آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 30 اردیبهشت 1402

قالیشویی محدوده تهرانپارس |88690517|☎📞

یکی از اقلام ضروری هر خانه فرش است که در مقایسه با سایر وسایل‌ها حساسیت بیش‌تری دارد. فرش‌ها دایما زیر پا هستند و با رفت و آمد‌های بسیار سریع کثیف و چر‌ک می‌شوند. امروزه قیمت فرش‌ها نجومی است و تعویض آن‌ها کار آسانی نیست از این رو نظافت و شستشوی مناسب به افزایش طول عمر فرش کمک می‌کند. برای شستشوی فرش‌ها و قالیچه بهتر است از خدمات قالیشویی محدوده تهرانپارس بهره‌ببرید. البته اگر ساکن محدوده تهرانپارس هستید، قالیشویی پاک مهر انتخابی فوق‌العاده برای شما است.

قالیشویی پاک مهر محدوده تهرانپارس

پیدا کردن یک قالیشویی در منطقه ۴ تهران آن‌هم با خدمات خوب و ویژه کار آسانی نیست. قالیشویی در محدوده تهرانپارس یکی از مناطق شلوغ محدوده شرق تهران محسوب می‌شود که اغلب قالیشوییان در این محله فعالیت می‌کنند. این قالیشویی به مناطق و محلات اطراف از جمله تهرانپارس غربی و شرقی خدمات دهی می‌کند و در طول فعالیت خویش از مواد شوینده با کیفیت و درجه یک برای شستشوی لحاف، فرش و گلیم ها استفاده می‌کند. کسانی که اطراف منطقه ۴ ساکن هستند می‌توانند از خدمات قالیشویی در هنگام نیز بهره‌ببرند. جهت آشنایی بیش با خدمات، ویژگی‌ها و نحوه شستشوی فرش دد این قالیشویی ادامه مطالب را مرور کنید.

خدمات قالیشویی محدوده تهرانپارس

خدمات قالیشویی در تهرانپارس شرقی تنها به تمیز کردن و شستشوی انواع فرش محدود نیست و از سرویس‌های دیگری همانند رفوگری و لکه‌ گیری هم به عنوان خدمات این قالیشویی حرفه‌ای معرفی می‌شوند. سرویس‌های مراکز شستشوی فرش بسته به کادر ویژه و متخصصان آن متفاوت است؛ زیرا تمام امور صورت گرفته در این مراکز، جزو خدمات ویژه این حوزه محسوب می‌شود و برای انجام آن‌ها به مهارت، دانش و تجربه کافی نیاز دارید. قالیشویی پاک مهر از جمله مجموعه‌های فعال در تهرانپارس شرقی هستند که با ارائه سرویس‌های متنوع و استفاده از تجهیزات مدرن و ماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به شستشوی فرش‌ها می‌پردازند، با این حال وجود یک متخصص در هر بخش نیاز ضروری قالیشویی است.

حمل و نقل فرش‌ها:

امروزه قالیشویی‌های فراوانی در سطح شهر وجود دارد که هر یک از مراکز با ارائه خدمات متفاوت و پیشرفته، قصد دارند از سایر قالیشوییان متمایز شوند. در گذشته شستشوی فرش پروسه سختی بود حال تنها با یک تماس می‌توان زمان مناسبی برای شستشو را در قالیشویی پاک مهر رزرو کرد. این قالیشویی خدمات حمل و نقل رایگان فرش به قالیشویی و منزل را نیز به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

شستشوی انواع فرش:

از مهم‌ترین خدمات قالیشویی محدوده رسالت شستشوی ان اع فرش از قبیل، ماشینی، گل ابریشم، ترکی، دستباف و.. است. اگر شرایط کافی برای حمل فرش‌ها به قالیشویی ندارید این مجموعه نیرو‌های با تجربه و تازه نفس را جهت ارائه خدمات فر‌شویی به منزل شنا می‌فرستد. خدمات مرکز ما جزء بهترین خدمات تخصصی و حرفه‌ای است که تمام فرآیند شستشو زیر نظر فرد متخصص بوده و از مواد شوینده مخصوص برای شستشوی فرش استفاده می‌کنند. توصیه می‌کنیم حتی برای یکبار هم شده از خدمات قالیشویی پاک مهر استفاده کنید.

رفوگری:

خدمات رفوگری نیز ازجمله عملیاتی است که متخصصان ما جهت رفوگری و ترمیم بافت فرش و ریشه به آن اقدام می‌کنند. برخی از قالیشویی محدوده تهرانپارس سرویس رفوگری ندارند، این امر کاملا بدیهی است. رفوگری در این قالیشویی توسط هنرمندان و متخصص صورت می‌گیرد و کیفیت فرش رو چندین برابر به شما تحویل می‌دهند.قالیشویی محدوده تهرانپارس

خدمات ترمیم فرش‌ها در قالیشویی محدوده تهرانپارس

فرش‌ها علاوه بر تمیزی و نظافت به خدمات دیگری نیاز دارند که امروزه قالیشویی پاک مهر به انجام آن‌ها می‌پردازد. خدمات ترمیم و بازسازی فرش‌های دستباف و ماشینی کاملا مجزا توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک صورت ‌می‌گیرد. اگر فرش شما نیاز به ترمیم دارد هنگام تحویل، این موضوع را با متخصصین ما در جریان بگذارید.

ریشه کشی:

زمانی که یک قالیشویی معتبر و حرفه‌ای به نظر برسد، قطعا از تمام خدمات فرش‌شویی برخوردار است. ریشه کشی از دیگر خدمات قالیشویی محدوده تهرانپارس محسوب می‌شود. در این عمل متخصصین ما با استفاده از درفش و سیخ پود‌کش، ریشه‌های خراب و پوسیده‌اند را خارج می‌کنند. اگر تنها بخشی از گوشه فرش پوسیده یا بیدزدگی داشته باشد ممکن است در مدت زمان کم تمام فرش را در بر بگیرد، از این رو وجود سرویس ریشه‌کشی در قالیشویی پاک مهر به سلامت و ماندگاری فرش‌ها کمک بسیاری می‌کند.

لکه‌بری:

لکه‌بری هم همانند رفوگری یک کار تخصصی است و فقط برخی از قالیشویی‌های تهرانپارس توانایی ارائه چنین خدماتی را دارند. این مشکلات ممکن است بر اثر ریختن هر چیزی روی فرش یا مبل ایجاد شوند، مواردی مثل شربت، آب هندونه و… با دستمال نم‌دار سریع پاک می‌شوند، اما لکه‌های روغن، رنگ، لاک و… به دلیل وجود مواد سلولزی پاک کردن آن‌ها کار سختی است، در این شرایط تنها راه چاره سپردن فرش به قالیشویی پاک مهر است. قالیشویی برای رفع لکه‌ها از سفید‌کننده و تینر استفاده می‌کند و این سرویس باید کاملا اصولی انجام شود تا الیاف و بافت فرش آسیب نبینند.

چرم‌دوزی:

چرم دوزی اطراف فرش‌ها از خدمات تخصصی مجموعه ما به‌شمار می‌رود. علاوه بر رفع مشکلات فرش، چرم از سر خوردن در زمین‌های لیز نیز جلوگیری می‌کند. اگر ابعاد فرش منزل کوچک‌تر از فضای داخل خانه است، حتما از خدمات چرم‌دوزی اطراف فرش ارائه شده از سوی قالیشویی محدوده تهرانپارس استفاده کنید.

شستشوی انواع موکت:

موکت‌ها نسبت به فرش سریع آلوده می‌شوند از این رو شستن آن‌ها پرکاربردترین خدمات مجموعه ما است. موکت‌ها انواع گوناگونی دارند که می‌توان به کبریتی، تایل، نمدی، پرز بلند، پرز کوتاه، طرح دار و.. اشاره کرد، که هر یک با روش متفاوتی شسته می‌شود. ادارات دولتی، مدرسه‌ها، مساجد و اماکن عمومی از مشتریان هستند که انواع مختلف موکت را برای شستشوی اصولی به قالیشویی پاک مهر تحویل می‌دهند.

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی محدوده تهرانپارس

  • نخستین کار، تماس جهت ثبت سفارشات به صورت آنلاین حضوری است. فرش‌ها بعد از منتقل شدن به قالیشویی توسط فرد متخصص از تمام جهات مورد بررسی قرار می‌گیر و مشکلات آن در فاکتور جداگانه ثبت می‌گردد.
  • در این مرحله فرش‌ ها را از بلندی آویزان کرده و با چوب‌های ضخیم به فرش ضربه می‌زنند به این کار غبارگیری می‌گویند. البته این ضربات کار هر فردی نیست زیرا ممکن است فرش پاره شود.
  • فرش‌ها خیس خورده و وارد مرحله تثبیت رنگ می‌شوند، در این فرآیند از مواد مخصوص برای پیشگیری از ترکیب رنگ‌ها هنگام شستشو استفاده می‌کنند.
  • در مرحله چهارم لکه‌ها نشان می‌شوند و با بهترین مواد شوینده به رفع آن‌ها اقدام می‌کنند. البته هیچ نگرانی بابت شستشو و رفع لکه‌ها نداشته باشید، این قالیشویی از مواد مرغوب و عالی استفاده می‌کند.
  • هم‌اکنون نوبت شستن فرش‌ها است که با توجه به تراکم، جنس، شانه و نوع فرش صورت می‌گیرد. فرش‌ها توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به نحوه مطلوب شسته می‌شوند. بعد از اتمام این مراحل، فرش‌ها وارد مرحله آبکشی شده سپس به مرحله آبگیری می‌رسند.
  • آخرین مراحل از شستشوی فرش‌ها، مربوط به خشک کردن آن‌ها است که در گرم خانه مخصوص طی ۲ الی ۳ ساعت خشک می‌شوند. در نهایت فرش‌ها رول و کاور شده در زمان مشخص به مشتری تحویل داده می‌شود.

نتیجه‌گیری

قالیشویی محدوده تهرانپارس از شوینده‌های مناسب با هر فرش و قالی استفاده می‌کند، این شوینده‌ها به قدری قوی هستند که فرش‌ها را همانند روز اول نو و تمیز می‌کند. مجموعه پاک مهر با برخورداری از چندین سال تجربه در زمینه شستشوی انواع فرش‌ها مشتریان وفاداری را جلب خود کرده و نام نیکی را بر جای گذاشته است. این مرکز کلیه خدمات خود را از جمله تعمیر، خشکشویی را توسط ماشین‌آلات پیشرفته انجام می‌دهد. اگر مراحل قالیشویی پاک مهر برایتان روشن نبود و در صورت هرگونه سوال و پرسش کافیست با شماره‌های درج شده روی سایت تماس بگیرید تا در بخش انتهایی مقاله آن‌ها را به صورت کامنت به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

با فرا رسیدن عید نوروز خانواده‌ها به تکاپو افتاده و به دنبال یک قالیشویی معتبر با خدمات مناسب هستند. همانطور که می‌دانید فرش را به دلیل استفاده مداوم و رفت و آمدهای بسیار دچار آلودگی و کثیفی می‌شوند، در این صورت برای رفع این آلودگی‌ها بهتر است هر ساله آن‌ها را به قالیشویی نزدیک محل […] ...

2 خرداد 1402
ادامه مطلب

در این نوشتار به معرفی بهترین قالیشویی در تهرانپارس می‌پردازیم. اگر شما در این منطقه ساکن هستید برای شستشوی فرش‌های خود و پیدا کردن قالیشویی نیاز به بررسی در زمان طولانی نخواهید داشت؛ زیرا همانطور که می‌دانید یکی از مناطقی که قالیشویی‌های متعددی دارد منطقه تهرانپارس است. اما تمامی این قالیشویی‌ها از یک میزان کیفیت […] ...

10 بهمن 1401
ادامه مطلب