آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 19 دی 1402

قالیشویی در شریعتی |22553767|☎📞

برای کسانی که با قالی سروکار دارند و ساکن تهران به خصوص شریعتی هستند، دسترسی به قالیشویی در شریعتی با خدمات و کیفیت مناسب، بسیار ارزشمند است. قالی یکی از لوازم ضروری در خانه‌های ایرانی است و نظافت و شست و شوی آن نیز جزئی از فرهنگ دیرینه ما ایرانیان را شکل می‌دهد. با این حال در زندگی مدرن امروزی شست و شوی سنتی قالی‌ها به دلایل مختلف کمتر شده است و بسیاری ترجیح می‌دهند از یک قالیشویی باکیفیت جهت شست و شوی قالی‌های خود استفاده کنند.

به همین دلیل ما به معرفی یک قالیشویی در شریعتی پرداخته‌ایم تا خیال شما ساکنین شریعتی را از بابت قالیشویی باکیفیت راحت کنیم. این قالیشویی در ظفر نیز دسترس است. یعنی خدمات آن برای اهالی این منطقه و چند منطقه دیگر و حتی ساکنین مناطق 22 گانه تهران نیز قابل استفاده است. قالیشویی در شریعتی شعبه‌ای از قالیشویی پاکمهر است.

با خدمات قالیشویی در شریعتی آشنا شویم

قالیشویی در قیطریه یا همان قالیشویی در شریعتی مانند همه قالیشویی‌ها خدمات شست و شو و تمیزی قالی‌ها را ارائه می‌دهد. اما در کنار آن خدمات تعمیر قالی‌های آسیب دیده و خدمات مربوط به مشتریان نیز ارائه می‌گردد.

خدمات شست و تمیزی قالی‌ها

روند شست و شوی قالیشویی در تجریش شامل روش‌های شست و شو، شستشوی طبق موازین اسلامی، استرلیزه کردن قالی و پوشش انواع کفپوش‌ها می‌باشد. روش‌های شستشوی قالی به دو دسته شست و شوی معمولی و پیشرفته تقسیم می‌شوند. در شستشوی معمولی، کل فرآیند تمیز کردن که شامل گردگیری، استفاده از مواد شوینده، آبگیری و خشک کردن است، یک بار انجام می‌شود. اما در مورد قالی‌های بسیار کثیف، جهت اطمینان از تمیزی کامل، ممکن است این مراحل چندین بار تکرار شون که در این صورت شست و شو به صورت پیشرفته یا اعلاشویی است.

مراحل شست و شوی قالیشویی در قلهک گذشته از آنکه شامل مراحل مختلف است، مطابق با استانداردهای اسلامی نیز انجام می‌شود. زیرا مرحله آبگیری به صورت کامل و عمقی صورت می‌گیرد و از این رو اگر ناخالصی یا نجاستی روی قالی باشد به طور کامل تمیز می‌شود. این بدان معناست که خدمات شست و شوی قالیشویی در شریعتی از دستورالعمل های خاصی برای رعایت استانداردهای نظافت اسلامی پیروی می‌کند.

استریلیزه کردن فرش‌ها

استرلیزه کردن قالی به عنوان یکی از جنبه‌های حیاتی خدمات شست و شوی قالیشویی در شریعتی محسوب می‌شود. البته ممکن است برخی از مشتریان اهمیت استرلیزه کردن قالی را به خوبی درک نکنند یا احساس کنند این ویژگی چندان مهم نیست. اما وقتی بدانید قالی‌ها می‌توانند آلودگی‌های مختلفی را در خود جای دهند و آنها را منتقل کنند، اهمیت استریلیزه کردن را بهتر درک خواهید کرد. استرلیزه کردن برای از بین بردن هر نوع آلودگی موجود در قالی ضروری است.

خدمات قالیشویی پاکمهر با تاکید ویژه بر اهمیت استریلیزه کردن در هر زمانی به خصوص در مواقع اپیدمی، این خدمت را برای تمامی قالی‌ها انجام می‌دهد. تاکید بر این خدمت، نشان می‌دهد که خدمات نظافت قالیشویی در شریعتی نه تنها به تمیزی ظاهری قالی، بلکه به حفظ بهداشتی آن نیز محدود است.

یکی دیگر از خدمات قابل توجه قالیشویی در شریعتی، پوشش انواع کفپوش‌ها است. خدمات قالیشویی در شریعتی خدمات فراتر از قالی است و شامل کفپوش‌های مختلف مانند زیلو، قالیچه و غیره نیز است. علاوه بر این، قالیشویی در شریعتی خدمات سایر موارد مانند تشک، مبلمان و پرده را نیز پوشش می‌دهد. این رویکرد جامع نشان می‌دهد که خدمات نظافت تنها به قالی محدود نیست، بلکه طیف وسیع‌تری از اقلام خانگی و پوشش‌های کف را نیز شامل می‌شود. این ویژگی می‌تواند برای کسانی که به دنبال راه حل عالی برای تمیز کردن لوازم منزل خود هستند، جذاب باشد.

قالیشویی در شریعتی

خدمات تعمیر و مرمت قالی‌ها قالیشویی در شریعتی

قالیشویی در شریعتی  خدمات تعمیر و مرمت قالی‌ها را جهت از بین بردن انواع آسیب‌ها ارائه می‌دهد. این خدمات بسیار متنوع هستند و خدماتی همچون خدمات زیر را شامل می‌شوند:

رفوگری

اگر قسمتی از فرش شما بر اثر ساییدگی آسیب دیده باشد، از تکنیکی به نام رفوگری برای تعمیر استفاده می کنند. رفوگری آسیب‌های ناشی از پارگی را نیز پوشش می‌دهد.

دارکشی

از دارکشی برای اصلاح ناهمواری یا کجی فرش به ویژه فرش‌های دستبافت استفاده می‌شود.

 رنگبندی و قلم زنی

قالی‌ها در فرآیند زمانی،  ممکن است از نظر رنگ دچار آسیب‌هایی همچون به هم ریختگی رنگ‌ها یا ایجاد سایه روشن شوند. در این شرایط برای از بین بردن به هم ریختگی قالی، از رنگبندی و برای یکنواخت شدن رنگ قالی از قلم زنی استفاده می‌شود.

ریشه زنی

آسیب دیدگی ریشه‌های قالی مشکلی رایج است و ممکن است به دلیل شست و شوی دستی قالی‌ها یا استفاده درازمدت از قالی‌ها ایجاد شود. در این موارد نیز می‌توانید از خدمات تعمیر ریشه‌ها استفاده کنید.

تعمیر شیرازه

در نهایت آنکه اگر شیرازه قالی‌تان دچار مشکل شد نیز خدمات تعمیر شیرازه قالیشویی در شریعتی آن را مانند روز اول آن تعمیر می‌کند.

خدمات مربوط به مشتریان

مشتری مداری یا خدمات مربوط به مشتریان شامل موارد متعددی است که احتمالا بر حسب نوع کسب و کارها تا حدودی متفاوت تعریف می‌شود. در قالیشویی شریعتی، مشتری مداری بر پایه اموری همچون راه‌های ارتباطی متعدد، پیگیری مطالبات مشتریان و ارائه تعرفه‌های عادلانه قرار دارد.

بر این اساس قابلیت دسترسی یک ویژگی کلیدی در قالیشویی شریعتی است و طی آن علاوه بر خطوط تلفنی متعدد، رش مراجعه آنلاین نیز تعریف شده است.بر این اساس  مشتریان می‌توانند از طریق ارتباط تلفنی با قالیشویی ارتباط برقرار کنند و تجربه‌ای بی‌نظیر را برای ثبت سفارش‌های خود تجربه کنند.

تعرفه‌های عادلانه نیز خدمتی دیگر از قالیشویی در شریعتی است که جهت احترام به شرایط اقتصادی شما مشتریان عزیز ایجاد شده است. در نهایت آنکه در قالیشویی شریعتی، شما مشتریان عزیز می‌توانید بازخورد، پیشنهادات و انتقادات خود را به اشتراک بگذارید و بر تعهد پاکمهر به گفتگوی آسان با مشتریان نیز مطمئن باشید. این بدان معناست که قالیشویی در شریعتی برای نظرات شما مشتریان عزیز ارزش بالایی قائل است و مایل به دریافت اطلاعات لازم در مورد خدمات خود به شما است.

سخن نهایی قالیشویی در شریعتی

قالیشویی در شریعتی، از نظر خدمات جمع آوری و تحویل قالی‌ها نیز خدمات خاص و باکیفیتی را ارائه می‌دهد. منظور از خاص بودن این است که بیشتر خدمات این قالیشویی از سرعت بالا برخوردار است و شما به هیچ وجه پشت خط تلفن برای ثبت سفارشات معطل نخواهید شد.

قالیشویی در شریعتی در تمام روزهای سال برای ارائه خدمات خود به شما وقت دارد و سفارشات را در کسری از ثانیه انجام می‌دهد. چنانچه قالی‌ها معمولا طی دو یا سه روز کاری تحویل داده می‌شوند و علاوه بر آن برای حفظ تمیزی آن در کاور مخصوص پاکمهر نیز قرار داده می‌شوند.

مطالب مرتبط

قالیشویی در شریعتی امروزه با وجود انتقال ویروس‌های گوناگون اعتماد به قالیشویی یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد شده است. علت این موضوع نظافت فرش‌ها برای جلوگیری از بیماری‌ها و همچنین انتخاب قالیشویی است که به ضد عفونی کردن محیط اهمیت بدهد. بنابراین بهتر است قالیشویی در شریعتی انتخاب کنید که علاوه بر شستشو درجه یک […] ...

30 دی 1401
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر واقع درشریعتی: قالیشویی پاک مهر به روز ترین قالیشویی دارای مجوز رسمی از اتحادیه الیشویان تهران است که به کلیه همشریان گرامی در محدوده خیابان طویل شریعتی خدمات ویژه و پیشرفته قالیشویی را در خصوص شست وشوی انواع فرشهای ماشینی،دستبافت،فانتزی،انواع مبلمان،خوشخواب،فرشهای گل ابریشم،انواع صندلی ناهار،انواع پادری،فرشهای رولی،گبه،ترمه،تابلوترمه،کفپوش اتاق (کودک و..)،به صورت تضمینی […] ...

4 خرداد 1400
ادامه مطلب

قالیشویی پاک مهر در خیابان شریعتی ، قالیشویی پاک مهر به روز ترین قالیشویی دارای مجوز رسمی از اتحادیه الیشویان تهران است که به کلیه همشریان گرامی در محدوده خیابان طویل شریعتی خدمات ویژه و پیشرفته قالیشویی را در خصوص شست وشوی انواع فرشهای ماشینی،دستبافت،فانتزی،انواع مبلمان،خوشخواب،فرشهای گل ابریشم،انواع صندلی ناهار،انواع پادری،فرشهای رولی،گبه،ترمه،تابلوترمه،کفپوش اتاق (کودک و..)،به […] ...

4 خرداد 1400
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.