آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 8 خرداد 1400

قالیشویی در حوالی جنت آباد ( 44444679 )☎📞

قالیشویی پاک مهر محدوده جنت آباد:

شاخص ترین . مطمئن ترین قالیشویی مجاز در غرب تهران و محدوده جنت آباد قالیشویی پاک مهر می باشد.

جنت اباددر شمال غرب و منطقه 5 تهران جای دارد که از شمال به محله حصارک ، از جنوب به محله سازمان برنامه شمالی ، از شرق به 4دیواری و پونک، از غرب به محله های شهران و شهر زیبا محدود شده است.آغاز محدوده جنت اباد از سمت شمال از تقاطع ابتدای بزرگراه شهید باکری و بلوار سیمون بولیوار به سمت شرق و تا میدان دانشگاه ادامه دارد، از شرق از تقاطع بزرگراه شهیدستاری و میدان دانشگاه به سمت جنوب تا تقاطع ستاری- کاشانی ختم می شود ، از غرب از محدوده تقاطع باکری و کاشانی به سمت شمال شروع و تا انتهای شهید باکری که با سیمون بولیوار متقاطع می شود رسیده ، و از جنوب حد فاصل بلوار کاشانی و بزرگراه ستاری به سمت غرب آغاز و تا تقاطع بلوار آیت الله کاشانی و شهید باکری محدود می شود.

بهترین قالیشویی در جنت آباد:

بلوار جنت آباد مهم ترین و اصلی ترین خیابان محله جنت آباد بوده و یکی از طویل ترین خیابان های خطه غرب تهران به شمار می رود که از بلوار سیمون بولیوار آغاز شده ( جنت آباد شمالی) و در امتداد خود به ترتیب با انصار المهدی و مهستان، بزرگراه آبشناسان، 35 متری گلستان( مخبری)، بزرگراه همت، میدان چهار باغ، 35 متری لاله و در نهایت با بلوار آیت الله کاشانی متقاطع می باشد که هم اکنون در رابطه با این تقاطع ها جنت اباد کنونی خود تقسیم به سه محله مجزا  گشته است از محدوده سیمون بولیوار تا بزرگ راه آبشناسان ، جنت آباد شمالی و از بزرگراه آبشناسان تا بزرگ راه شهید همت ، جنت اباد مرکزی، و از بزرگراه همت تا بلوار ایت الله کاشانی جنت آباد جنوبی گفته می شود.

محله جنت آباد دارای 3 محله اختصاصی دیگر علاوه بر این تقسیمات سه گانه نیز می باشد؛

ناحیه شقایق_ محله شاهین شمالی و محله شاهین جنوبی.

 

بروز ترین قالیشویی در جنت آباد، قالیشویی بزرگ  پاک مهر میباشد که با رعایت  نکات اسلامی  و مذهبی  و با شستشوی اسلامی،  در اختیار شما همشهریان ارجمند می باشد.

اگر در نزدیکی جنت آباد ساکن می باشید و برای شستشوی فرشهای خود به دنبال یک قالیشویی مطمئن و باکیفیت و قیمت مناسب می گردید ، ما به شما عزیزان قالیشویی مجاز پاکمهر را پیشنهاد می نماییم.قالیشویی خوب و نزدیک در   جنت آباد ، که در سراسر تهران بزرگ ،خدمات رسانی مینماید. در کوتاهترین زمان ممکن در محل سکونت شما همشهریان محترم حاضر شده و فرش های شما را لول شده تحویل گرفته و بعد از شستشوی با اصول  اسلامی و با کیفیت تضمین شده، در کوتاه ترین زمان ممکن فرش های شما عزیزان را تحویل می دهد.

 چنانچه  فرش های شما دچار سوختگی و یا پارگی و یا هر ونوع صدمه دیگر شده  قالیشویی پاک مهر متخصص ترمیم  انواع فرش می باشد.قالیشویی پاکمهر متخصص شستشو و خشکشویی انواع مبلمان ، خوشخواب ، صندلی خودرو، تابلو فرش و انواع تابلو ترمه ، پادر ی و پاپوش ، کف پوش اتاق و… می باشد.بهترین قالیشویی فرش دستباف، قالیشویی مجاز پاکمهراست.قالیشویی نزدیک شهران و نزدیک جنت آباد،  که رفوگری انواع فرش و قالی دستباف و ماشینی  را انجام میدهد، قالیشویی  بزرگ  پاک مهر میباشد.

فقط کافیست با  شماره های پاک مهر تماس گرفته تا قالیشویی پاکمهر انواع خدمات خود را به صورت تضمینی و با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

قابل توجه افرادی که در شستشوی فرش های خود توسط قالیشویان بسیار حساس هستند :  قالیشویی پاک مهر تمام شستشوها را با آب کر انجام داده و آبکشی فرش های شما را به صورت کامل و ضد عفونی با رعایت بهداشت و نظافت به انجام میرساند.اکثر خانم های خانه دار، در شستشوی قالیشویان وسواس داشته و نگران این هستند که آیا فرش هایشان آبکشی کامل میشود یا خیر؟ قالیشویی پاک مهر به دلیل دربرداشتن یک کارخانه مجهز و تمام اتو ماتیک، فرش های شما را با بهترین مواد و آب کر، یک شستشو با رعایت نکات اسلامی و موازین شرعی را برای شما عزیزان انجام میدهد.

تلفن دفتر مرکزی جنت آباد: 02144444679

تماس شبانه روزی حتی ایام تعطیل

سفارش آنلاین قالیشویی

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.