آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 15 شهریور 1401

قالیشویی در شاهین شمالی | 44444679

قالیشویی پاک مهر در شاهین شمالی: 

شاهین شمالی، نام محله‌ای در منطقه 5 شهرداری تهران و درمیان محله‌های جنت آباد و پونک است. این محله از شمال به بزرگراه آبشناسان و از جنوب به بزرگراه همت ختم می‌شود.

قالیشویی پاک  مهر، شاخص ترین شرکت قالیشویی در شاهین شمالی میباشد. این قالیشویی با در برداشتن کادری مجرب و دستگاه های تمام اتوماتیک بهترین شستشو را به فرش های شما عزیزان ارائه داده . پاک مهر را کسانی  که زیبایی و پاکیزگی نا متنهایی را دوست دارند ، انتخاب میکنند و همیشه به دنبال خدمات ازرنده و با کیفیت و یک قالیشویی مجاز میباشند . به اطلاع شما عزیزان میرسانیم که پاک مهر یک قالیشویی مجاز در منطقه شهران و شاهین شمالی میباشد. از آنجا که منطقه شاهین شمالی ، بسیار منطقه خوش آب و هوایی بوده و تمام منازل در منطقه کوهیپایه شکل گرفته است ، از این رو اهالی این منطقه ، به قالیشویی نیاز داشته و پاک مهر آماده است تا بهترین خدمات را به بهترین شکل ممکن به عزیزان ساکن در این منطقه عرضه و نیاز اهالی این منطقه را به قالیشویی و مبل شویی رفع نماید.

برای انتخاب یک قالیشویی مجهز و مجاز نیاز به بررسی معیار هایی از جمله معیار مجاز بودن، معیار مجهز بودن ، معیار مطمعن بودن دارید و باید به این نکته نیز دقت فر مایید که ، خدمات قالیشویان با یکدیگر متفاوت است و کیفیت خدمات هر قالیشویی با یکدیگرفرق میکند.شما عزیزان ، قبل از سپردن قالی های خود به یک قالیشویی ، باید به این  اطمینان برسید که قالیشویی انتخابی شما مجاز میباشد یا خیر؟

خب مسلما اولین نکته و معیاری را که برای قالیشویی انتخابی خود در نظر گرفته اید ،  معیار مجاز بودن میباشد. برای تمام شما عزیزان مهم است که قالیشویی مجاز باشد زیرا، یک قالیشویی  مجاز میتواند دو معیار بعدی دیگر شما را نیز بررسی نماید . با مجاز بودن یک قالشویی به معیار مجهز بودن و مطمعن بودن هم میرسید زیرا، یک قالیشویی مجاز زیر نظر اتحادیه بوده و تمام خدماتش را به صورت تضمینی و تخصصی ارائه میدهد. یک قالیشویی برای این که مجاز باشد باید، زیر نظر اتحادیه باشد و برای زیر نظر اتحادیه بودن نیاز به در برداشتن پروانه کسب از هیات عالی نظارت بر صنف قالیشویان میباشد . یک قالیشویی مجاز تمام نرخ ها و خدماتی فرش را به صورت نرخ اتحادیه و خدمات تخصصی و تضمینی به عزیزان ساکن در شاهین شمالی ارائه میدهد. پس به این منطق رسیدیم که با دریافتن اطمینان نسبت به اینکه قالیشویی مجاز میباشد یا خیر؟ میتوان دو معیار مجهز بودن و مطمعن بودن قالیشویی را هم تشخیص داد ، اما چگونه میتوان دانست که قالیشویی مجاز است ؟ خب مسلما برای اینکه بدانیم قالیشویی مجاز است ، میتوان با مراجعه به سایت اینترنتی اتحادیه قالیشویان مجاز ، در لیست قالیشویان مجاز، نام قالیشویی مد نظر خود را جستجو کرده ، اگر نام آن قالیشویی در لیست مجاز بود ، قالیشویی مجاز است و اگر موفق به پیداکردن نام این قالیشویی در لیست مجاز نشدید ، از اطمینان به این قالیشویی غیر مجاز صرفه نظر کرده و به یک قالیشویی مجاز اطمینان کنید . با توجه به معیار های گفته شده من میتوانم یک قالیشویی مجاز، مجهز و مطمعن با خدمات  تخصصی و فوق حرفه ی را به شما عزیزان معرفی نمایم .یک قالیشویی مجاز و مجهز که تمام نیاز های شما را به هرگونه شستشویی و خدماتی در شاهین شمالی  رفع میکند ، تنها قالیشویی مجاز پاک مهر در منطقه شاهین شمالی میباشد.این قالیشویی با فن آوری و متد های جدید علمی و تثبیت شده توسط کارشناسان ، قالی های شما را شستشوداده . شستشویی را که پاک مهر برای فرش های شما انجام میدهد ، مورد پسند کارشناسان کارخانه قالیشویی پاک مهر بوده و در پایان کار شستشو بعد از بررسی کارشناسان ، فرش شما را اتو زده و جهت جلوگیری از چروک و شکستگی ، آن را رول کرده و در بسته بندی کاور، ظرف مدت 48 ساعت به شما عزیزان تحویل میدهد.

   

قالیشویی پاک مهر ، شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستباف ، انواع مبلمان و خوشخواب ، فرشهای گل ابریشم و ابریشم و انواع صندلی خودرو، انواع پادری و فرش رولی ، گبه ، ترمه ، تابلو ترمه ، کفپوش اتاق ، کفپوش اتاق کودک و …. را به صورت تخصصی و تضمینی و شستشو با دستگاهای مدرن روز طبق نظر کارشناسان انجام داده و همچنین  نیاز شما را نیز نسبت به خشکشویی مبلمان ،  خوشخواب و موکت رفع میکند.شما جهت بهره مندی از خدمات شستشوی فرش و مبلمان  میتوانید ، با قالیشویی پاکمهر تماس حاصل فرمایید تا پرسنل مجرب قالیشویی در اسرع وقت در محل سکونت شما حاضر شده و برای اینکه به قالی های  شما صدمه ای وارد نشود، قالی ها را به صورت لول شده تحویل بگیرند. قالیشویی پاکمهر، تمام خدمات در شستشو را به صورت تضمین شده برای شما به انجام میرساند و نرخ شستشو را طبق نرخ تعیین شده توسط اتحادیه ، در نظر میگیرد.

شماره تماس قالیشویی: 02144444679

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.