آدرس قالیشویی در تهران: کلیه مناطق تهران | شمال تهران | غرب تهران | شرق تهران | جنوب تهران

0 نظر 7 اسفند 1395

قالیشویی نزدیک بهمنیار |66597347

قالیشویی در میدان بهمنیار:

خدمات قالیشویی در منطقه بهمنیار بوسیله قالیشویی پاکمهر صورت میگیرد. قالیشویی پاکمهر با بیش از سال ها خدمت در زمینه شستشوی تضمین شده و اسلامی انواع فرش های ماشینی و دستبافت در سراسر تهران و منطقه بهمنیار در خدمت شما عزیزان است.

شستشوی انواع مبلمان، فرش و تشک خوشخواب با مواد مخصوص و درجه یک و گرمخانه گازی و تمام دستگاه های پیشرفته و مدرن روز در قالیشویی پاکمهر موجود است.

اگر در منطقه 16 و محله نازی آباد و یا در اطراف میدان وصال و خیابان بهمنیار سکونت دارید و به دنبال یک قالیشویی اسلامی و مجهز می باشید ما به شما قالیشویی مجاز پاک مهر را پیشنهاد می نماییم.

در صورتی که فرش های شما دارای لک و یا سوختگی باشد و نیاز به ترمیم دارد تنها کافی است فرشهای خود را به قالیشویی پاکمهر واقع در محله بهمنیار بسپارید.قالیشویی پاک مهر متخصص در ترمیم انواع سوختگی و یا پارگی فرش و رفع لک زردی فرش و ترمیم شیرازه های فرش می باشد.

قالیشویی بهمنیار در تمام طول هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

قالیشویی پاکمهر فرش های شما را به صورت لول شده تحویل گرفته و به صورت لول شده و کاور کشیده تحویل شما همشهریان گرامی میدهد.

نزدیکترین قالیشویی به خیابان  بهمنیار قالیشویی پاکمهر می باشد.

این قالیشویی ارائه دهنده بهترین نوع شستشو برای فرشهای از جنس ابریشم مصنوعی و… است.

قالیشویی در بهمنیار با عالیترین و نازلترین قیمت.

مطالب مرتبط

قالیشویی پاکمهر در بهمنیار: قالیشویی پاکمهر آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در محله بهمنیار و محله های اطراف منطقه؛ محله شریعتی شمالی محله شریعتی جنوبی، محله خانی آباد شمالی، محله خانی آباد جنوبی، نازی آباد ، محله اسفندیاری و بستان، محله شکوفه شمالی، محله شکوفه جنوبی، محله نعمت‌آباد، محله شهید کاظمی و…میباشد. قالیشویی پاکمهر خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی […] ...

24 بهمن 1395
ادامه مطلب
ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پشتیبانی پاک مهر در وبسایت منتشر خواهد شد.