آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 21 خرداد 1400

قالیشویی بلوار فردوس شرق | 44022848

قالیشویی در بلوار فردوس شرق:


پاک مهر در بلوار فردوس شرق:

محله بلوار فردوس شرق نام بلواری در غرب تهران و منطقه5 میباشد که از میدان آریاشهر آغاز و تا بزرگراه شهید ستاری امتداد می یابد و از غرب اتوبان شهید ستاری تا غرب اتوبان شهید باکری را بلوار فردوس غرب می نامند ، این بلوار جهتی شرقی _ غربی دارد و از بلوار های پر تردد و پر ترافیک پایتخت به شمار می آید از محله ها و خیابانهای نزدیک به بلوار فردوس شرق می توان بلوار آیت الله کاشانی ، بلوار اباذر، خیابان بهنام، خیابان مهران، رامین شمالی و جنوبی، وفا آذر شمالی و جنوبی، و پیامبر شرقی را نام برد.

قالیشویی در  فردوس شرق ،  قالیشویی پاک مهر میباشد که با استفاده از جدید ترین و مطمئن ترین دستگاه ها و تجهیزات شستشو آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در فردوس شرق میباشد. قالیشویی پاک مهر یک سرویس کامل را برای شستشوی فرش های شما در نظر گرفته است و شما تنها با یک تماس و یک هزینه ایاب و ذهاب میتوانید تمامی لوازم خود را که شستنی هستند را بشویید. برای مثال : یک خانم خانه دار برای خانه تکانی شب های عید یا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هر لوازم و وسیله ای را که شستنی باشد را میخواهد بشوید تا به اصطلاح درخشان شود و از هر نوع آلودگی دور شوند. خب مسلما اولین چیزی که به ذهن این خانم میرسد شستشوی فرش میباشد زیرا فر شها محل جمع آوری ذرات و گرد و غبار میباشند . چون دائم  در هنگام خواب در هنگام نشستن و کلی کارهای دیگر در طول روز و شب ، با فرش سرو کار داریم پس  ، این منبع آلودگی میتواند برای کودکان شما موجب بروز بیماری زیادی شود ،  به همین دلیل سالی حداقل یکبار باید قالی های خود رابشویید. خب اولین اقدام برای خانه تکانی ، شستشوی فرش میباشد . بعد از این خانم با خود فکر میکند که خوب حالا که فرش ها را میشویم بهتر است موکت و قالیچه و پادری و تابلو فرش و پتو  و مبلمان و خوشخواب  خود را نیز بشویم ،  پس نیاز این خانم به قالیشویی تمام و حالا نیاز به یک قالیشویی دارد که تمام این خدمات را یکباره توسط پرسنل خود برای ایشان انجام دهد .اینجاست که نیاز شما بیشتر شده و نیاز به یک قالیشویی مطمعن دارید که تمام این خدمات را به صورت تخصصی و نیروهای کاری مجرب انجام دهد. از این رو شما با قالیشویی پاک مهر تماس میگیرید ، زیرا قالیشویی پاک مهر تمام خدمات را به صورت تضمینی و تخصصی برا ی شما به بهترین صورت انجام میدهد و شما تنها با یک تماس میتوانید نیاز خود را به قالیشویی و مبل شویی ، به طور کامل رفع کنید . از مزایای دیگر اینکه شما مطمئن هستید تمام فرشهایی را که برای شستشو داده اید تحت گارانتی شرکت پاک مهر حفظ شده و تنها با یک هزینه سرویس ایاب و ذهاب تمام نیازهای خود را رفع میکنید. پاک مهر، یک قالیشویی با فناوری بالا و پیشرفته با متدهای علمی بروز میباشد که همه روزه حتی در ایام تعطیل ، به صورت  24  ساعت شبانه روزی و 7 روز هفته ، خدمات خود را به این منطقه عرضه میکند.

قالیشویی صادقیه

قالیشویی پاک مهر به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل در خدمت شما همشهریان گرامی می باشد و خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار شما می گذاردشستشو انواع قالی ابریشم  به صورت تضمینی و با تثبیت رنگ و با دستگاه های مدرن در فردوس شرق  انجام می شود. ارائه خدمات قالیشویی مجاز پاک مهر با بهترین کیقیت وقیمت های اتحادیه  صورت می پذیرد . اهالی ساکن در محدوده آیت الله کاشانی و میدان صادقیه ، با سپردن قالیهای خود یه یک قالیشویی مطمئن  خیال خود را از هر  جهت آسوده میکنید.

قالیشویی پاکمهر در محدوده بلوار فردوس شرق و بلوار فردوس غرب به کلیه ساکنان محله های عقیل، وفآذر و گلستان ، پیامبر غربی و سازمان برنامه خدمات قالیشویی بصورت 7/24 شبانه روزی بدون تعططیل با شماره 02144022848 و ثبت سفارش آنلاین قالیشویی ارائه میکند.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.