آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 11 دی 1400

قالیشویی در پل سید خندان |88690517

قالیشویی پل سیدخندان:

قالیشویی پاکمهر در پل سید خندان ، بروز ترین قالیشویی میباشد که تمام نرخ های شستشو و خدمات ارائه شده به مشتریان خود را براساس نرخ های تعیین شده توسط اتحادیه در نظر میگیرد. این قالیشویی مجاز بوده و به همین دلیل مشتریان اعتماد بیشتری نسبت به قالیشویی مجاز دارند. پاک مهر با خدمات رسانی در سید خندان  و پل سید خندان سعی دارد ، نیاز تمام اهالی این منطقه را نسبت به قالیشویی و خشکشویی رفع نماید. تخصصی ترین متد های علمی برای شستشوی فرش های دستباف و ماشینی را کارشناسان و استا کاران پاکمهر در بردارند و تنها قالیشویی میباشد که بر اساس هویت و مشخصه فرش، فر شها را شستشو میدهد.

قالیشویی در میدان رسالت:

قالیشویی پاک مهر در میدان رسالت و خیابان هنگام ، از برجسته ترین قالیشویی های مطرح در سطح تهران است که کلیه خدمات خود را به صورت تخصصی و تضمینی ارائه می کند. اگر در محدوده رسالت و پل سیدخندان و خیابان کرمان ساکن هستید و تا به حال از این خدمات با کیفیت استفاده نکرده اید و می خواهید فرشهای خود را به یک قالیشویی معتبر و مطمئن که خدماتش را تضمینی ارایه میدهد قالیشویی پاک مهر توصیه بسیار مناسبی است.

حال چند مورد از مواردی را که پاک مهر در شستشو فرشهای شما توجه میکند را با هم میخوانیم :

1.  در صورتی که شما پاکمهر را برای شستشوی فرش های خود برگزینید ، پرسنل خود را به محل سکونت شما اعزام کرده و فرشهای شما را جهت شستشو به کارخانه ،  به صورت لول شده جمع آوری کرده ، تا آسیبی به فرش های شما وارد نشود.

2. قالیشویی پاکمهر در کارخانه ، ابتدا فرش های شما را خاک گیری کرده و بعد میشوید زیرا، خاک های موجود در فرش همان ذرات  کوچک و ریزی هستند که با ماندگاری خود در فرش ، باعث پوسیدگی  فرش میشود و جهت جلوگیری از این آسیب های احتمالی ، پاک مهر ابتدا قالی های شما  را با ضربه زنهای مکانیکی و قدرتی خاک گیری میکند ،  تا به سلامت و عمر فرش شما افزون شود.

3. پس از تشخیص هویت به وسیله کارشناسان ، فر شها بنا به شیوه گفته شده و مشخص شده توسط کارشناسان ، شستشویی مجزا و منحصر به خود را دارند یعنی هر فرش ، با هر هویتی با یک شیوه شستشو داده نمیشود بلکه ، هر فرش شیوه مخصوص به خود را دارد. مثلا: برای شستشوی فر شهای دستباف ، بهترین شیوه جهت طولانی ترشدن عمر فرش و آسیب نرسیدن به بافت و الیاف فرش، شیوه سنتی میباشد و برای فرش های ماشینی بهترین شیوه ، شیوه مکانیزه و مدرن میباشد . به این صورت برای بهترین شستشو باید بهترین شیوه ها را برگزینیم تا ، عمر طولانی تری برای فرش های خود داشته باشیم.

4. فر شها پس از شستشو با توجه به اینکه کارشناس هیچ عیب و نقصی را در فرش نبیند ، اجازه اتو زدن و لول شدن فر شها را میدهد در غیر اینصورت فرش ها را باید بار دیگر شستشو دهند.

5. پس از خشک شدن فرش به صورت کامل ، فرش ها اتو زده و لول شده در بسته بندی کاور، درب منزل به شما تحویل داده میشود.

هدف پاکمهر در شستشو صرفا جهت تمیز شدن ظاهری فرش نیست بلکه ، پاکمهر، کیفیت شستشو را در شستشویی تمیز در کنار حفظ سلامت فرش میداند و به باطن فرش نیز توجه میکند چون ، معتقد است اگر شستشو بهتر و باکیفیت باشد ، فرش آسیب  نمیبیند  لذا ، سالهای بیشتری هم در منازل قابل استقاده میباشد. تنها با یک تماس از ما بخواهید تا ارمغان پاکیزگی را به شما هدیه دهیم.

با سپردن قالی خود به  قالیشویی پاک مهر ،  به سلامت و زیبایی فرش های خود بپردازید.