آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

1 نظر 12 دی 1401

قالیشویی در تهرانسر (44530236)☎📞

یکی از دفاتر اصلی قالیشویی پاکمهر در غرب ، در منطقه 18 تهران و محله خلیج فارس میباشد که به صورت شبانه روزی و در تمام ایام تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز در قسمت غرب تهران و خلیج فارس و تهرانسر است بنابراین شما شهروندان عزیز ساکن در منطقه 18 و منطقه 21 میتوانید با خیال آسوده حتی در روزهای تعطیل این قالیشویی در تهرانسر را برای انجام خدمات قالی و فرش و موکت در کنار خود داشته باشید.

منطقه تهرانسر در غرب تهران که به بزرگراه شهیدلشکری و شهرک آزادی در قسمت شمال و از جنوب به بزرگراه فتح واز غرب به بزرگراه آزادگان و شهرک استقلال و در شرق به شهرک آسمان و فرودگاه مهر آباد منتهی میشود و در منطقه 21 شهرداری تهران قرار دارد.

قالیشویی در تهرانسر

قالیشویی در تهرانسر

فرش‌ها یکی از مهم‌ترین اسباب هر منزل به شمار می‌روند و پس از مدتی استفاده نیاز به شستشو خواهند داشت. شستشو فرش‌ها برای همه افراد الزامی است و اگر کودک خردسال دارید به نظافت فرش‌ها احتیاجی دو چندان پیدا می‌کنید. شستشو فرش‌ها علاوه بر پاکیزگی و رفع لکه، در دوام فرش‌های شما نیز موثر است و پوسیدگی فرش را به تاخیر می‌اندازد. در دهه‌های اخیر افراد شستشو فرش را در حیاط منازل خود انجام می‌دادند اما امروزه با تاسیس قالیشویی در مناطق گوناگون مانند قالیشویی در تهرانسر، این کار منسوخ شده است.

قالیشویی‌ها به علت تخصص در زمینه شستشو انواع فرش و قالیچه‌های متفاوت، در هنگام عملیات شستشو به فرش‌های شما آسیب وارد نمی‌کنند و البته لکه‌زدایی قوی‌تری نیز انجام می‌دهند. در ادامه به شما بهترین قالیشویی در تهرانسر را معرفی خواهیم کرد.

ویژگی‌های قالیشویی در تهرانسر چیست؟

همانطور که اشاره شد، امروزه قالیشویی‌های بسیاری تاسیس شده اند، اما برای اعتماد به قالیشویی در خلیج فارس و همچنین قالیشویی در شهرک استقلال باید به نکاتی قابل اهمیت توجه کنید. ما در قالیشویی پاکمهر شما را در رابطه با ویژگی‌های یک قالیشویی خوب راهنمایی خواهیم کرد.

تجهیزات قالیشویی

مهم‌ترین ملاکی که باید برای اعتماد به یک قالیشویی در منطقه ۲۱ در نظر بگیرید، تجهیزات آن است. امروزه دستگاه‌های شستشوی فرش به نحوی طراحی شده‌اند که هنگام شستشو فشار وارده به فرش مورد نظر را به حداقل برسانند و هیچ گونه آسیبی به فرش شما وارد نکند.

شستشو فرش به روش‌های گوناگون انجام می‌شود که هر یک محتص به یک جنس فرش و همچنین مخصوص میزان آلودگی فرش است؛ از جمله این روش‌ها می‌توان به شستشوی معمولی، اعلاء شور و یا شامپو شور اشاره کرد که برای انجام هر یک نیاز به افراد ماهر و متخصص است. نکته مهمی که وجود دارد، این است که هر یک از روش‌های شستشوی فرش با یک دستگاه متفاوت انجام می‌شود و شما باید در هنگام انتخاب قالیشویی در منطقه ۲۲ دقت کنید که مرکز قالیشویی مورد نظر از تمامی دستگاه‌ها برخوردار باشد و در نهایت تجهیزات مجموعه نیز کامل باشد.

دقت کنید قالیشویی مورد نظر علاوه بر تجهیزات شستشو تجهیزاتی برای خشک کردن فرش و قالیچه داشته باشد زیرا خشک شدن در هوای عادی علاوه بر زمان بر بودن، باعث می‌شود فرش‌ها چسبندگی پیدا کنند. البته علاوه بر شستشو اتو و صاف شدن سطح فرش نیز یکی از مسائل قابل اهمیت به شمار می‌رود که ما در مجموعه پاک مهر برای تمامی فرش‌ها مورد استفاده قرار می‌دهیم.

استفاده از شوینده با کیفیت توسط قالیشویی در تهرانسر

علاوه بر داشتن دستگاه با کیفیت، قالیشویی مورد نظر باید از متریال اعلا و ترجیحا خارجی برای شستشو فرش‌ها استفاده کند؛ زیرا استفاده از مواد بی‌کیفیت موجب آسیب به جنس و البته رنگ فرش می‌شود و در آخر سطح رویه فرش را نیز زبر می‌کند.

همچنین اگر مواد مورد استفاده در شستشوی فرش مناسب نباشد و از آنزیم‌های ضعیفی برخوردار باشد، فرش به میزان کافی پاکیزه نمی‌شود و لکه‌های چربی در سطح فرش باقی می‌ماند و باعث پوسیدگی فرش خواهد شد. ما در قالیشویی پاک مهر بهترین شامپو‌ها و پودر‌های مخصوص برای شستشوی فرش را با قوی‌ترین درجه چربی‌زدایی استفاده می‌کنیم که علاوه بر پاکیزگی فرش شما باعث نرم‌تر شدن فرش می‌شود.

حمل و نقل فرش و قالی

جابجایی فرش‌ها یکی از مهم‌ترین موضوعات به شمار می‌رود که قبل از برگزیدن قالیشویی در تهرانسر باید به آن توجه کنید. حمل و نقل فرش و قالیچه نیاز به دقت بالایی دارد که علت آن حساسیت بالای آن است؛ زیرا در صورت عدم توجه ممکن است به هنگام جا به جایی آسیب ببیند.

برخی از فرش‌ها که قدمت بیشتری دارند و همچنین ارزشمند‌تر هستند، نیاز به تخصص بیشتری در حمل دارند و هر قالیشویی نیاز به استخدام افرادی دارد که در لول کردن و حمل فرش‌ها مهارت داشته باشد تا خسارتی جبران ناپذیر به مشتری و قالیشویی وارد نکند. ما در مجموعه پاک مهر فرش‌های شما را به صورت لول تحویل خواهیم گرفت و پس از انجام عملیات شستشو، لول شده و کاور شده بدون وجود فشار و آسیب به فرش در کمترین بازه زمانی تحویل می‌دهیم.

زمان تحویل فرش توسط قالیشویی در تهرانسر

مورد بعدی که اهمیت بالایی دارد، زمان تحویل فرش‌ها است. یک قالیشویی خوب باید در زمان مشخص شده فرش‌های شما را درب منزل تحویل دهد. در مجموعه پاک مهر می‌توانید به آسانی در سایت، زمان جمع آوری و زمان تحویل را مشخص کنید.مجموعه پاکمهر تنها مجموعه‌ی شستشو فرش به صورت آنلاین است و شما به راحتی با وارد شدن به سایت می‌توانید تعداد فرش، تاریخ جمع آوری، تاریخ تحویل را مشخص کنید و در نهایت پرداخت خود را به صورت آنلاین انجام دهید. سایت ما دارای نماد تجارت الکترونیک است این موضوع جزو ویژگی‌های قالیشویی پاکمهر به شمار می‌رود که به راحتی می‌توانید به آن اعتماد کنید.

قیمت شستشوی فرش در تهرانسر

یکی از سوال‌های متداول مشتری‌ها قیمت شستشو فرش است. هزینه شستشوی هر فرش با توجه به متراژ معین می‌شود و البته یکی دیگر از عامل‌هایی که در هزینه شستشو متغیر است، نوع شستشو است که با توجه به نیاز فرش و درخواست افراد تعیین می‌شود. تنها با مراجعه به قالیشویی پاک مهر می‌توانید با کمترین نرخ شستشو، فرش‌ها و قالیچه‌های خود را پاکیزه تحویل بگیرید. ما با استفاده از بهترین تجهیزات و بهترین متریال شستشو و استخدام نیروی مجرب همراه شما هستیم.

 

 

مطالب مرتبط

قالیشویی پاک مهر در تهرانسر: قالیشویی تهرانسر،قالیشویی پاک مهر با دارا بودن جواز کسب وبا 20 سال سابقه کاری درخشان و مواد و تجهیزات ، باکیفیت و بهترین قالیشویی در منطقه تهرانسر شناخته شده است.ا ین قالیشویی واقع در تهرانسر که تمامی مناطق تهرانسر بعلاوه  شهرک دریا و شهرک استقلال را پوشش میدهد و با […] ...

31 خرداد 1400
ادامه مطلب

پاک مهر در نزدیک تهرانسر: منطقه تهرانسر در غرب تهران که به بزرگراه شهیدلشکری و شهرک آزادی در قسمت شمال و از جنوب به بزرگراه فتح واز غرب به بزرگراه آزادگان و شهرک استقلال و در شرق به شهرک آسمان و فرودگاه مهر آباد منتهی میشود و در منطقه 21 شهرداری تهران قرار دارد. یکی از دفاتر […] ...

31 خرداد 1400
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در محدوده تهرانسر: قالیشویی درتهرانسر قالیشویی پاک مهر،که با 20سال تجربه خدمت  در سراسر تهران بزرگ آماده سرویس دهی به شما شهروندان گرامی می باشد در بخش غربی تهران در محدوده تهرانسر نیز دارای شعبه فعال است . شما می توانید با یک تماس با نزدیک ترین شعبه قالی شویی پاک مهر، […] ...

31 خرداد 1400
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در تهرانسر:   محله تهرانسر که در حال حاضر جزو منطقه 21 تهران به حساب می آید منطقه ای وسیع در قسمت غرب تهران می باشد که خود شامل دو قسمت تهرانسر شرقی و غربی می باشد . قالیشویی پاک مهر معتبر و مجاز بوده و مورد اطمینان ساکنین محله تهرانسر نیز […] ...

28 خرداد 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.

دیدگاه ها (1نظر)
کیان حیدری

خدا قوت بسیار سپاسگزارم و از نحوه برخورد پرسنل تا شستشو و تحویل فرش رضایت کامل دارم موفق باشید.