آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 15 شهریور 1401

قالیشویی در شاهین جنوبی | 44444679

قالیشویی پاک مهر در شاهین جنوبی:

محله شاهین در شمال منطقه 5 شهرداری تهران قرار گرفته است. این محله از شمال با بزرگراه شهید آبشناسان (ایران خودرو) و محله شهرک المهدی، از شرق با بزرگراه شهید ستاری و محله پونک شمالی، از جنوب با بزرگراه شهید همت و محله جنت آباد جنوبی و از غرب با بلوار شاهین و محله جنت آباد مرکزی همسایه میگردد. شکل گیری این محله از حدود سال 1359 آغاز شده است.

قالیشویی پاک مهر شاخص ترین قالیشویی نزدیک شاهین جنوبی میباشد که با ارائه خدمات و سرویس دهی منظم  سعی دارد ، نیاز تمام اهالی این منطقه را نسبت به قالیشویی و مبل شویی رفع نماید.

 

این قالشویی به دلیل وجود ویژگی ها و مزیت هایی که دارد ، اطمینان مردم را نسبت به خود کسب کرده از ویژگی های قالیشویی پاک مهر میتوان به :

  1.  مهمم ترین ویژگی یک قالیشویی خوب باید ، خوب شستن باشد ، و شستشو را باکیفیت انجام دهد و هدفش فقط به شستشو ختم نشود بلکه ، باید هدفش علاوه  بر شستشوی باکیفیت ، حفظ سلامت فرش نیز باشد. قالیشویی پاک مهر هم ،  فرش را خوب میشوید و هم در سلامت و نگهداری از فرش شما کوشا میباشد.
  2. قالیشویی پاک مهر به دلیل مجاز بودن و فعالیت چندین ساله خود زیر نظر اتحادیه قالیشویان ، قیمت های مناسب و تعیین شده توسط اتحادیه را برای شما در نظر گرفته است.
  3. کیفیت حمل و نقل در تحویل گرفتن و تحویل دادن فرش  بسیار مهم است ، قالیشویی پاک مهر بدون اتلاف وقت و بدقولی در صورت تماس شما با قالیشویی پاک مهر پرسنل و نیروهای پاک مهر، به سرعت و بلافاصله در محل سکونت شما حاضر شده و به سرعت و سر وقت فرش های شما را تحویلتان میدهد.

4.قالیشویی پاک مهر فرش های شما را در مدت 48 ساعت به شما تحویل میدهد و شما مجبور نمیشوید که مدت زمان طولانی را بدون فرش باشید.

قالیشویی پاک مهر خدمات در نظر گرفته را برای شما را به بهترین شکل ممکن در غالب سرویس های  VIP در اطراف جنت آباد جنوبی و شاهین جنوبی ، عرضه میکند. از خدمات قالیشویی پاک مهر میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

1. خدمات رفو که شامل : پرداخت، ریشه زنی برای فرش های ماشینی و دستباف، شیرازه زنی برای فرش های ماشینی و دستباف،چرم دوزری، بافت فرش و تعمیر و رفع پوسیدگی و سوختگی فرش.

2. لکه برداری : برداشتن لکه به صورت تضمینی ، حتی سرسخت ترین لکه ها را از روی فرش  با بهترین مواد که به الیاف و بافت  فرش آسیب نرسد ، بر میداریم.

3. رنگبرداری : برطرف کردن تداخل رنگ ، رنگ دویدگی فرش های آسیب دیده  را باتشخیص کارشناس همراه با درصد مشخص انجام میدهد.

4. خاک گیری :  جهت دوام فرش و از بین بردن و ریختن ذرات و گرد و خاک موجود در عمق و الیاف فرش ، خدمات خاگ گیری را قبل از شستشو برای شما انجام میدهیم.

قالیشویی پاک مهر با در برداشتن مجموعه ی کامل و مجهز که شامل مدیریت کاردان و مقتدر، کارشناسان مجرب ، استاد کاران ماهر،کارگران آموزش دیده می باشد. هرکدام از این افراد نقش مهم و تاثیر گزاری را در قالیشویی داشته برای مثال مدیریت نظارت بر کار زیر دستان خود را داشته، کارشناسان هویت و نوع شستشوی فرش های شما را تشخیص میدهند . استاد کران به کارگران آموزش داده و خدمات رفو را برای فرش شما انجام میدهند و کارگران شستشوی قالی ها را با نظارت استاد کاران به بهترین نحو انجام میدهند.جهت بهره مندی از خدمات قالیشویی پاک مهر با شماره درج شده در عنوان صفحه تماس بگیرید.

شماره تماس قالیشویی: 02144444679

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.