آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 9 بهمن 1395

قالیشویی امانیه | 22552909

قالیشویی پاکمهر واقع در امانیه ، به صورت  24 ساعت شبانه روزی خدمات رسانی خود را در امانیه به صورت عالی و تضمینی ، در خدمت ساکنین محترم این منطقه قرارخواهد داد . این قالیشویی با سابقه 16 سال ، عضو رسمی اتحادیه  قالیشویان تهران میباشد و تمام خدمات خود را به صورت تضنمینی برای شهروندان خود در تمام مناطق تهران ، قرار میدهد . این قالیشویی به عنوان بهترین قالیشویی ، با خدمات رسانی عالی در بین تمام ساکنین تهرانی شناخته شده است و همچنان روزانه بر تعداد مشتریانشان افزوده شده و مورد اعتماد و اطمینان مردم شهر تهران میباشد. قالیشویی بزرگ پاکمهر خدمات تخصصی خود را به شرح زیر در خدمت اهالی محترم امانیه قرار داده  است :

رنگ برداری ، ریشه زنی ، شیرازه زنی ، از بین بردن رنگ دویدگی در فرش ، بافت و تعمیر فرش های پوسیده و عتیقه ،  از بین بردن سوختگی و لکه برداری بابهترین خدمات توسط رفوکاران ماهر .

قالیشویی پاکمهر متخصص در شستشوی فرشهای دستباف و ماشینی شما شهروندان تهرانی درهمه ی ایام هفته می باشد . این قالیشویی برای هر فرش بر حسب نوع جنس و رنگ فرش شست وشوی منحصر خود را در نظر گرفته که علاوه بر یک شست وشوی بی نظیر ، به سلامت فرش های شما نیز کمک کرده و تازگی و پاکیزگی را  به فرش های شما به ارمغان می آورد  و فرش های منزل شما را هم چون نگین درخشان می نمایند . قالیشویی پاکمهر متخصص درشستشوی مبلمان و موکت و پتو می باشد.قالیشویی پاکمهر باسرعت درتحویل فرشها سعی درجلب رضایت شما را دارد. در صورت تماس شما با قالیشویی پاکمهر کادر این قالیشویی در کوتاهترین زمان ، درب منزل شما حاضر شده و فرش های شمارا به صورت لول شده جمع کرده و برای شست وشو ، به کارخانه می برد . قالیشویی پاکمهر با کیفیت بالا درخدمت شما همشهریان عزیز  می باشد.

 

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.