آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 30 آذر 1400

به روزترین قالیشویی در منطقه 10 ( 66597347 )☎📞

قالیشویی در منطقه 10:

قالیشویی پاکمهر با ارائه سریعترین با کیفیت ترین و بصرفه ترین خدمات در منطقه 10 در خدمت شماست .پوشش دهی این خدمات در تمامی فرعی های این منطقه اعم از خیابان  جیحون  ، خیابان کارون ، خیابان قصرالدشت ، خیابان خوش و رودکی ، خیابان سلسبیل ، خیابان هاشمی ، خیابان دامپزشکی و طوس و همچنین اتوبان نواب میباشد.

این خدمات قالیشویی بامناسب ترین قیمت در اختیار اهالی محترم منطقه 10 قرار میگیرد. زمان مناسب برای تحویل فرش بین 24 تا48 ساعت میباشد وانواع خدمات قالیشویی از قبیل شستشوی معمولی ،اعلاء شویی وغیره را شامل میشود.

بدلیل موقعیت جغرافیایی منطقه 10 و تراکم بسیار بالای جمعیت وهمچنین بافت قدیمی وکوچه های تنگ و باریک این منطقه ، برای ارائه سرویس با تیمی آشنا به این محدوده به استقبال فرشهای شما میاییم . قالیشویی پاکهر بصورت 24 ساعته ودر 7 روز هفته آماده ارائه نه تنها شستشوی فرش بلکه رفو ترمیم تعمیر تعویض ریشه وشیرازه لکه برداری رنگ برداری و… میپردازد.

قالیشویی پاکمهر حتی محله های اطراف منطقه 10 را نیز پوشش میدهد. بعنوان مثال از خیابان سپه بسمت جنوب : مالک اشتر ، مرتضوی ، کمیل ، سینا ، هفت چنار و بریانک و…. و ازسمت شرق خیابانهای کمالی ، اسکندری ، مخصوص ، چهارراه لشکر و میادین حر ، پاستور و قزوین واز سمت شمال به خیابانهای  آذربایجان ، جمهوری ، آزادی و… اشراف دارد .

مشتریان عزیز قالیشویی پاکمهر دارای مجوز رسمی از اتحادیه  قالیبشویی است و مطابق نرخ مصوب این نهاد اقدام به نرخ گذاری فرشهای شما میکند ، پس میتوانید با خیالی آسوده سفارشات خود را ثبت نمایید. باتوجه به شلوغی و ترافیک در این منطقه لطفا همیشه یک ساعت زودتر از موعد تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید .

راه های ارتباط با قالیشویی پاکمهر از طریق تلفن به صورت شبانه روزی و همچنین از طریق ثبت سفارش آنلاین در سایت بدون تعطیلی امکان پذیر میباشد.

لول + شستشو + کاور = تحویل 48 ساعته

با فرشهای تمیز و پاکیزه به همراه قالیشویی پاکمهر به استقبال عید نوروز بروید.  

  

مطالب مرتبط

قالیشویی پاکمهر در خیابان کمیل: قالیشویی پاک مهر در حوالی کمیل و منطقه 10، از سرشناس ترین قالیشویی هایی میباشد که ارائه دهنده  خدمات 24 ساعته خود در کمیل میباشد. این قالیشویی با در برداشتن مجموعه ای کامل و مجزا ، همه روزه میکوشد تا بروز ترین و بزرگترین قالیشویی خود را وسیع تر و […] ...

21 آبان 1400
ادامه مطلب