شستشوی فرش های خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و با سابقه می باشید .قالیشویی پاکمهر درتمامی نقاط تهران بزرگ دارای شعبه می باشد.

کافیست شماره تماس نزدیکترین قالیشویی به محل سکونت خود را در اینترنت سرچ نمایید و مشاهده خواهید کرد که کدام شعبه در نزدیک محل سکونت شماست و کادر  مجرب قالیشویی پاکمهر به صورت شبانه روز حتی در ایام تعطیل در اختیار شما همشهریان عزیز می باشد.

فرش های شما را به صورت لول شده که آسیبی به فرش شما نرسد حمل کرده و درکوتاه ترین زمان و با کیفیت عالی و تضمینی و شستشوی اعلاء فرش ها به صورت لول شده و درکاور کشیده  به شما تحویل خواهند داد.

نزدیک ترین شعبه قالیشویی مجاز را در منطقهحشمتیهقالیشویی اسلامی پاکمهر می باشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.