آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 4 بهمن 1400

قالیشویی در چهارراه ولیعصر |66597347

قالیشویی چهارراه ولی عصر:

قالیشویی پاک مهر در نزدیکی تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان انقلاب اسلامی که به 4راه راه ولی عصر نیز مشهور است به صورت شبانه روز در 7 روز  هفته در خدمت ساکنین این منطقه میباشد. همانطور که میدانید این ناحیه به دلیل وجود انبوهی از مراکز تجاری ، فرهنگی و دانشگاهی جزو پر رفت و آمد ترین مناطق تهران است که این خود می تواند یکی از دلایل مهم بوجود آمدن ترافیک طولانی در این محل باشد و چه بسیار مجامع مسکونی که در این منطقه سکونت دارند اما به دلیل شلوغی محله وجود طرح ترافیک و غیره به آسانی نمیتوانند به قالیشویی مجاز و مجهزی دسترسی داشته باشند که این مشکل و معضل به دست توانای قالیشویی پاکمهر حل گشته است ، قالیشویی پاک مهر با سالها تجربه در زمینه شستشوی فرش و دیگر خدمات قالیشویی در نزدیک خیابان ولیعصر و چهارراه ولیعصر مجهز به کلیه امکانات و ماشین آلات در کارخانه قالیشویی که به نام پاکمهر میباشد با مجوز رسمی اتحادیه صنف قالیشویان تهران در خدمت ساکنان این منطقه هم چون دیگر مناطق سرتاسر تهران بزرگ آماده ارائه خدمات بی نظیر قالیشویی است.

 

قالیشویی پاکمهر در مرکز تهران: 

ازدیگر مناطق و محلاتی که قالیشویی پاکمهر در آنجا فعالیت می کند تقاطع انقلاب و حافظ به موازات 4راه ولیعصر است همچنین به ساکنان چهارراه امیر اکرم که برخی آن را به نام سه راه جمهوری هم می شناسند خدمات ارائه مینماید. بطور کلی شعبه مرکزی  قالیشویی پاکمهر به تمام نقاط مسکونی و اداری و تجاری در مرکز تهران میتواند خدمات رسانی برای انواع فرش، موکت و مبلمان با بهترین درجه کیفی مواد شوینده استاندارد و کوتاهترین زمان شستشو در اسرع وقت با نرخ معین از اتحادیه قالیشویی را انجام دهد.

شماره های تماس با دفتر قالیشویی چهار راه ولیعصر:

02166597347 و 02166553719

شستشوی انواع فرش های ایرانی و خارجی ، دستباف و ماشینی بصورت ماشینی و سنتی همراه با آبکشی اسلامی در قالیشویی پاکمهر انجام میشود، همچنین شستشوی انواع کفپوش های منسوج و موکت با هر درجه کیفی بافت انجام میشود.

خدمات قالی و قالیچه نظیر ، رفو گری، ریشه زنی، چرم و شیرازه دوزی،برطرف کردن جای سوختگی، رفع پوسیدگی و پاره گی، لکه برداری و رنگبرداری و…

خدمات خشکشویی انواع مبلمان منزل و ادارات، خشکشویی فرش و موکت و خشکشویی تشک خوشخواب در محل با دستگاه های مخصوص خشکشویی که تازگی و درخشندگی تازه ای به آنها می بخشد.

قالیشویی پاکمهر بدون ایام تعطیل بطور 24در 7 روز هفته  از طریق تماس تلفنی و سفارش آنلاین قالیشویی در خدمت کلیه شهروندان تهرانی و چهار راه ولیعصر میباشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.